AndroidHealthClinic

Typtest

Bezoekers in dit topic

k*tzooi die eerste zin was me al te moeilijk :rolleyes:
 
Hmm, maar 310 en 99% nauwkeurigheid.
 
Je score is 400

nauwkeurigheid is 0,94

Ooit een typecursus gevolgd, ik weet het ik ben een nerd :woot:

Moet nog sneller kunnen, je gaat steeds sneller typen met deze test
 
mijn vingers slaan 2 toetsen tegelijk aan bij snel tyepn :(
 
hmm, lang niet getypt maar toch 249 met 0,95 nauwkeurigheid. probeer het nog wel een paar keer...
 
Valt me reuze mee: 275 0.95
 
Verdomme - ik was klaar en dan komt er vervolgens geen melding of resultaat.... gewoon het oranje scherm.... klootzakken!
 
Gefeliciteerd, je hebt de test afgerond.
Je score is 340
Je bent een natuurtalent en hebt een cursus gevolgd. Je omgeving kent je als een typwonder en als ze dat niet doen, zoek dan een andere omgeving waarbij ze dit talent absoluut zullen belonen!

:cool:

Je nauwkeurigheid is 0.76
Je hebt een lage score, wellicht zal rustiger typen je nauwkeurigheid verbeteren.

:(
 
huckfinn zei:
Verdomme - ik was klaar en dan komt er vervolgens geen melding of resultaat.... gewoon het oranje scherm.... klootzakken!
Ik ken deze test nog uit het verleden. Volgens mij tik je dan te snel, ik had dat ook. Hoogste score is iets van 450 aanslagen per min, verder kan dat ding niet. Zoiets was het. Als je dan daarboven komt zie je geen resultaat.

Ik dacht iig dat dat de oorzaak was. Als je baggertraag tikt dan heeft het dus een andere oorzaak :P
 
MIjn score is 220...

Je bent erg snel. MIjn nauwkeurigheid is 0,95
 
325 - 0.82 nooit cursus gedaan oid.

just quick on the trigger ;)
 
397 met een nauwkeurigheid van 0.91

Mwoah, redelijk.
Maar zo typ ik niet continu want dan word ik helemaal para, alleen als ik zo'n testje doe ofzo :o
 
113 tijdens koffie drinken, maar wel met een nauwkeurigheid van 1:D


volgende keer iets sneller...........;)
 
390:D
Nauwkeurigheid is een 0.9
Valt me reuze mee, ik dacht dat Kale een uberhoge score had aangezien 'ie in de ICT-branche zit :D maar ik ben lekker nerder :D
 
Gefeliciteerd, je hebt de test afgerond.
Je score is 396
Je bent een natuurtalent en hebt een cursus gevolgd. Je omgeving kent je als een typewonder en als ze dat niet doen, zoek dan een andere omgeving waarbij ze dit talent absoluut zullen belonen!

Je nauwkeurigheid is 0.93
Je hebt nauwkeurig gewerkt, hoewel je nog wel enige foutjes hebt gemaakt.
 
snelheid is 311 met 0,84 nauwkeurig :)

mooi in het midden dus :D
 
Deze test maakt me te gestressed, wat calorien kost, dus ben gestopt.
 
Back
Naar boven