MuscleMeat

Tyrosinepoeder; waar kopen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

HUARGH

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
18 jul 2011
Berichten
2.075
Waardering
750
Lengte
1m86
Massa
96kg
Vetpercentage
11%
Hallo,

Normaal bestel ik mijn supps bij xxlnutrition maar ik zag dat ze dit product niet hadden (alleen in caps, ik ben echt op zoek naar poeder). Weet iemand een andere, goede webshop (kwaliteit/prijs/service/enz., geen chinatroep) waar ik dit product kan bestellen?

Alvast bedankt.

P.S. - ik wil onder geen enkele voorwaarde bestellen bij bodyenfit (en indien mogelijk geen webshops buiten de benelux).
 
Hallo,

Normaal bestel ik mijn supps bij xxlnutrition maar ik zag dat ze dit product niet hadden (alleen in caps, ik ben echt op zoek naar poeder). Weet iemand een andere, goede webshop (kwaliteit/prijs/service/enz., geen chinatroep) waar ik dit product kan bestellen?

Alvast bedankt.

P.S. - ik wil onder geen enkele voorwaarde bestellen bij bodyenfit (en indien mogelijk geen webshops buiten de benelux).

Chinatroep hoeft daarom nog niet slecht te zijn,je zou verrast zijn hoeveel supplementenfirma's er gebruik van maken.
 
BulkPowders of MyProtein, heb laatst 500g NALT bij MP gehaald, heb nog steeds meer dan de helft na een half jaar.
 
Ok, ga het bij myprotein bestellen. Ben benieuwd. Ook maar 1 euro verzendkosten.
 
geen china troep.. :eyes:

Je moet eens weten hoeveel china troep jij al op hebt, waar je prima op ging!
Zo'n beetje alles komt daar namelijk vandaan.
 
Chinatroep hoeft daarom nog niet slecht te zijn,je zou verrast zijn hoeveel supplementenfirma's er gebruik van maken.
geen china troep.. :eyes:

Je moet eens weten hoeveel china troep jij al op hebt, waar je prima op ging!
Zo'n beetje alles komt daar namelijk vandaan.
TS bedoelde waarschijnlijk B&F troep
 
  • Like
Waarderingen: ROVA
Back
Naar boven