Fitness Seller

U zwaarste training ooit (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

munken

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
9 feb 2003
Berichten
131
Waardering
0
Beschrijf in deze thread een van uw zwaarste trainingen die je zelf hebt meegemaakt. Ik heb dit eens in een fitnessboekske gelezen van enkele pro's en vondt dit eens leuk als nieuwe thread. Mijn verhaal komt binnen enkele dagen hoop ik
 
zwaarste training?

valt te zien wat je ermee wilt zeggen, uitslovendste training dat ik ooit heb gedaan dat was méér dan 1 uur aan een stuk deadliften. sumo/gewoon, zwaar/licht, weinig reps/veel reps alles wat door mekaar, meer dan 1 uur lang.
 
mijn zwaarste training was als ik 3 uur getraind had met maximale herhalingen (+-2 - 1) met 8 sets en 's avonds nog eens een uur ging lopen
 
bij mij, toen ik een keer de incline dumbbell press deed, kreeg ik zo een pomp (door mn zware training) dat ik na die oefening dat ik terug naar huis ben gegaan omdat ik mn borst niet meer goed kon bewegen
 
me zwaarste training.. ik heb ooit trainingsdagen gehad van 2,5 uur en dan hard doorbeunen.. da was wel zwaar

gisteren was ik een beetje ziek aant worden (nu ist helemaal ***). en toen had ik me 1rm max 6 x gesquat nadat ik al 3 sets gehad had... ik viel toen bijna om toen ik klaar was..
 
zwaarste training was een paar weken terug toen ik in 1 week 3x een weg van 4 km beklom met een gemiddeld stijgingspercentage van 10%. Eerste keer kwam ik ruim boven 160 sl/min en moest halverwege afstappen. Tweede maal haalde ik in 1x de top en had bijna de helft afgelegd net onder 160.
Derde maal deed hartslagmeter het niet (te veel transpiratievocht heeft het ding de das om gedaan) maar ik was weer 2 min sneller en kon stukje schakelen.

Zwaarste recente tocht was die van 200 km op 22 maart: na 50 km kreeg ik acute kniepijn door een iets te lage zadelstand. Heb zowat jankend van de pijn de tocht uitgereden met rond 5 pijnstillers achter de kiezen en bijna uitsluitend trappend met het linkerbeen (en het was nog flink heuvelachtig ook). Behalve dat het een erezaak was om de tocht (op tijd in 13 u 20 min ) uit te rijden was er ook domweg weinig verkeer. paar dagen later kon ik zelfs op het vlakke niet eens kracht zetten.. dat het slecht weer was (het regende een deel van de tijd) en ik zowat 50 veeroosters moest passeren was ook niet heel geweldig. Zit te twijfelen of dit nu mijn allerergste tocht was of die 600 km tocht van 1999 toen ik na 200 km aangereden werd en met zere knieën en op hangen en wurgen nipt op tijd (40 uur) binnenkwam..

Gelukkig is knie weer bijna beter, reed vandaag weer goed.

Espi
 
Laatst bewerkt:
1978, 3mnd ECO - KCT
 
Laatst bewerkt:
Toen ik gemiddeld 4 uur per dag trainde, dat was wel zwaar.
IK kwam geen gram bij door overtraining, maar zwaar was het zeker.
 
Me zwaarste training ooit, was een schoudertraining
25-sets lang.IK en me buddy begonnen de training met dumbbell-presses we gingen de rekje af 5 setjes.Direct daarna lateral raises, en front raises.

Na de front raises gingen we weer naar de dumbelss en begonnen nu bij de presses met de zwaarste gewicht dus andersom.Me schouders schreeuwden om genade, maar ze vingen de prikkels snel op, en ik werd sterker ,,,:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D


Sterker=groter=meer spieren=cutten=spieren zichtbaar:cool:
 
Originally posted by Geoffke
Toen ik gemiddeld 4 uur per dag trainde, dat was wel zwaar.
IK kwam geen gram bij door overtraining, maar zwaar was het zeker.

hehe ja die fouten heb ik ook gemaakt. zelfs een paar keer 5 uur getraind. Helemaal gesloopt, wist toen nix van overtraining en dergelijke. Nu wel gelukkig, dankzij dit mooie board :thumb:
 
Originally posted by Spike
ECO - KCT ?

Elementaire Commando Opleiding - Korps Commando Troepen :D
 
:D dat zijn de echte trainingen!!!
 
ik werd er alleen niet echt gespierd van :)
 
neej joh! weinig eten , nauwelijks rust, enz....

neej groei je nie echt van nee. Maar toch word je sterk en gediciplineerd.
 
Originally posted by 3XL


Elementaire Commando Opleiding - Korps Commando Troepen :D

dat klinkt idd als de echt zware trainingen. Wou zelf ook bij korps mariniers..helaas afgekeurd:rolleyes:

Maar vertel eens 3XL, wat moet ik precies voorstellen bij jouw trainingen..lange dagen lopen met veel ballast o.a. en t nodige aan krachttraing er doorheen?
 
Back
Naar boven