Fitness Seller

Ub/Lb Check. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lord

Cool Novice
Lid geworden
18 jan 2020
Berichten
37
Waardering
10
Lengte
1m83
Massa
76kg
Vetpercentage
17%
Hoi, ik train nu zo'n Half jaar.. En ik neem het zeer serieus ik merk wel dat bodybuilding en een mooi lichaam berijken zeer moeilijk zal zijn om te behalen zonder er echt moeite in te steken, je moet je blijkbaar aan zoveel kleine regels houden (wel tot falen niet tot falen, hoeveel sets, en zomaar door.. En voeding of course het belangrijkste.. Nu heb ik een schema in elkaar gezet, en ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.. Mijn focus ligt op benen en borst. Zoals je ziet doe ik 12 sets perweek voor borst, die verhoog ik elkeweek met 2 Sets er bij tot ik 20 berijk en dan doe ik een deload.. Zo ga ik mijn progressie bijhouden voor mijn benen en borst, de rest wil ik ook gewoon laten groeien hebben die genoeg volume? (Tips)? Ik ben 15 jaar oud.

Schema:

Upperbody
Wide BenchPress 4x6-8
Chest Flys 2x12-15
Barbell Row 4x8-10
Lat Prayer 3x12-15
Shoulder Press 3x8
Dumbbel Side Raises 2x12-15
SkullCrushers 3x8-12
HammerCurls 3x8-12

LowerBody
Back Sqaut 4x6-8
Romanian Deadlift 4x8-12
Lunges 3x10-12
Hamstring Curl 3x10-12
Standing Calf Raises 3x10-12

Upperbody
Flat Dumbbel Press 4x8
Dips 2x8-10
Lat Pull Down 4x8-12
One Arm Dumbbel Row 3x8
Militairy Press 3x10
Face Pulls 2x12-15
Ez Bar Curls 3x10-12
Tricep Rope Extension 3x10-12.

Lower Body
Back Squat: 4x6-8
Stiff-Legged Deadlift: 4x8-10
Leg Extension 3x10-12
Hamstring Curl: 3x10-12
Seated Calf Raises: 3x10-12
 
Hoi, ik train nu zo'n Half jaar.. En ik neem het zeer serieus ik merk wel dat bodybuilding en een mooi lichaam berijken zeer moeilijk zal zijn om te behalen zonder er echt moeite in te steken, je moet je blijkbaar aan zoveel kleine regels houden (wel tot falen niet tot falen, hoeveel sets, en zomaar door.. En voeding of course het belangrijkste.. Nu heb ik een schema in elkaar gezet, en ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.. Mijn focus ligt op benen en borst. Zoals je ziet doe ik 12 sets perweek voor borst, die verhoog ik elkeweek met 2 Sets er bij tot ik 20 berijk en dan doe ik een deload.. Zo ga ik mijn progressie bijhouden voor mijn benen en borst, de rest wil ik ook gewoon laten groeien hebben die genoeg volume? (Tips)? Ik ben 15 jaar oud.

Schema:

Upperbody
Wide BenchPress 4x6-8
Chest Flys 2x12-15
Barbell Row 4x8-10
Lat Prayer 3x12-15
Shoulder Press 3x8
Dumbbel Side Raises 2x12-15
SkullCrushers 3x8-12
HammerCurls 3x8-12

LowerBody
Back Sqaut 4x6-8
Romanian Deadlift 4x8-12
Lunges 3x10-12
Hamstring Curl 3x10-12
Standing Calf Raises 3x10-12

Upperbody
Flat Dumbbel Press 4x8
Dips 2x8-10
Lat Pull Down 4x8-12
One Arm Dumbbel Row 3x8
Militairy Press 3x10
Face Pulls 2x12-15
Ez Bar Curls 3x10-12
Tricep Rope Extension 3x10-12.

Lower Body
Back Squat: 4x6-8
Stiff-Legged Deadlift: 4x8-10
Leg Extension 3x10-12
Hamstring Curl: 3x10-12
Seated Calf Raises: 3x10-12

Facepulls ook in upper 1 laten meelopen.
 
  • Like
Waarderingen: Lord
Facepulls ook in upper 1 laten meelopen.
Bedankt voor je reactie ik zou 'm toevoegen, wat vind je voorderest van het schema? Genoeg oefeningen genoeg volume?
 
Laatst bewerkt:
Gebruik je progressive overload en hoe pas je die toe ?
 
Gebruik je progressive overload en hoe pas je die toe ?
Ja ik probeer Progressive overloop te gebruiken maar niet altijd lukt dit... Ik weet niet precies hoe je in een schema optimaal progressie kan boeken met Gewicht en hoe je dit aanpakt.. Tips? Bijvoorbeeld bij incline dumbbel press doe ik nu constant 14,16,18,20 is dat optimaal of kan ik beter 1 gewicht gebruiken???
 
Dat maakt niet uit.
Drie weken of meer reps of meer gewicht gevolgd door een een rustweek, deload week en dan weer 3 weken gas erop.
Verlies je niet in de theorie, gewoon tillen en bunkeren.
 
  • Like
Waarderingen: Lord
Dat maakt niet uit.
Drie weken of meer reps of meer gewicht gevolgd door een een rustweek, deload week en dan weer 3 weken gas erop.
Verlies je niet in de theorie, gewoon tillen en bunkeren.
Bedoel je dat ik niet teveel aan die theorieën moet denken en gwn moet beuken? Verder nog tips?
 
Bedoel je dat ik niet teveel aan die theorieën moet denken en gwn moet beuken? Verder nog tips?
Je kan beter naar leden luisteren met ervaring die meer dan 70kg kunnen (front)squatten.
Zelf gebruik ik fierce 5 upper/lower schema.
Je hebt van die makers ook een 3 daagse full body wat ik jou aanraad.
Volg zo een schema want dat zorgt ervoor dat je niets uit verhouding gaat trainen. Zo lopen de meeste rug/schouder/knie blessure's op.
Ik wou dat ik dat had gedaan op uw leeftijd.


Leer ervan.

https://www.psmfdiet.com/fierce-5/


(Zie wel even dat je die romanian deadliftjes goed aanleert van iemand)
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Lord
Back
Naar boven