MuscleMeat

UB/LB en Bodyweight dag

Bezoekers in dit topic

Eric Geens

Cool Novice
Lid geworden
31 jul 2016
Berichten
34
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
71kg
Hallo mensen,

Momenteel train ik 4 dagen met een UB/LB schema. Ik zou graag een 5e dag willen toevoegen met bodyweight-oefeningen om zo beter te worden in de pullups, chinups, dips etc.

In hoeverre kan ik dit combineren? Hebben deze bodyweight oefeningen veel herstel nodig?. Ik zou deze 5e dag op zaterdag willen plaatsen.
 
Dat kan prima. BW oefeningen hebben in de regel minder hersteltijd nodig. Je kunt dagelijks chinups en pushups doen, zolang je maar 1 tot 2 reps bij falen vandaan blijft.
 
Starx6673 dus als ik een beetje mee ben. Ik doe madcow 5x5 op maandag, woensdag en vrijdag, maar ik heb vaak zin om in het weekend ook even wat te trainen. Dus als ik zaterdag of zondag niet overdreven zwaar wat pullups chinups en buikspier oefeningen doe gaat dit het madcow programma niet negatief beïnvloeden?
@TS sorry voor het gebruiken van je topic maar de vraag leek mij wel te passen bij jou vraag :)
 
Starx6673 dus als ik een beetje mee ben. Ik doe madcow 5x5 op maandag, woensdag en vrijdag, maar ik heb vaak zin om in het weekend ook even wat te trainen. Dus als ik zaterdag of zondag niet overdreven zwaar wat pullups chinups en buikspier oefeningen doe gaat dit het madcow programma niet negatief beïnvloeden?
@TS sorry voor het gebruiken van je topic maar de vraag leek mij wel te passen bij jou vraag :)
Zeker niet, ik heb een hele tijd dagelijks pushups en chinups naast 3 dagen full body gedaan en dat werkte heel goed. Zolang je maar geen gekke dingen gaat doen.
 
Dat ga ik dan eens een tijdje proberen :)
 
Back
Naar boven