AndroidHealthClinic

ub/lb+legs push pull

Bezoekers in dit topic

woeste beir

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
9 sep 2013
Berichten
663
Waardering
25
Lengte
1m70
Massa
77kg
Vetpercentage
15%
Maandag -> lower
Dinsdag -> upper
Woensdag -> rust
Donderdag -> legs
Vrijdag -> pull
Zaterdag -> push
Zondag -> rust
----------------------------
Lower
******
Deadlift 1x5|
Squats 3x8|
Lunges 3x8|
Leg curls 3x8|
Calf press 4x8|
Seated calf 4x20|
--------------------------
Upper
********
Incline db 3x8|
Weighted chest Dips 3x8|
Weighted Chin ups 3x8|
Single chest supported row3x8|
Db side 3x10|
Db curls 3x8|
french press 3x10|
-------------------------------
Legs
********
Squat 3x5|
Legpress 3x8|
Lunges 3x8|
Leg curl 3x10|
Leg ext 3x10|
Seated calf 4x20|
Calf press 4x8|
---------------------------------
Pull
**********
Weighted Chin up 3x8|
Bor 3x8|
Bb shrug 3x6|
Db row 3x8|
face pulls 3x12|
Bb curl 3x6|
C curl 3x8|
------------------------------
Push
********
Bench 3x5|
Incline chest 3x8|
Arnolds 3x8|
db side 2x10|
Cable side raise 2x12|
Pushdown 3x10|
Single ext 3x10|

wat vinden jullie ervan? Ik zou hier graag grip training en onderarmen aan toevoegen maar ik weet niet waar ??? En mss bij push de incline press vervangen door incline flyes ???
 
slecht excuus om maar 1x pr week benen te trainen.
 
sorry verkeerd gelezen ;p ik heb niets gezegd.
 
Ziet er leuk uit. Lijkt heel veel op de mijne. Volg zelf ook combinatie van UB/LB en PPL. Grappig om te zien dat jij ook lowerbody op maandag doet, wss omdat iedereen maandag nationale chestday heeft? Zo dacht ik ook^^ heb alleen push en pull omgedraaid vergeleken met jouw schema, aangezien mijn rug veel sneller hersteld.
 
Ja hier is het ook smaandags chest en biceps dag voor iedereen :D majah bij 90% van de mensen wat hier trainen is iedere dag chest en biceps :p
 
je legday is wat quads ingericht; squats, leg press, leg extensions. lunges zijn meer all round, maar naar mijn mening nogsteeds glute en quad dominant. tegenover 1 legcurl. wellicht een SLDL ipv je leg extensions?
 
Ik zou persoonlijk jouw push en jouw pull omwisselen. Maar dit komt omdat ik na zware beentraining met oa squats de dag erna nog steeds last heb in mijn rug en zou ik last hebben met oa BOR.
 
Ik denk dat ik de legpress eruit ga gooien voor een sldl, legpressen heb ik toch nooit leuk gevonden :p
@polotraxx mmhh das een goed punt :) klopt ook wel, morgen en overmorgen eens switchen.
thx voor de input guys
 
Ik denk dat ik de legpress eruit ga gooien voor een sldl, legpressen heb ik toch nooit leuk gevonden :p @polotraxx mmhh das een goed punt :) klopt ook wel, morgen en overmorgen eens switchen. thx voor de input guys
Het is maar een voorstel aangezien dit nog voorkomt :p
Denk eerlijk gezegd dat ik na het voetbalseizoen een groot deel van jouw schema ga overnemen. Heb dan meer dagen dat ik kan gaan en moet niet voetballen dusjah :p
Was ook al bezig iets dergelijks op te stellen maar kwam er niet goed uit haha :D
 
Kheb vandaag niet echt verschil gemerkt dus veel maakt het niet uit :p
 
Back
Naar boven