MuscleMeat

Ub/lb schema

Bezoekers in dit topic

Jayson

Cool Novice
Lid geworden
15 sep 2020
Berichten
94
Waardering
25
Lengte
1m68
Beste alle ik doe nu al een tijdje fullbody en heb hier wel wat goede gains mee gemaakt, alleen wil ik nu graag 4 keer per week trainen.
Nu is mijn vraag: hebben jullie ervaring met een goed upper lower body schema? Dat zou erg welkom zijn
 
Deze staat voorgekauwd hier op het forum en is meer dan prima.
 
Alleen heb ik daar een vraagje over en dat is het volgende op ub dag 1 staan netjes 2 chest oefeningen maar op uw dag 2 staat er maar 1 chest oefening..... is dit dan genoeg? Want ik denk dat je op beide upperbody dagen wel minimaal 2 oefeningen per spiergroep moet doen toch ?
 
Probeer het een tijdje, je kan ook wat kabeloefeningen toevoegen als je het te weinig vind.
 
Alleen heb ik daar een vraagje over en dat is het volgende op ub dag 1 staan netjes 2 chest oefeningen maar op uw dag 2 staat er maar 1 chest oefening..... is dit dan genoeg? Want ik denk dat je op beide upperbody dagen wel minimaal 2 oefeningen per spiergroep moet doen toch ?
Het schema is prima. Drie borstoefeningen per week zijn negen setjes, ideaal voor de beginner (dat ben je totdat je niet meer bijna elke training kunt verhogen). Meer is niet altijd beter.
 
Dit is het schema wat ik nu volg een aantal weken wat is jullie mening hierover ?
 

Bijlagen

  • Trainingsschema UP-LOW 2.xlsx
    40 KB · Weergaven: 75
Back
Naar boven