MuscleMeat

Ub/lb stickies

Bezoekers in dit topic

Da777n

Cool Novice
Lid geworden
14 apr 2022
Berichten
74
Waardering
16
Lengte
1m52
Massa
143kg
Vetpercentage
3%
Ik heb vorige week 3x getraind dus lb 1 ub 1 lb 2 gister had ik ub 2 gedaan en deze week kan ik weer 4x trainen moet ik dan vandaag ook ub 1 weer doen of is dat een beetje raar omdat ik die gister had gedaan? Of moet ik vandaag me lb en ub wisselen dan ziet het er zo uit
Vandaag lb1
Morgen ub 1
Za lb 2
Zo ub 2
En dan train ik weer dinsdag ub 1 als ik genoeg hersteld ben
 
Gewoon het schema 'door laten lopen'. Dus lb1-ub1-lb2-ub2 blijven doen, ongeacht welke dag dat nou precies is.
Ub en lb omdraaien kan, maar houdt dan die volgorde aan.
 
Gewoon het schema 'door laten lopen'. Dus lb1-ub1-lb2-ub2 blijven doen, ongeacht welke dag dat nou precies is.
Ub en lb omdraaien kan, maar houdt dan die volgorde aan.
Bedankt voor de snelle reactie
Maar ik heb gister ub 2 van vorige week ingehaald dus kan ik dan vandaag ub 1 van deze week doen ? Dan train ik 2x ub achter elkaar is dat niet slecht voor je spieren omdat die dan misschien weinig tijd voor herstel kunnen hebben
 
Bedankt voor de snelle reactie
Maar ik heb gister ub 2 van vorige week ingehaald dus kan ik dan vandaag ub 1 van deze week doen ? Dan train ik 2x ub achter elkaar is dat niet slecht voor je spieren omdat die dan misschien weinig tijd voor herstel kunnen hebben
Idd, niet 2x ub achter elkaar. Dus vandaag lb1, volgende training ub1, dan lb2, dan ub2 etc etc.
Je hoeft niet elke week alle vier trainingen te doen, kunt ook bv lb1-ub1-off-off-lb2-ub2-off-off-lb1 etc etc. Dan heb je een acht daagse routine. Je hebt hierin alle vrijheid, zo lang je niet twee dagen achter elkaar dezelfde spiergroep traint.
 
Back
Naar boven