XXL Nutrition

Uber1337tr41ningslog van teh Beefed monster Stanckahh (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Oefen dan wat op grip kracht met static holds tijdens of na het deadliften of op een aparte dag :)

Nja, heb ik niet direct in de buurt en om dat nu speciaal te gaan kopen...

Raar dat je zelf met mixed grip geen goede grip hebt op 104kg!
Wat is je deadlift pr eigenlijk?

1RM geen idee, 4*111 ofzo. Het kan ook grotendeels komen doordat ik klamme handen heb, zit in de familie:D Volgende keer proberen te letten op m'n handen, dat ze niet lossen.

gebruik je magnesium op je handen?

Nope, kan misschien de oplossing zijn.
 
Nette trainingen, maar je doet wel erg veel biceps werk. Denk eraan: minder is meer...
 
Nette trainingen, maar je doet wel erg veel biceps werk. Denk eraan: minder is meer...

Daar volg ik je wel voor een stuk in. Probeer de laatste weken naar 8-6-4-4 te gaan bij de Biceps. Reverse Curl voel ik dan weer goed aan de onderarmen. 3 oefeningen is toch ideaal?
 
Nope, kan misschien de oplossing zijn.

Ik heb ook redelijk klamme handen en met magnesium kan ik toch een stuk meer heffen dan zonder. Je kunt het in de decathlon of in een klimwinkel krijgen moesten ze het niet in je gym hebben.
 
Ik heb ook redelijk klamme handen en met magnesium kan ik toch een stuk meer heffen dan zonder. Je kunt het in de decathlon of in een klimwinkel krijgen moesten ze het niet in je gym hebben.

In mijn gym hebben ze dat niet, is dan ook eerder een fitness dan wat anders:rolleyes: Ik moet DL'en op een mat:rolleyes:
 
static holds doe je als volgt: gewoon de volgeladen barbell voor een bepaalde periode vasthouden

Dus 1 x deadlift beweging, 30 seconden houden (geen mixed grip)

Dus je hoeft er niets voor te kopen ;)
 
static holds doe je als volgt: gewoon de volgeladen barbell voor een bepaalde periode vasthouden

Dus 1 x deadlift beweging, 30 seconden houden (geen mixed grip)

Dus je hoeft er niets voor te kopen ;)

Gemakkelijker is om de bar uit een rack te pullen zodat je meer gewicht kan gebruiken :)

En magnesium kost geen geld :p
 
Borst

Bench Press
11*10 opwarming
5*61
5*61
5*61
5*61
5*61

Incline dumbbell Press (#kg's/dumbbell)
8*22
4*24
8*22
6*22

Incline Fly's
6*18
6*18
6*18
5*18 (1rep extra was teveel gevraagd:p)

Cable Cross Over (vanboven naar onder) (gewicht langs iedere kant)
6*15
6*15
6*15
6*15

Triceps

Triceps oefening
12*14 opwarming

Skullcrusher
6*32
6*27
6*27
6*27
6*27 (per ongeluk 1 set teveel:o)

Triceps Rope Pushdown
6*35
6*35
6*35
6*35

Dips
8xBW
8xBW+10kg
8xBW+10kg

Fietscardio
25min fietsen (190kcal)

Training compleet omgesmeten:p Deed bij de meeste oefeningen 5 setjes op hetzelfde gewicht met veel aandacht voor de uitvoering en spanning op de spieren! Door een praktisch probleem (auto in panne:() heb ik 3u in de gym gezeten, heb dan maar 25min fietscardio gedaan (190kcal verbrand). Op het hele laatste van de training nog een oefening gedaan voor de triceps om de pomp terug te krijgen. Door het sukkelen met m'n BP heb ik op aanraden van Lost Prophet 5x5 op hetzelfde gewicht gedaan volgende week 2.5kg erbij smijten.
 
Laatst bewerkt:
Goed begin die bp, in geen tijd zal je een verandering opmerken in kracht.

Skullcrushers deed ik met 20kg vandaag en was behoorlijk zwaar :)
Bedankt voor de tip trouwens, de middelste kop (?) van me triceps heeft nog nooit zo dik gestaan :D
 
Goed begin die bp, in geen tijd zal je een verandering opmerken in kracht.

Hopelijk éh, daarvoor doen we het:p BP blijft maar sukkelen dus nu eens zo proberen en ik denk wel dat het zal lukken...

Skullcrushers deed ik met 20kg vandaag en was behoorlijk zwaar :)
Bedankt voor de tip trouwens, de middelste kop (?) van me triceps heeft nog nooit zo dik gestaan :D

Blijft een beestige oefening!:D

Goed hoor! sterke triceps :D

Dank u wel, triceps is inderdaad 1 van m'n sterkste spiergroep!
 
Buitenkant borst staat lekker stijf, vol me ook wat pimped precies:p
 
Daarnet gaan trainen met Michiel4, zalige benentraining gehad!

Logje volgt nog;)
 
Benen

Squat (ATTG)

8 x 40
10 x 50
8 x 60
6 x 70
4 x 80 (parallel)

Barbell Hack Squat
8 x 70
8 x 80
4 x 90

SLDL
8 x 70
8 x 70
7 x 80

Leg curls
1 x 8 x 20?

Military Press
8 x 40
8 x 30
8 x 30
8 x 30

Upright Row (met kabel)
10 x 15
8 x 15
8 x 20

M'n beste benen training ooit! Benen lopen wel nog wat achter maar vanaf nu is dit m'n benen schema!
 
Het is een hele eer dat je 'mijn' schemaatje voor benen overneemt :D
Succes :thumbup:
 
Rug

Deadlift
10*51 (opwarming)
5*91
5*96
5*101
3*116 (PR)

Bent Over Row
8*42
6*52
6*52
5*52
6*47

Cable Close Grip Pulldown
6*40
6*50
6*55
6*55

Biceps

Curl met EZ-bar 7*laag 7*hoog 7*volledig
7*27
4*27
4*27
4*27

Reverse Curl (met barbell)
6*22
6*22
6*22
6*22

Barbell Biceps Curl (met EZ-bar)
8*25
6*32
6*32
6*32

Dumbbell Biceps Curl
6*16 (standing)
8*12 (seated)
8*16 (standing)
8*12 (seated)
4*18 (standing)
6*14 (seated)

Muhahaha! Nieuw PR op DL, ging super!:) Biceps had goeie pomp, laatste biceps oefening was voor de fun maar toch voelde het hard aan:p
Bij Reverse Curl wel last gehad van m'n linker onderarm:s Denk dat die spier nog wat stijf stond van Woensdag. In het vervolg wel BOR paar kg's minder pakken.
 
Netjes! waarom blijf je zo veel setjes soms op hetzelfde gewicht? ik probeer altijd mijn volgende setje meer te doen, en zeker nooit minder!
 
Back
Naar boven