MuscleMeat

Uden Classic

Bezoekers in dit topic

richard

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
14 okt 2002
Berichten
136
Waardering
0
Wie van jullie kan mij vertellen wanneer de Uden Classic volgend jaar plaatsvind?
 
Zal wel eind maart/begin april zijn. Meestal een week voor de Eemondscup, die 2e pasen altijd is.......
 
Minder. Wilde de 2e week van dit jaar beginnen met de voorbereiding en heb 16 weken nodig. Dacht dat ie pas eind april was. Zodra je de exacte datum weet, kun je dit mij dan ff melden?

TNX!
 
Gewoon lekker vroeg beginnen. Je kunt beter bij moeten eten, laatste weken, dan dat je een paar weken te kort komt, en jezelf moet uithongeren.......
Leuk dat je mee wilt doen, ik heb dit jaar meegedaan, maar was in november al voorzichtig aan het aftrainen.
Voor de datum zou ik de bodyfactor even mailen (www.bodyfactor.nl) die weten dat meestal wel.............
 
Ben nog stevig in de bulk, en wilden in nieuwjaar starten, i.v.m. de feestdagen. Ben wel al schoon aan het eten, 45%koolhydraten, 40% eiwit en 15%vet. Geen snoep, koek, frisdrank enz. Dus vetpercentage zal langzaam iets teruglopen. Zal mijn drinken (op de zaterdagavond) vanaf nu ook maar gaan beperken dan. TNX voor de info.
 
Hoe heb je het trouwens gedaan op de wedstrijd?
Heb je nog wat Posing/voeding/trainingtips?
Waar moet ik me inschrijven?
Al het advies is natuurlijk welkom.:D
 
De wedstrijd is super, de sfeer, het publiek etc. Ik was in topvorm, maar kwam helaas nog maten te kort voor een topklassering.
De beste tip die ik je kan geven:
Hou vast aan een persoon (jezelf coachen is voor een wedstrijd niet te doen) hoe dichter je bij de wedstrijd komt, hoe meer mensen je "advies" willen geven..... Stick to the plan! En voor de rest, geniet er van, het is toch een bijzondere ervaring!
Bel anders eens naar Cor van Rijn, de organisator tel. 0413-254511 (hardcore gym)
 
Wat zijn je stats?

Mijn maten zijn redelijk, maar ben bang dat ik niet droog genoeg weet te komen.
Ben ook 1.92 lang, dus moet behoorlijke maten hebben, om een beetje indruk te maken. Armen op dit moment 55 cm (hoop 52 over te houden), benen rond de 80 cm. Zal ik niet zo heel veel op verliezen denk ik.
Borst moet ik nog wel een beetje optrekken. Maar dat weet ik zelf dus daar ben ik dan ook hard mee bezig.:D
 
Stats klinken goed, alleen is belangrijk hoe hoog je vet% is. ROnd de kerst moet je toch zeker rond de 10 a 12 zitten, anders ga je nog veel maten inleveren.....Dit jaar was de jury erg op massa georienteerd, en minder op scherpte. Blijft een lastig probleem. Je kunt het beste supergroot en superdroog komen, dan kunnen ze zeker niet om je heen....:D
zorg anders dat je in ieder geval kurkdroog bent, val je in ieder geval op, er zijn er altijd wel die niet scherp staan, die laat je dan sowiezo achter je!
 
Heb 2 kenissen die wel eens aan wedstrijden hebben meegedaan, een paar jaar geleden, en die stonden er erg goed op. Deze kunnen mij wel een beetje sturen tijdens de voorbereiding dus sta er niet helemaal alleen voor. Ze zijn ook eerlijk, dus zeggen ook als het niet goed gaat.

Zit nu rond de 15% schat ik. Weet het niet exact.
Wil inderdaad rond kerst op de 12% zitten en dan elke week een 0,5% eraf. Als ik rond 4% kom, zonder al te veel vocht, moet het goed komen. Om te zorgen dat je niet te veel vocht vasthoudt tijdens je wedstrijd is het moeilijkste, of niet?
 
Ik heb nooit last van vocht. Gewoon van de testo af laatste weken, en geen gekke dingen meer doen in de laatste dagen. Veel atleten zijn afgestapt van het extreme koolhydraten laden, en gewoon laatste dagen iets meer eten, en zoutarm gaan. Je zit misschien iets minder vol, maar de kans op "overladen" is ook minder. Misschien kan Big Cat hier zijn kennis eens over spuien, ben benieuwd hoe hij dit aanpakt?!
 
Back
Naar boven