MuscleMeat

UEFA Country Ranking

Bezoekers in dit topic

Goed voor Nederland dat Lyon en paar Oekraiense ploegen dr uit zijn
 
Na vandaag is niks meer goed voor Nederland. Het zou goed zijn als we alleen onze kampioen nog europa in sturen. Wat een afgang. Steaua zou in een grote competitie gewoon degraderen en we zijn geen haar beter.
 
Na vandaag is niks meer goed voor Nederland. Het zou goed zijn als we alleen onze kampioen nog europa in sturen. Wat een afgang. Steaua zou in een grote competitie gewoon degraderen en we zijn geen haar beter.

Beneliga!
 

Aantal teams Belgie en Nederland samen over in europa; 0

Ja laten we het aantal deelnemers halveren via de Beneliga dan komen ze vast wel een paar rondes verder.
 
Aantal teams Belgie en Nederland samen over in europa; 0

Ja laten we het aantal deelnemers halveren via de Beneliga dan komen ze vast wel een paar rondes verder.

Met een Beneliga worden de topploegen sterker waardoor de kans idd groter is dat ze verder komen
 
Als dat tering PSV nu gewoon normaal had gespeeld hadden ze serieus ver kunnen komen. Veruit het beste team in Nederland.
 
Als dat tering PSV nu gewoon normaal had gespeeld hadden ze serieus ver kunnen komen. Veruit het beste team in Nederland.

Dat ze het beste team zijn, ben ik niet met je eens.

Maar ze hadden idd gewoon normaal moeten spelen. Uefa cup niveau is nou eenmaal het niveau voor Nederlandse en Belgische ploegen.
 
Dat ze het beste team zijn, ben ik niet met je eens.

Maar ze hadden idd gewoon normaal moeten spelen. Uefa cup niveau is nou eenmaal het niveau voor Nederlandse en Belgische ploegen.

Hahaha, jij dacht ook dat Ajax de finale van de Europa League ging halen. Ik kan jouw objectiviteit niet serieus nemen, man. Sorry.
 
Hahaha, jij dacht ook dat Ajax de finale van de Europa League ging halen. Ik kan jouw objectiviteit niet serieus nemen, man. Sorry.

Hoe moet ik jouw dan zien? Je kijkt veel Ajax. Maar je komt over als een neutrale sup. Zie ik dat goed?
 
Hoe moet ik jouw dan zien? Je kijkt veel Ajax. Maar je komt over als een neutrale sup. Zie ik dat goed?

Haha, ja dat klopt. Ik kijk eigenlijk alles van Ajax en Feyenoord. Vind het twee schitterende clubs, maar ben geen fan. Vroeger wel onder een mooi Ajax hoeslaken geslapen, maar sta ook weleens in de Kuip te juichen voor Feyenoord.

Feit blijft dat Ajax uitstekend heeft gespeeld tegen Manchester en de eerste wedstrijd tegen Borussia. Maar we mogen toch concluderen dat Ajax gewoon kwaliteit tekort komt om subtop van Europa te verslaan, hoe graag ik dat ook anders zie. De vleugels zijn, ondanks genoeg talent, gewoon niet goed genoeg. Hetzelfde geldt voor de backposities en daarnaast mist Eriksen een bepaalde volwassenheid. Iets wat Vertonghen ook pas in zijn allerlaatste half jaar kreeg.

Als het team nog twee jaar bij elkaar blijft kun je er zeker van zijn dat ze hoog in de EL gaan eindigen. Maar op dit moment is het gewoon te zwak in Amsterdam.
 
Maar we mogen toch concluderen dat Ajax gewoon kwaliteit tekort komt om subtop van Europa te verslaan, hoe graag ik dat ook anders zie. De vleugels zijn, ondanks genoeg talent, gewoon niet goed genoeg. Hetzelfde geldt voor de backposities en daarnaast mist Eriksen een bepaalde volwassenheid. Iets wat Vertonghen ook pas in zijn allerlaatste half jaar kreeg.

Als het team nog twee jaar bij elkaar blijft kun je er zeker van zijn dat ze hoog in de EL gaan eindigen. Maar op dit moment is het gewoon te zwak in Amsterdam.
Sad but true.
 
9.700 punten in volgend seizoen achter op 2 teams meteen in poulefase :roflol:
 
Slecht voor de ranking als Utrecht er uit vliegt. Straks haalt België ons nog in.
 
Beetje triest van Utrecht dat ze niet eens tegen postbodes kunnen winnen
 
Nederlandse clubs hebben ook geen donder in Europa te zoeken. Ajax wordt dit jaar ook weer afgeschoten in de CL, andere NL clubs zullen ook in vroeg stadium afvallen. Malaise van het Nederlandse voetbal helaas. Kunnen totaal niet meer mee met de andere competities. Waar zijn de tijden dat een Ajax of PSV de halve finale van de Champions League haalde... Ver, ver ver weg helaas.
 
Als ajax compleet blijft komt wel goed.
 
Dat er nog altijd mensen optimistisch zijn over het ned voetbal verbaast me keer op keer. Er zijn serieus velen die denken dat Ajax wat kan gaan doen in de CL. mits dit, mits dat... het is gewoon afgelopen met onze resultaten. We kunnen iig nog zeggen hoe goed we vroeger wel niet waren. Dat kan ook niet iedereen.
 
Dat er nog altijd mensen optimistisch zijn over het ned voetbal verbaast me keer op keer. Er zijn serieus velen die denken dat Ajax wat kan gaan doen in de CL. mits dit, mits dat... het is gewoon afgelopen met onze resultaten. We kunnen iig nog zeggen hoe goed we vroeger wel niet waren. Dat kan ook niet iedereen.

10/11 en 11/12 heeft Nl hoop punten bij een gesprokkeld als we dat hadden doorgezet en voor die 2 seizoenen dan hadden we nu een extra cl plaats= meer inkomsten voor Eredivisie.
 
Back
Naar boven