AndroidHealthClinic

UEFA Country Ranking (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Stephen Graham

.
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
16 mei 2006
Berichten
59.513
Waardering
22.715
Dit jaar staat Nederland op plaats 8

http://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uefa/data/method4/crank2013.html

Een extra plaats in de champions league poule moet Nederland naar plaats 6.
Hier te zien

[Link niet meer beschikbaar]

Op deze link is te zien dat we volgend jaar doorschuiven naar plaats 7. 3 punten achter Frankrijk die op plaats 6 staan.

http://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uefa/data/method4/crank2014.html

Als we dit jaar beter presteren dan frankrijk dan halen we dat land in en hebben we direct een extra plaats in Cl.

Ben benieuwd wat het gaat brengen dit jaar!
 
Ik denk dat ajax geen punten gaat pakken.

Maybe psv in de europa league.
 
feyenoord is fakking goed
 
je wil Frankrijk inhalen?

PSG vergeten? Die alleen halen ms al meer punten dan de resterende Nederlandse ploegen samen. Dus je "link naar volgend jaar" houdt geen steek, het seizoen is nog maar net begonnen, en Nederland heeft er al een pak ploegen uitliggen, Frankrijk nog geneen + topploegen in de EL.

Ik denk dat Nederland het al heel moeilijk zal hebben Rusland achter zich te houden. Ze staan waar ze horen te staan. Idem België.
 
Laatst bewerkt:
je wil Frankrijk inhalen?

PSG vergeten? Die alleen halen ms al meer punten dan de resterende Nederlandse ploegen samen. Dus je "link naar volgend jaar" houdt geen steek, het seizoen is nog maar net begonnen, en Nederland heeft er al een pak ploegen uitliggen, Frankrijk nog geneen + topploegen in de EL.

Ik denk dat Nederland het al heel moeilijk zal hebben Rusland achter zich te houden. Ze staan waar ze horen te staan. Idem België.

Je hebt wel gelijk, ja. Maar misschien dat PSG niet verder komt dan de 1/8 finale cl en PSV en Twente minstens kwartfinale halen EL en misschien Ajax nog een enkele punt haalt in de poule. Ik zie die andere ploegen uit Frankrijk niet zo ver komen. Alleen Olympique Marseille misschien.

Rusland staat volgend jaar 7 punten achter NL dus wij staan wel even veilig op plaats 7.
 
Ik vind het al heel knap dat Nederland boven Rusland en Oekraïne staat. Dat Zenit heeft bijvoorbeeld op de laatste dag van de transferwindow meer uitgegeven dan alle Nederlandse clubs bij elkaar.
 
Laatst bewerkt:
Je hebt wel gelijk, ja. Maar misschien dat PSG niet verder komt dan de 1/8 finale cl en PSV en Twente minstens kwartfinale halen EL en misschien Ajax nog een enkele punt haalt in de poule. Ik zie die andere ploegen uit Frankrijk niet zo ver komen. Alleen Olympique Marseille misschien.

Rusland staat volgend jaar 7 punten achter NL dus wij staan wel even veilig op plaats 7.

Bordeaux en Lyon kunnen niet ver komen in de B-league? Dat zijn gewoon 2 ploegen die in de CL thuishoren.

Daarnaast halen Montpellier en Lille wel nog wat puntjes.

---------- Post toegevoegd Thu 20 Sep 2012 om 10:48 ----------

Ik vind het al heel knap dat Nederland boven Rusland en Oekraïne staat. Dat Zenit heeft bijvoorbeeld op de laatste dag van de transferwindow meer uitgegeven dan alle Nederlandse clubs bij elkaar.

staan ze niet, dit is de actuele listing. Rusland staat erboven en Oekraine staat net achter Nederland.

http://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uefa/data/method4/crank2012.html
 
Bordeaux en Lyon kunnen niet ver komen in de B-league? Dat zijn gewoon 2 ploegen die in de CL thuishoren.

Daarnaast halen Montpellier en Lille wel nog wat puntjes.

---------- Post toegevoegd Thu 20 Sep 2012 om 10:48 ----------



staan ze niet, dit is de actuele listing. Rusland staat erboven en Oekraine staat net achter Nederland.

http://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uefa/data/method4/crank2012.html

Volgend jaar wel. Daar gaat het om. Oekraine teert op resultaten van vier jaar terug.
 
Volgend jaar wel. Daar gaat het om. Oekraine teert op resultaten van vier jaar terug.

die zijn te pakken, akkoord, al hebben ze er nu nog 4 inzitten en nederland 3.

Maar dan nog hebben ze de plaats die telt niet te pakken, nummer 6.
 
belgische clubs zullen ook wel niet veel rapen dit jaar...
2 liggen er al uit in de voorrondes, Club zie ik gewoon bitter weinig rapen tegen Bordeaux, Newcastle en Maritimo (was wel duidelijk gisteren), Anderlecht idem in de CL en Genk... sja, Genk zie ik nog wel regelmatig iets rapen
 
Anderlecht is anders niet mis gestart. :)
Maar idd, het wordt zwaar voor onze ploegen.

Op welke basis berekenen ze de toekomstige ranking? En kunnen we daar op af gaan?
 
Anderlecht is anders niet mis gestart. :)
Maar idd, het wordt zwaar voor onze ploegen.

Op welke basis berekenen ze de toekomstige ranking? En kunnen we daar op af gaan?

de punten van de laatste 4 jaar + punten die dit seizoen gehaald worden zijn belangrijk voor de Europese plaatsen die volgend jaar te halen zijn.

België moet proberen rond de 6 punten te scoren dit jaar, zie ik ze wel doen.
 
Goed dat Lille heeft verloren
 
Laatst bewerkt:
de punten van de laatste 4 jaar + punten die dit seizoen gehaald worden zijn belangrijk voor de Europese plaatsen die volgend jaar te halen zijn.

België moet proberen rond de 6 punten te scoren dit jaar, zie ik ze wel doen.

je bent dan ook wel optimistisch eerlijk gezegd :)
anderlecht zie ik weinig pakken, brugge ook niet
genk zou normaal wel 2x tegen videoton moeten kunnen winnen en paar punten pakken tegen basel eventueel... dus veel zal het allemaal niet opleveren vrees ik :s
 
je bent dan ook wel optimistisch eerlijk gezegd :)
anderlecht zie ik weinig pakken, brugge ook niet
genk zou normaal wel 2x tegen videoton moeten kunnen winnen en paar punten pakken tegen basel eventueel... dus veel zal het allemaal niet opleveren vrees ik :s

nou nou, brugge heeft echt niet zo'n slechte ploeg, en genk ook niet. Ik denk dat er wel 1 van de 2 doorgaat.

En als Anderlecht ergens nog een gelijkspelletje meepikt kom je wel rond die 6.
 
Schiet ook niet echt op die puntjes in de europa league. Opvallend dat Portugal volgend jaar het grote voetballand Italië inhaalt.
 
Waarom kijken Nederlanders nog naar de plaatsen boven ons, het gaat om die er onder. Hoger gaat het echt niet worden, en wat moeten wij in godsnaam met 2 cl plaatsen?
 
ja als je maar 3 ploegen meer hebt om 7 plaatsen goed te maken.

België schiet goed op.
 
Laatst bewerkt:
Waarom kijken Nederlanders nog naar de plaatsen boven ons, het gaat om die er onder. Hoger gaat het echt niet worden, en wat moeten wij in godsnaam met 2 cl plaatsen?

We hebben pech gehad dat al een paar ploegen in de voorronde zijn uitgeschakeld en dat Ajax in een k*tpoule zit. We zouden anders best net als vorig jaar 10.000 punten kunnen halen en dan is plaats 6 echt niet onmogelijk. Als Portugal als klein voetballand al Italië achter zich houdt waarom wij dan niet?

En 2 cl plaatsen niet lonend voor Nederland? :roflol:

Ten eerste: aanzien. Ten tweede: miljoenen uit de marketing pool en mogelijke winstpremies. Ten derde: zoals je gisteren hebt kunnen zien in de europa league is de champions league wel leuk om naar te kijken!
 
We hebben pech gehad dat al een paar ploegen in de voorronde zijn uitgeschakeld en dat Ajax in een k*tpoule zit. We zouden anders best net als vorig jaar 10.000 punten kunnen halen en dan is plaats 6 echt niet onmogelijk. Als Portugal als klein voetballand al Italië achter zich houdt waarom wij dan niet?

En 2 cl plaatsen niet lonend voor Nederland? :roflol:

Ten eerste: aanzien. Ten tweede: miljoenen uit de marketing pool en mogelijke winstpremies. Ten derde: zoals je gisteren hebt kunnen zien in de europa league is de champions league wel leuk om naar te kijken!

Pech? Zou het niet gewoon terecht zijn op basis van kwaliteit? Verder zijn de topclubs van Portugal gewoon verder dan die van Nederland, dat bewijzen ze al jaren lang. Twente - Benfica vergeten? Prestaties van Porto vergeten?

CL leuk om naar te kijken? Vind het geen bal aan om te zien hoe kansloos Ajax tegen real is. Wat een spanning... moet er niet aan denken dat er nog een Twente mee zal doen tegen dit soort tegenstanders.Over welk aanzien heb je het dan? Dat bedoel ik met niks te zoeken, dat ze wat startpremies pakken interesseert mij als liefhebber weinig. Winstpremies hoef je niet mee te tellen, want we winnen daar niks.
Maar goed, leuk dat jij nog een beetje opportunisme hebt en denkt dat we nog strijden om plaats 6. Hou dit vol, het zal niet lang meer duren voordat ook de laatste opportunisten de moed op zullen geven.
 
Back
Naar boven