MuscleMeat

Ufc 134

Bezoekers in dit topic

Jesaja

Colossal Veteran
10 jaar lid
Lid geworden
24 okt 2006
Berichten
17.684
Waardering
338
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Greatest fighter ever, nr 1 p4p king.

Buig
 
haha prachtig hoe hij met zn armen omlaag stond en de stoten van okami ontwijkt en toen BAM!
 
Ronaldo approves.

15gtvk5.jpg
 
tja wat moet ik zeggen, hij is zeker nu al een legende van mma misschien wel DE GOAT
 
:eek: Ronaldo denkt laat ik na mijn sportcarriere maar eens aan de hamburgers gaan :eek:

De partij Silva vs Okami was precies zoals ik had verwacht. Lekker gehyped, maar Okami was echt duidelijk geen partij en na de eerste knock down durfde ie duidelijk niet meer. Wie o wie kan Silva stoppen op dit moment? Wat dat betreft deed Sonnen het destijds beter en liet Silva totaal geen ruimte om in zijn spel te komen. Wat heeft Silva toch een monsterlijke timing:eek:

Sowieso een hoop erg snelle partijen op de maincard. Griffin was ook snel klaar. Shogun leek wel een ander dan toen hij tegen Jones vocht.
 
Jones is ook andere koek dan Forrest.
 
:eek: Ronaldo denkt laat ik na mijn sportcarriere maar eens aan de hamburgers gaan :eek:

De partij Silva vs Okami was precies zoals ik had verwacht. Lekker gehyped, maar Okami was echt duidelijk geen partij en na de eerste knock down durfde ie duidelijk niet meer. Wie o wie kan Silva stoppen op dit moment? Wat dat betreft deed Sonnen het destijds beter en liet Silva totaal geen ruimte om in zijn spel te komen. Wat heeft Silva toch een monsterlijke timing:eek:

Sowieso een hoop erg snelle partijen op de maincard. Griffin was ook snel klaar. Shogun leek wel een ander dan toen hij tegen Jones vocht.

ik denk dat gsp hem wel aankan

rua was in deze partij wel stukken beter als toen die tegen jones vocht
 
ik hoop dat na gsp -diaz, gsp naar middleweight gaat en tegen silva knokt.
 
ik denk dat gsp hem wel aankan

rua was in deze partij wel stukken beter als toen die tegen jones vocht

Eensch ... alleen dan moet ie niet vechten zoals de GSP van de laatste wedstrijden, want dat was te veel behoudend en op punten. Alhoewel je tegen Silva uiteraard wel met je hoofd moet vechten anders ga je het niet redden.

Ik denk overigens wel dat Silva een behoorlijke reach advantage zal hebben over GSP???
 
Silva zou GSP vermoorden.
 
Back
Naar boven