Fitness Seller

Ufc 146 JDS vs Mir (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bertone10

Cool Novice
Lid geworden
12 feb 2011
Berichten
102
Waardering
3
Lengte
1m85
Massa
88kg
Vetpercentage
18%
Zaterdag 26 mei

MAIN CARD (pay-per-view)
  • Champ Junior Dos Santos vs. Frank Mir - for heavyweight title
  • Antonio Silva vs. Cain Velasquez
  • Gabriel Gonzaga vs. Roy Nelson
  • Shane Del Rosario vs. Stipe Miocic
  • Mark Hunt vs. Stefan Struve
PRELIMINARY CARD
  • Diego Brandao vs. Darren Elkins
  • Edson Barboza vs. Evan Dunham
  • C.B. Dollaway vs. Jason "Mayhem" Miller
  • Paul Sass vs. Jacob Volkmann
  • Dan Hardy vs. Duane "Bang" Ludwig
  • Kyle Kingsbury vs. Glover Teixeira
  • Mike Brown vs. Daniel Pineda
 
Laatst bewerkt:
meteen een *** card geworden... en heb er gvd nog wel de ppv voor gekocht...
 
Kaart is nog steeds goed.

Alleen Mir gaat er dik aan, dat is zeker.
 
Vind de card ook nog wel dik in orde enkel spijtig dat roy nelson niet meer moet want had veel liever velasquez tegen nelson gezien.
Ok het is niet JDS vs AO.
Maar vrees ook voor Mir denk dat Jds echt wel een niveautje hoger zit...
 
Pfff...gelukkig had ik de ppv nog niet gekocht. Vind Miller nog wel geestig,en JDS staat idd niveau hoger vind ik ook. Nelson ook eruit... Gatverdamme....:rolleyes:
 
nog niet zeker dat Nelson eruit ligt zeker? mogelijk gaan Browne of Rothwell de fight op short notice pakken.

Ik vraag me nu wel af wat de Nr 1 contender fight is

Brandao vecht :cool:
 
Op de UFC.com site is nelson van de card verdwenen dus ik veronderstel dat deze dus niet meer vecht. Maar kan natuurlijk snel verandering en komen zoals we de laatste dagen hebben gezien he.
Ik denk dat de nr1 contender fight hunt vs struve is en dat en van die twee wellicht nr1 contender zal zijn (correct me if i'm wrong).
Ben ook wel benieuwd naar Brandao is echt een beest en Miller denk (hoop) ik dat ie een pak slaag krijgt van CB dollaway.
 
ik baal hier nog steeds van. wil mijn geld terug !
 
Ik denk dat je niet veel van je centen zal terugkrijgen....
 
Dana White

Roy Nelson vs Gabe Gonzaga
 
als ik dan toch maar de ppv moet kijken ga ik wel flink aan de zuip, misschien word het dan toch nog leuk :P
 
Weten we al zeker dat Mir in de ring stapt.. Overeem is finished??
 
Hele card is verdoet nu The Reem niet meer in de ring stapt, blij dat ik geen PPV heb gekocht..
 
Hele card is verdoet nu The Reem niet meer in de ring stapt, blij dat ik geen PPV heb gekocht..
Is ook zijn eigen domme schuld...
Vind het rot voor alle mensen die zo hebben uitgezien naar het gevecht. Ik denk dat de ufc in ieder geval goed verdiend heeft aan deze reclamestunt...
 
Is ook zijn eigen domme schuld...
Vind het rot voor alle mensen die zo hebben uitgezien naar het gevecht. Ik denk dat de ufc in ieder geval goed verdiend heeft aan deze reclamestunt...

Goed heeft verdiend? Ze verliezen alleen maar geld. Dos Santos vs Mir is veel minder waard dan Dos Santos vs Overeem. Daarvoor is Dana White ook zo pissig. Hij weet zelf ook dat er gebruikt word.
 
del rosario vs miocic

zal ook wel goeie partij worden
 
Goed heeft verdiend? Ze verliezen alleen maar geld. Dos Santos vs Mir is veel minder waard dan Dos Santos vs Overeem. Daarvoor is Dana White ook zo pissig. Hij weet zelf ook dat er gebruikt word.
Ja verliezen veel last minutes maar ik denk dat er al heel veel mensen al een ppv hadden gekocht he...
Nu ja het zij nu zo. Zolang er maar gevochten wordt vind ik het allemaal goed :p
 
Back
Naar boven