Fitness Seller

UFC 156 update: Ubereem vs Bigfoot Silva (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik voorspel dit graag eens. Dit is wat ik denk.

Aldo zal Edgar domineren door zijn beweging uit zijn benen te halen door zijn sterke leg kicks en op het einde maakt hij hem af met KO/TKO. ( ben nochtans een Edgar fan maar Aldo is insane)

Overeem is ook wel een niveau te hoog voor Silva. Zijn knieen doen het net als tegen Lesnar 1st round TKO.

Rashad Evans wint tegen Lil Nog. Maakt niet uit hoe :D
 
http://www.youtube.com/watch?v=0EmiOkzJHHg


The Reem!

Alistair zou een goeie ufc heavyweight kampioen zijn en mocht hij die titel veroveren dan voorzie ik een aantal succesvolle titledefences, ik zie momenteel echt niet wie Overeem kan stoppen, maar goed het blijft een sport waar alles kan gebeuren
 
Ben het volledig met je eens. Spijtig dat hij al 33 is :( .
 
Hoe is Ubereem's shape nu?
Zelfde als voor zn schorsing?
En zijn er ook recente trainingsvids?
 
the reem season 3 kan je hem volgen zeker.
Heb in the reem gezien tijdens zijn proces dat zijn dokter mee was en dat hij een mengeling kreeg van iets voor zijn schouderblessure en de dokter nam verantwoordelijkheid op voor dat middel die hij gaf, er zaten verkeerde dingen in.

Ik leg het minder overtuigend uit maar deels geloof ik het wel. Overeem is wel een gentleman tegen iedereen, iets dat je niet direct zou zeggen als je gem zo bekijkt :D
 
the reem season 3 kan je hem volgen zeker.
Heb in the reem gezien tijdens zijn proces dat zijn dokter mee was en dat hij een mengeling kreeg van iets voor zijn schouderblessure en de dokter nam verantwoordelijkheid op voor dat middel die hij gaf, er zaten verkeerde dingen in.

Ik leg het minder overtuigend uit maar deels geloof ik het wel. Overeem is wel een gentleman tegen iedereen, iets dat je niet direct zou zeggen als je gem zo bekijkt :D

Dat hij wat genomen heeft in de jaren is overduidelijk. In de tijd dat hij in Japan vocht waren de controles nihil daar. Nu in USA is dat een andere verhaal en kan hij zich niet veroorloven het nog eens te flikken.
 
Zolang je van te voren kan aantonen waarvoor het nodig is, dan zou je doped kunnen knokke. Maar overeem zijn verleden lijkt me dit niet verstandig haha
 
Zolang je van te voren kan aantonen waarvoor het nodig is, dan zou je doped kunnen knokke. Maar overeem zijn verleden lijkt me dit niet verstandig haha

Kan zijn want het schijnt dat Todd Duffee een hele lange periode TRT legaal mocht gebruiken. Verstaanbaar als je kijkt hoe gigantisch die kerel is.
 
Back
Naar boven