AndroidHealthClinic

UFC 168 Silva vs Weidman II

Bezoekers in dit topic

Zou triest zijn als ie hem na één match alweer kwijt was. Ik denk dat ie zich op een heel andere ( serieuze ) Silva mag voorbereiden, want die heeft iets goed te maken!

Silva zal uiteindelijk toch spijt hebben van zijn idioot gedrag.

Nu gaat het voor Weidman wel moeilijk worden.

Silva gaat deze keer niet nonchalant zijn maar gaat veel focus hebben. Spannend!

Jammer, ik vind dat Silva op basis van zijn idiote onrespectvolle gedrag niet zo'n snelle rematch verdient.

Jammer, ik vind dat Silva op basis van zijn idiote onrespectvolle gedrag niet zo'n snelle rematch verdient.

Dana zei volgens mij voor de eerste wedstrijd al, dat mocht Silva verliezen, dat ie op basis van zijn status en wedstrijdverleden een directe rematch verdient. En ... de PPV cijfers zullen uiteraard een grote rol spelen;) Kijk ook maar weer naar de ( bijna ) directe rematch tussen Valasquez en Dos Santos.

Ik kijk eerder uit naar Velasquez VS Dos Santos!

Ik hoop dat Velasquez wint en hoop dat Dos Santos deze keer knock out gaat. Maar Dos Santos wil niet meer meemaken wat hij vorige keer heeft meegemaakt met Velasquez. Dit kan wel eens heel leuk gaan worden.

Heavyweights die 5 ronden doorgaan zie je ook niet veel. Meestal halen ze de derde ronde niet.

Gezien deze reactie :

Suffering a knockout loss to Chris Weidman after doing a lot of clowning around in the cage, a lot of people pointed to Silva as having a lack of respect for his opponent which led to his loss. In interview yesterday with Brazil's Globo TV, Silve said that was not the case at all, citing his antics as 'part of the show':

"If Muhammad Ali came up saying I wasn’t humble, then I’d think if I was humble or not," he said in a Sunday interview on Brazil's Globo TV. "There was no lack of respect. I respect everybody. All the provocation, hands down... It should continue, it’s part of the show"

Vrees ik wel dat ie dit blijft doen. Voor het hele interview zie http://www.mixedmartialarts.com/news/437972/Silva-There-was-no-lack-of-respect/

Silva pakt m 100%

die gast is onverslaanbaar als hij serieus gaat vechten

Silva pakt m 100%

die gast is onverslaanbaar als hij serieus gaat vechten

Helemaal onverslaanbaar weet ik niet, want in de eerste match had Sonnen hem bijna totdat ie een submission aan zijn broek kreeg in de laatste seconden van de wedstrijd. Op punten had ik denk ik gewonnen.

Terug
Naar boven