MuscleMeat

UFC 168: Weidman vs. Silva 2 *spoilers!* (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ummelke

Advanced Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
7 jan 2011
Berichten
818
Waardering
53
Lengte
1m80
Massa
99kg
MAIN CARD

Pay-per-view, 10 p.m. ET

Chris Weidman vs. Anderson Silva 
for UFC middleweight title

Ronda Rousey vs. Miesha Tate 
for women's bantamweight title

Josh Barnett vs. Travis Browne

Fabricio Camoes vs. Jim Miller

Diego Brandao vs. Dustin Poirier

PRELIMINARY CARD

FOX Sports 1, 8 p.m. ET

Uriah Hall vs. Chris Leben

Michael Johnson vs. Gleison Tibau

Manny Gamburyan vs. Dennis Siver

Siyar Bahadurzada vs. John Howard

PRELIMINARY CARD

William Macario vs. Bobby Voelker

Estevan Payan vs. Robert Peralta


KAN NIET WACHTEN. KOMOP Weidman/ Rousey / Barnett / Hall / Siyar
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Kijk er ook naar uit man!


Ik stem op Tate en Silva.

Silva gaat zoiezo winnen van Weidman.

Tate weet ik niet, Ronda kan ik niet uitstaan maar ze is wel hard.
 
Kijk er ook naar uit man!


Ik stem op Tate en Silva.

Silva gaat zoiezo winnen van Weidman.

Tate weet ik niet, Ronda kan ik niet uitstaan maar ze is wel hard.

Silva eens

Maar over tata en rousey ben ik toch de Rousey man !! ik zeg dat Rousey wint of ik er nou kan uitstaan of niet het gaat erom wat ze op de mat/canvas legt qua wedstrijd !!
 
Hoop dat Weidman wint.
Vind Silva echt een arrogante zak, zeker ook hoe hij verloren heeft.
Verder wel leuke wedstrijden, zeker de prelims zijn behoorlijk 'stacked'
Vrouwen mma vrij weinig aan
 
Hoop dat Weidman wint.
Vind Silva echt een arrogante zak, zeker ook hoe hij verloren heeft.
Verder wel leuke wedstrijden, zeker de prelims zijn behoorlijk 'stacked'
Vrouwen mma vrij weinig aan

Normaal vind ik er ook weinig aan, maar sinds tuf wil ik die 2 wel zien vechten:D
 
Kijk TUF niet meer, het programma is aan het einde van z'n Latijn.

Cliffs?

vind het meer een dramaserie a lá Sex and the City worden, dan dat er nog wat interessants gebeurt.

Ben gestopt na S13, en alleen die met Urijah Hall nog gezien
 
Ik hoop dat Silva, Weidman sloopt. Weidman stelt echt geen ene moer voor. Het is dat Silva er een toneelstukje van moest maken de vorige partij.

Ben ook benieuwd naar Hall tegen Leben. Hall, die volkomen onterecht gehyped werd in TUF, zal nu moeten winnen anders ligt ie er alweer uit.
 
Re: UFC 168: Weidman vs. Silva 2

Ik hoop dat Silva, Weidman sloopt. Weidman stelt echt geen ene moer voor. Het is dat Silva er een toneelstukje van moest maken de vorige partij.

Ben ook benieuwd naar Hall tegen Leben. Hall, die volkomen onterecht gehyped werd in TUF, zal nu moeten winnen anders ligt ie er alweer uit.

Weidman stelt geen ene moer voor....wat een lachwekkende zin.

Weidman is een complete vechter. Heeft de perfecte lengte, reach, machtige worsteltechniek, knockout power en submission techniek.

Buiten dat is hij ook nog jong en nog niet op de toppen van zijn kunnen.
 
Weidman stelt geen ene moer voor....wat een lachwekkende zin.

Weidman is een complete vechter. Heeft de perfecte lengte, reach, machtige worsteltechniek, knockout power en submission techniek.

Buiten dat is hij ook nog jong en nog niet op de toppen van zijn kunnen.

Je hebt gelijk die zin is verkeerd.

Tegen Silva, mits deze vecht naar zijn kunnen, stelt Weidman geen moer voor.
 
Ben benieuwd, sowieso lang hier naar uit gekeken.
Weidman heeft vorige fight gewoon slim gevochten en mede daardoor gewonnen.
Silva verloor daarentegen voornamelijk van zichzelf, maar ging desondanks wel KO
Het feit dat hij KO is geslagen geeft wel de power van weidman aan ondanks gekloot van Silva...

Als ik geld is moest zetten, zette ik het wel op silva, want hij is gewoon (normaal gesproken) belachelijk goed.

Daarnaast hoop ik dat Rousey vs Tate echt keihard wordt en er desnoods iets te breken valt :rolleyes:
 
Als Silva normaal doet, wat ik denk dat hij gaat doen dan wint hij dit wel.
Rousey - Tate zal ook leuk worden. Rousey zal wel weer met een armklem winnen. Vrouwen mma moet nog flink gaan ontwikkelen anders gaat het komende jaren nog echt door de pure grondvechters beheerst worden.
 
Ik hoop op Weidman maar ik denk Silva.

Ik hoop op Tate maar ik denk Rouset.

Ik hoop op Browne maar ik denk Barnett.

Met hoop bedoel ik gewoon naar wie mijn voorkeur uitgaat maar mijn verstand zegt meestal de andere. Dus dit gaat spannend worden!!
 
Is er hier ook een live stream van te vinden?
 
Ben benieuwd, sowieso lang hier naar uit gekeken.
Weidman heeft vorige fight gewoon slim gevochten en mede daardoor gewonnen.
Silva verloor daarentegen voornamelijk van zichzelf, maar ging desondanks wel KO
Het feit dat hij KO is geslagen geeft wel de power van weidman aan ondanks gekloot van Silva...

Als ik geld is moest zetten, zette ik het wel op silva, want hij is gewoon (normaal gesproken) belachelijk goed.

Daarnaast hoop ik dat Rousey vs Tate echt keihard wordt en er desnoods iets te breken valt :rolleyes:

De punch die Weidman gooide had niets te maken met KO power.
Als je kijkt zie je dat hij ook zeker niet een power punch gooide, hij raakte hem gewoon lekker op z'n kaak.
Ik weet niet wat ik er van moet geloven, ik denk dat Anderson wint, maar misschien dat Weidman hem deze keer wel met een powerpunch KO krijgt.
Silva's chin is schijnbaar dus niet supergoed, dus wie weet.

En Urijah Hall is niet onterecht opgehyped in TUF mijns inziens, hij had gewoon echt zieke KO's.
Hij laat het alleen afweten in de UFC, dat is jammer..
 
Begint om 02.00u voor wie het live wilt kijken een stream... [Link niet meer beschikbaar]
 
En Urijah Hall is niet onterecht opgehyped in TUF mijns inziens, hij had gewoon echt zieke KO's. Hij laat het alleen afweten in de UFC, dat is jammer..

Hall is zeker een goede vechter. Die ene KO in TUF was te gruwelijk. Ze sloegen in TUF alleen gelijk door, door hem de hemel in te prijzen en hem gelijk een titel contender te noemen, dat ging me een beetje te ver. Zeker ook omdat die TUF groep helemaal niet zo heel sterk in elkaar zat.

Maar we zullen zien, misschien moet ie wennen aan de grote spotlight. Hij moet wel opschieten iig en Leben is een gekke guy, binnen en buiten de ring. Mooi partij dus!
 
Haha, Leben is echt een baas :D

Zit al tijden uit te kijken naar deze event, even een nachtje doortrekken :D
 
Pak de pre-lims nu ook ff mee, de rest kijk ik later in de middag.
 
Back
Naar boven