XXL Nutrition

UFC 168: Weidman vs. Silva 2 *spoilers!* (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

wtf hahha tate die zich gewoon laat gooien steeds
 
Damn dat ze überhaupt uit die arm bar kwam, pffffff

Beter kapt Tate met die takedown attempts!

---------- Toegevoegd om 05:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:48 ----------

Ronda lekker sportief as always...
 
Damn dat ze überhaupt uit die arm bar kwam, pffffff

Beter kapt Tate met die takedown attempts!

---------- Toegevoegd om 05:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:48 ----------

Ronda lekker sportief as always...
ze liet ook lekker laat los zeg. palhares actie dit

---------- Toegevoegd om 05:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:52 ----------

boooeeeeeeee
 
Here we go!
 
Holy **** damn....

---------- Toegevoegd om 06:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:23 ----------

GADVERDAMME smerig om terug te zien bahbah
 
auwauwauw die replay
 
ja wtf, wat ongelooflijk jammer
 
Nou, beetje deceptie dit vooral omdat ik nu door moet naar werk :o
 
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Anderson Silva skipped Leg Day.
 
Gewoon zondag ochtend downloaden en je zondag middag/avond vermaken :popcorn:

Iemand hier dan een linkje van (live heb ik het niet gehaald om te kijken :) ) via karma of pm, vanwege het forumbeleid?
 
Zuffa, LLC, owner of the Ultimate Fighting Championship®, released the following statement regarding Anderson Silva's injury.


"Following Saturday evening's UFC 168 main event, former champion Anderson Silva was taken to a local Las Vegas hospital where he underwent surgery to repair a broken left leg. The successful surgery, performed by Dr. Steven Sanders, the UFC's orthopedic surgeon, inserted an intramedullary rod into Anderson's left tibia. The broken fibula was stabilized and does not require a separate surgery. Anderson will remain in the hospital for a short while, but no additional surgery is scheduled at this time. Recovery time for such injuries may vary between three and six months.


"Anderson is deeply touched by the outpouring of support from his fans and the entire MMA community. There has been no immediate decision about his future, and he would kindly ask for privacy at this time as he deals with his injury and prepares to return home to recover."
 
Ik denk dat zijn carriere er op zit. een 3e rematch zal niet heel snel gebeuren en andere partijen zal Silva denk ik geen trek meer in hebben. Misschien heeft hij nog geluk dat hij geen blijvende schade over zal houden.

Verder, Travis Browne misschien kandidaat voor een title match?
 
Wat een gruwelijke blessure zeg! Vooral in de slomo! Jammer dat ie op deze manier moest verliezen, maar eerlijk gezegd had ik na het zien van de eerste ronde een hard hoofd in een overwinning van Silva. Weidman domineerde aardig en het leek er zelfs op dat ie hem opnieuw KO zou slaan ( in mijn ogen tenminste ). Verder een mooi toernooi :-) Hall stond overigens wel gevaarlijk met zijn handen langs zijn zij?!
 
Balen dat Silva er zo af ging!
Had echt zin in een zieke brawl, maar die broken leg, draait m'n maag van om zeg!

Anyways, zeer genoten van de kaart, alleen Siver beetje tegenvallen, maar toch gewonnen :)
 
Ja zieke blessure. Heb nachtje doorgehaald en live gekeken, twijfelde toen de partij begon om m'n zoon wakker te maken maar aangezien hij al laat naar bed was gegaan dacht ik kijk morgen wel nog een keer met hem maar nu twijfelde ik wilde 'm niet onzeker maken en bang worden voor dat soort blessures. Dacht misschien is tie vergeten dat Silva moest maar was het eerste wat hij zei vanochtend "pa heb je al een linkje van Silva?", heb 'm van te voren gewaarschuwd maar heeft op de jeugd duidelijk minder impact dan op ons volwassenen. Gelukkig maar, leven de jeugdige onbezonnenheid.
 
Ja zieke blessure. Heb nachtje doorgehaald en live gekeken, twijfelde toen de partij begon om m'n zoon wakker te maken maar aangezien hij al laat naar bed was gegaan dacht ik kijk morgen wel nog een keer met hem maar nu twijfelde ik wilde 'm niet onzeker maken en bang worden voor dat soort blessures. Dacht misschien is tie vergeten dat Silva moest maar was het eerste wat hij zei vanochtend "pa heb je al een linkje van Silva?", heb 'm van te voren gewaarschuwd maar heeft op de jeugd duidelijk minder impact dan op ons volwassenen. Gelukkig maar, leven de jeugdige onbezonnenheid.

Gelukkig maar dat ie daar nog niet over nadenkt, anders zou ie gelijk minder "vrij" in de ring staan de komende wedstrijden en trainingen.

Bas Rutten postte ergens een commentaar ( twitter? ) dat je bij het geven van de lowkick je heup meer moet indraaien om dit soort impact te voorkomen?

Bas Rutten: Remember the post I did why you have to open your hips when you kick? Otherwise you connect with the flat part and break your shin. Hier gelezen http://www.mixedmartialarts.com/news/440602/Twitter-reacts-to-SilvaWeidman-leg-break/
 
Back
Naar boven