MuscleMeat

UFC 182: Jones vs. Cormier

Bezoekers in dit topic

IronGain

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
21 nov 2014
Berichten
324
Waardering
30
Lengte
1m76
Massa
77kg
Vetpercentage
13%
Ook voor dit event kan ik niet wachten!

Na veel onderling zwartmaken etc is het toch bijna tijd.
Hieronder een filmpje met wat er allemaal gebeurt en gezegd is:
http://mmajunkie.com/2014/12/video-the-ridiculously-awesome-ufc-182-jones-vs-cormier-preview

Hoop dat ze het daadwerkelijk waar gaan maken en elkaar het licht uit de ogen proberen te slaan i.p.v. een GSP worstel wedstrijdje :D



Light Heavyweight Jon Jones (c) vs. Daniel Cormier(KO)
Lightweight Donald Cerrone(KO, headkick) vs. Myles Jury
Middleweight Nate Marquardt (KO)vs. Brad Tavares
Flyweight Kyoji Horiguchi vs. Louis Gaudinot Not a clue
Welterweight Hector Lombard (Dec.)vs. Josh Burkman
Lightweight Danny Castillo vs. Paul Felder Not a clue
Heavyweight Shawn Jordan (KO) vs. Jared Cannonier
Lightweight Evan Dunham (sub) vs. Rodrigo Damm
Welterweight Omari Akhmedov vs. Mats Nilsson Not a clue
Bantamweight Marcus Brimage vs. Cody Garbrandt Not a clue
 
Laatst bewerkt:
Ook voor dit event kan ik niet wachten!

Na veel onderling zwartmaken etc is het toch bijna tijd.
Hieronder een filmpje met wat er allemaal gebeurt en gezegd is:
http://mmajunkie.com/2014/12/video-the-ridiculously-awesome-ufc-182-jones-vs-cormier-preview

Hoop dat ze het daadwerkelijk waar gaan maken en elkaar het licht uit de ogen proberen te slaan i.p.v. een GSP worstel wedstrijdje :D



Light Heavyweight Jon Jones (c) vs. Daniel Cormier(KO)
Lightweight Donald Cerrone(KO, headkick) vs. Myles Jury
Middleweight Nate Marquardt (KO)vs. Brad Tavares
Flyweight Kyoji Horiguchi vs. Louis Gaudinot Not a clue
Welterweight Hector Lombard (Dec.)vs. Josh Burkman
Lightweight Danny Castillo vs. Paul Felder Not a clue
Heavyweight Shawn Jordan (KO) vs. Jared Cannonier
Lightweight Evan Dunham (sub) vs. Rodrigo Damm
Welterweight Omari Akhmedov vs. Mats Nilsson Not a clue
Bantamweight Marcus Brimage vs. Cody Garbrandt Not a clue

Ik denk dat Cormier sowieso gaat verliezen en wilt hij een ronde winnen dan moet dat sowieso worstelend. Stand up is Jon Jones in alle punten beter. Jon Jones z'n take down defence is top dus ik verwacht een finish voor Jones.
 
Ik zie Cormier echt niet winnen van Jones. Misschien dat ie in een take down een kansje maakt, maar Jones op z'n rug met ellebogen is wel even wat anders dan worstelen/BJJ. En dan is er nog de afstand die Cormier moet overbruggen om uberhaupt bij Jones in de buurt te komen.

Kijk zelf nog meer uit naar Cerrone/Jury, dat wordt echt een dikke partij. Twee hele vette stijlen van vechten. Jury wordt sws een hele grote en Cerrone lijkt nu zo'n beetje op zijn hoogte punt te zitten, interessante partij.
 
Dit is op papier het gevecht van 2014 voor mij. 2 fantastische LHW's, geweldige opbouw naar het gevecht met drama, opstootjes en heerlijke needles heen en weer!

Cormier gooit met LHW's en HW's en ik verwacht dat dit in dit gevecht niet anders zal zijn. Jones zal echt wel een paar keer op zijn rug belanden maar verwacht dat hij uiteindelijk wel met de belt de ring verlaat.

Voor de rest sicke card, Donald Cerrone, Marquardt en Lombard!
 
Fantastisch begin van het nieuwe jaar met zo een mooi kaart.
Zet mijn geld op Jones met zijn reach en vervevelende ellebogen gaat hij het Cormier lastig maken.
 
Heb even geen ruimte voor wat anders, enige wat komende dagen geld is...Overeem vs Struve!

En m'n eigen jongen zondag weer.:)
 
Voor mij komt Overeem VS Struve ook effe op de eerste plaats.

Ben echt benieuwd.

Maar daarna focus ook op Cormier VS Jones. En hopelijk zien we Jones in 2015 regelmatig aan het werk.
 
Ik denk dat Jones eenvoudig wint. Het lengte voordeel is te groot en heb nog nooit echt een zwakte gezien. Jones is voor mij de beste vechter aller tijden, maar wel frustrerend want hoop elke keer weer dat hij verliest. Hopelijk onderschat ik Cormier.
 
Ik denk dat Jones eenvoudig wint. Het lengte voordeel is te groot en heb nog nooit echt een zwakte gezien. Jones is voor mij de beste vechter aller tijden, maar wel frustrerend want hoop elke keer weer dat hij verliest. Hopelijk onderschat ik Cormier.

Ik geef Cormier een goede kans. Hij lijkt undersized maar met een paar kilo buikvet meer heeft hij altijd heavyweight gevochten. Ongeslagen. Jones lijkt al niet echt heavy hands te hebben en denk niet dat hij cormier op zijn rug krijgt om ellebogen in zijn gezicht te rammen. Moet wel eerlijk zeggen dat ik ook gewoon erg hoop dat cormier wint.
 
Ik denk dat Cormier echt gaat verrassen. als je ziet hoe hij sommige gasten bij heavyweight door de lucht wierp. dan doet ie dat net zo makkelijk bij lhw. zijn kracht is gewoon beestachtig.

Ook heeft cormier zeer goede stand up - defense. Hij word amper goed geraakt in zijn matches.
 
Ik denk dat Cormier echt gaat verrassen. als je ziet hoe hij sommige gasten bij heavyweight door de lucht wierp. dan doet ie dat net zo makkelijk bij lhw. zijn kracht is gewoon beestachtig.

Ook heeft cormier zeer goede stand up - defense. Hij word amper goed geraakt in zijn matches.

Het lijkt er idd op dat hij een goed kans heeft, maar je weet het maar nooit hoe goed ze aan elkaar gewaagd zijn:)
 
Jones vs Cormier is Christmast treats after Christmast! :D
 
Cormier wint vet daarna superfight met JDSantos
 
Ik hoop in ieder geval dat het gevecht voorbij ronde 1 geraakt. Dat er toch even wat spanning en sensatie is ipv direct een knock-out ofzo.
 
Man vs boy. Cormier gaat Jones een dusdanig pak slaag geven dat hij hierna nooit meer de oude wordt.

Cormier wint vet daarna superfight met JDSantos

Dos Santos weegt 242lbs, ripped. Kan nooit tot 205 cutten. En de UFC/Dana White is totaal geen voorstander van kampioenen die een gewichtsklassen omhoog gaan zonder dat ze hun titel moeten opgeven (zie GSP-A. Silva en Aldo-Pettis). Gaat Cormier niet doen, gezien Cain.

Wanneer Cormier wint, krijgt Jones een directe rematch. Iets wat de laatste tijd steeds vaker voorkomt :(
 
Man vs boy. Cormier gaat Jones een dusdanig pak slaag geven dat hij hierna nooit meer de oude wordt.



Dos Santos weegt 242lbs, ripped. Kan nooit tot 205 cutten. En de UFC/Dana White is totaal geen voorstander van kampioenen die een gewichtsklassen omhoog gaan zonder dat ze hun titel moeten opgeven (zie GSP-A. Silva en Aldo-Pettis). Gaat Cormier niet doen, gezien Cain.

Wanneer Cormier wint, krijgt Jones een directe rematch. Iets wat de laatste tijd steeds vaker voorkomt :(

Snap wel dat de UFC champions liever geen superfights laat doen aangezien dat de 'waarde' van een van de champions nogal verlaagt. Jammer is het wel, hoop zelf ooit nog jones vs weidman te zien.
 
Snap wel dat de UFC champions liever geen superfights laat doen aangezien dat de 'waarde' van een van de champions nogal verlaagt. Jammer is het wel, hoop zelf ooit nog jones vs weidman te zien.

Jones wil geloof ik ooit heavyweight gaan doen, dus denk niet dat het gaat gebeuren
 
Jones wil geloof ik ooit heavyweight gaan doen, dus denk niet dat het gaat gebeuren

Denk dat hij na Gus wel 2 keer nadenkt alvorens de overstap te maken.
 
Vanavond eindelijk daar!!!
 
Back
Naar boven