Fitness Seller

UFC 182: Jones vs. Cormier

Bezoekers in dit topic

zo Cormier staat goed scherp

marcus-brimage.jpg
.

epic btw :roflol:
 
De verleiding om 18 euro te betalen wordt wel groot nu.
Dit is toch de Ali vs Foreman van 40 jaar later. Onbegrijpelijk dat er in Nederland geen enkele aandacht is voor deze sport.
 
De verleiding om 18 euro te betalen wordt wel groot nu.
Dit is toch de Ali vs Foreman van 40 jaar later. Onbegrijpelijk dat er in Nederland geen enkele aandacht is voor deze sport.

Jep, snap het echt niet :(

Zou een RTL 7 toch wel sieren, ze zijn immers 'echt voor mannen'...

---------- Toegevoegd om 14:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:13 ----------

'Hopefully DC wears goggles so jones can't eye gouge him.'

:roflol:
 
Dit is cormier niet hoor, dat is Marcus Brimage :p

dat weet ik ook wel, maar ik pak Brimage eruit om zn scouter.

---------- Toegevoegd om 19:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:59 ----------

Man vs boy. Cormier gaat Jones een dusdanig pak slaag geven dat hij hierna nooit meer de oude wordt.



Dos Santos weegt 242lbs, ripped. Kan nooit tot 205 cutten. En de UFC/Dana White is totaal geen voorstander van kampioenen die een gewichtsklassen omhoog gaan zonder dat ze hun titel moeten opgeven (zie GSP-A. Silva en Aldo-Pettis). Gaat Cormier niet doen, gezien Cain.

Wanneer Cormier wint, krijgt Jones een directe rematch. Iets wat de laatste tijd steeds vaker voorkomt :(

Denk eerder net omgekeerd, superfight op 195lbs tegen Weidman. Tegen Jones was Dana al geinteresseerd, maar Cormier zal makkelijker kunnen cutten.
 
ik ga deze fight achteraf kijken, vriendelijk verzoek aan iedereen om waar nodig spoiler tags te gebruiken :)
 
Ik denk dat Overem wint
 
Iemand goede stream?
 
182 prelims spoiler Danny Castillo vs. Paul Felder
Paul Felder echt indrukwekkende muay thai:eek:. en die k.o dan:eek:
 
Even wachten nog tot Tremendes een goede link plaatst!
 
Derpppp

Kick ass heeft alleen de prelims met 4000 leachers :(

Best impressive die backflip salto shit van Jordan na z'n KO :roflol:
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven