XXL Nutrition

UFC 193

Bezoekers in dit topic

Robo007

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
10 feb 2012
Berichten
687
Waardering
22
Lengte
1m78
Ik zit in volle spanning om enkele wedstrijden te zien van UFC 193.

Normaal kijk ik via mmashare.com maar daar kom ik telkens uit op dezelfde homepage.

Stefan Struve was van de partij dus ben heel benieuwd.

Ik wil niet naar de uitslagen gaan kijken omdat anders alle spanning weg is. Dus geen spoilers aub.

weekendmma.blogspot.be (daar kan je blijkbaar wel kijken)
 
Laatst bewerkt:
Verdomme, het resultaat van de hoofdpartij kon niet verborgen blijven. daim!
 
Download gwn via torrent
 
main event. wil je partijen bekijken kan dat via fightnext.com, je krijgt wel veel reclame links maar even wegklikken.
[Link niet meer beschikbaar]
Deze partij is een verademing van het overige saaie event.



























ik ga hier na mijn mening geven over de partijen, dus niet scrollen als je nog eerst wilt kijken
































ok
 
Struve was al niet mijn favoriete vechter en bewijst het hier nogmaals maar eens. Verliest gewoon een partij omdat hij 2 takedowns tegen had en verder helemaal niks gebeurd was. Wat zal bob Schrijber hier van balen, dit zou hem zelf nooit gebeurd zijn.
Overigens vind ik de huidige ufc regels erg slecht. Een takedown wordt te veel gewaardeerd. Zo veel, dat een vechter weet dat hij daardoor een ronde gewonnen heeft en verder afwachtend gaat vechten. Het is toch geen judo, of voetbal waarbij dit mogelijk is. Een takedown betekend helemaal niks, een goede lowkick zou nog meer op moeten leveren.

Heerlijke partij van Roussey en Holm, ze redden het event. Roussey eindelijk eens op haar plaats gezet door een vechter met klasse. Nooit in mma je tegenstander bestrijden op zijn/haar grondgebied. Dacht ronda nu echt dat ze het staand van een wereldklasse kickboxer ging winnen? Totaal de verkeerde strategie toegepast. Ik denk nog altijd dat ze 8 vd 10 partijen tegen Holm zou winnen als ze het tactisch beter zou aanpakken. Er komt zeker een rematch, maar ben benieuwd wanneer.
 
Haha pff, die Roussey kreeg goede tikken staand, ze mag nog veel oefenen op staand vechten. Ze bakte er niets van en was ook heel sloppy.. wat ik niet gewend ben van haar. Eindelijk iemand die haar arrogantie eens aan de kant kickt!

Zag ook idd dat er een rematch gaat komen, benieuwd naar de 2e partij.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Aardige judoka, maar verder is het lachwekkend natuurlijk. Gelukkig is dat nu aangetoond door iemand die wel kan vechten.
 
Haar lachwekkend noemen gaat dan wel weer erg ver, maar goed zie je ook niet vaak posten hier dus zal het niet te serieus nemen:D
 
Rousey was volgens mij niet 100%, als je dingen gaat vergelijken zoals hoe Rousey het deed tegen top competitie en Holm tegen middelmatige tegenstanders dan zag je dat Rousey iedereen makkelijk uit de weg ruimde terwijl Holm het zelfs al moeilijk had tegen iemand zoals Pennington (split decision...).
Daarom dat ik het raar vind dat Rousey helemaal de vernieling in geslagen werd. Natuurlijk had Holm een gameplan van weinig te clinchen met Rousey maar ik vind het raar dat Rousey ook al zo snel buiten adem was, terwijl ze tegen Tate zelfs al eens een keer in de 3e ronde heeft gevochten.
 
Haar lachwekkend noemen gaat dan wel weer erg ver, maar goed zie je ook niet vaak posten hier dus zal het niet te serieus nemen:D
Dat mag. Kijk gewoon naar dat gifje.
 
Ik zou dr wel doen.
 
Haha pff, die Roussey kreeg goede tikken staand, ze mag nog veel oefenen op staand vechten. Ze bakte er niets van en was ook heel sloppy.. wat ik niet gewend ben van haar. Eindelijk iemand die haar arrogantie eens aan de kant kickt!

Zag ook idd dat er een rematch gaat komen, benieuwd naar de 2e partij.

Nou dit is zowat compleet mijn sentiment over deze partij. Rousey vond zichzelf veel te geweldig qua stand-up terwijl ze gewoon profiteert van de zwakke stand-up in vrouwelijke mma.
 
Rousey raakte gefrustreerd, kwam staand tekort en leek niet fit. Haar stoten en trappen op een beter niveau krijgen kost wel een klein jaar, mits ze het geloven in haar eigen hype opzij schuift.
 
Rousey raakte gefrustreerd, kwam staand tekort en leek niet fit. Haar stoten en trappen op een beter niveau krijgen kost wel een klein jaar, mits ze het geloven in haar eigen hype opzij schuift.

Heeft ze het talent of de fysiek niet voor. Volgens mij zou ze zich beter focussen op haar stijl op te dringen, want die escapes van Holm waren nu niet echt van een hoog niveau.
 
Rousey was volgens mij niet 100%, als je dingen gaat vergelijken zoals hoe Rousey het deed tegen top competitie en Holm tegen middelmatige tegenstanders dan zag je dat Rousey iedereen makkelijk uit de weg ruimde terwijl Holm het zelfs al moeilijk had tegen iemand zoals Pennington (split decision...).
Daarom dat ik het raar vind dat Rousey helemaal de vernieling in geslagen werd. Natuurlijk had Holm een gameplan van weinig te clinchen met Rousey maar ik vind het raar dat Rousey ook al zo snel buiten adem was, terwijl ze tegen Tate zelfs al eens een keer in de 3e ronde heeft gevochten.

Ik denk dat dit puur komt door het verschil in stijl. Het was niet zo dat Rousey a la Tyson iedereen binnen een minuut k.o. had, maar eerder zoals Royce Gracie dit ooit deed via zijn ground skills. Dit is alleen mogelijk omdat het vrouwen mma nog in de kinderschoenen staat. Grondvechters winnen meestal eenvoudig, zonder echt de betere atleet te hoeven zijn. En bij de vrouwen is er nog echt sprake van een vechtsportachtergrond wat bij de mannen vaak niet eens meer zichtbaar is.
 
volgens mij was der enkel gebroken bij die slip.
 
Back
Naar boven