Fitness Seller

UFC 2009: Undisputed

Bezoekers in dit topic

ga eerst de demo downloaden voordat ik hem koop.
 
Heb hem sinds gisteren, erg vet. Net de hw belt gehaald, alle gewonnen gevechten fight of the night :P Nu ff kijken of ik wat kan maken van die submissions, lukt me nog niet echt.
 
ik heb net career mode uitgespeelt maar ik wou graag mijn character alles op 100 halen maar dat lukt nooit zo???
 
Best een aardig spel. Winnen of verliezen staat met submissions. Ga die dus leren, je hebt honderden technieken.
Kijk wel uit voor figuren die veel winst hebben en relatief weinig verlies, die doen aan tampering. Trekken de xbox eruit als je wint, is mij al paar keer overkomen. Dan telt de score niet. Gelukkig kan je dit aangeven en bij vijf keer een klacht binnen korte tijd krijgt men een ban.
Mir is om mee te beginnen qua submissions het makkelijkst, en kan staand ook goed uit de voeten.
ja dat heb ik ook al een paar x gehad is ****ing irritant ben je aan het winnen en opeens stopt die ermee en loopt mijn ps3 meestal vast :mad:
 
****ing hell! Bij game mania daarnet op een leeg rek gebotst! Alle UFC games de deur uit, heb mogen reserveren, nu is het wachten op een sms'je :(
 
ik heb net career mode uitgespeelt maar ik wou graag mijn character alles op 100 halen maar dat lukt nooit zo???

Vond ik eerlijk gezegd ook een beetje een domper. Je wilt natuurlijk een poppetje met alles 100 die alles en iedereen afslacht, maar zal wel zo zijn gedaan zodat niet iedereen met een perfect mannetje het internet op gaat. Blijft wel jammer imo.
 
Vond ik eerlijk gezegd ook een beetje een domper. Je wilt natuurlijk een poppetje met alles 100 die alles en iedereen afslacht, maar zal wel zo zijn gedaan zodat niet iedereen met een perfect mannetje het internet op gaat. Blijft wel jammer imo.
ik vind die hele career mode maar niks is ****ing snel afgelopen
 
Vond ik eerlijk gezegd ook een beetje een domper. Je wilt natuurlijk een poppetje met alles 100 die alles en iedereen afslacht, maar zal wel zo zijn gedaan zodat niet iedereen met een perfect mannetje het internet op gaat. Blijft wel jammer imo.

Dat gaat inderdaad niet werken, al krijg je uiteraard wel 15% of 10% extra bij sommige stats als je je fighting techniques op level 3 haalt. Op internet staat een guide waarin beschreven staat hoe je snel je mannetje heel goed kan krijgen. Ik geloof dat je dan je eerste 14 gevechten moet winnen, alleen stamina, speed en strength moet trainen, en daarna alles moet verliezen en alleen maar sparren. Na die 14 gevechten heb je als het goed is alles op level 3, plus je hebt de beste sparringspartner en de beste workout spullen. Omdat je dan opeens alles gaat verliezen zal je snel tegen gasten moeten vechten die in de rank 20-25 zitten, dus worden je spar-sessies heel erg makkelijk. Dan kan je hem 3x knockout slaan ofzo, waardoor je 130-140 punten per keer krijgt. Die punten kan je dan weer verdelen zodat je skills erg hoog worden.
 
Dat gaat inderdaad niet werken, al krijg je uiteraard wel 15% of 10% extra bij sommige stats als je je fighting techniques op level 3 haalt. Op internet staat een guide waarin beschreven staat hoe je snel je mannetje heel goed kan krijgen. Ik geloof dat je dan je eerste 14 gevechten moet winnen, alleen stamina, speed en strength moet trainen, en daarna alles moet verliezen en alleen maar sparren. Na die 14 gevechten heb je als het goed is alles op level 3, plus je hebt de beste sparringspartner en de beste workout spullen. Omdat je dan opeens alles gaat verliezen zal je snel tegen gasten moeten vechten die in de rank 20-25 zitten, dus worden je spar-sessies heel erg makkelijk. Dan kan je hem 3x knockout slaan ofzo, waardoor je 130-140 punten per keer krijgt. Die punten kan je dan weer verdelen zodat je skills erg hoog worden.

Super tip toch! Thx!

Heb zonet bericht gehad van game mania dat ze terug binnen zijn :p
 
Ik vond ufc wel vet, maar in het echt is het vetter, ik hou meer van games met superpowers eigenlijk, of games met onrealistisch gedoe :P.. vind dit maar beetje uitgekleed vechtspel.
Al heb je wel veel moves maarja..
 
Back
Naar boven