Fitness Seller

UFC 2009: Undisputed (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

gta4jwz

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
25 aug 2008
Berichten
6.815
Waardering
227
Lengte
1m77
Massa
88kg
Vetpercentage
15%
ik ben gvd helemaal verslaafd aan die ****ing game heb vanaf gister middag 2uur tot gister nacht 6uur zitten spelen :D:D:D:D
 
Ziet er idd top uit! Als de game mania hier morgen bij ons open is ga ik het me ook halen. Deze week al op gevallen, maar is volledig uit men hoofd gegaan!
 
Ziet er idd top uit! Als de game mania hier morgen bij ons open is ga ik het me ook halen. Deze week al op gevallen, maar is volledig uit men hoofd gegaan!
haha speel je op xbox of ps3
 
Heb hem op woensdag gekocht, maar tot vandaag nog geen tijd gehad om hem te spelen. Vandaag wel alvast even met career mode begonnen. Moet zeggen dat het wel goed bevalt. Al zijn er wel een paar dingen die niet echt kloppen (eddie bravo die kickbokslessen geeft :roflol: )
 
On line modus zal toch wel het vrietst zen wss
 
ben nu druk bezig met vovchanchyn in create a fighter mode, alleen mirko left high kicked me net KO... had even een deja vu moment :)
 
Man lazer toch op met game reviews :D Ik moet het hier zonder stellen lol
 
had de demo gespeeld bij een vriend(ps3)

lastig spel

vandaag even bij de mediamarkt op de xbox360 gespeeld
 
by de freerecord shop niet te koop! WAAROM!!!!!!!!!!!
 
Damnit heb net red ring of death en moet me xbox opsturen. Ga em nog wel halen.
 
career mode is ook wel vet ik heb 1 character helemaal vol met tattoos :Dalleen als ik online heb ik vaak lag: trouwens ik speel op ps3 en mijn nickname is spiderr dus als iemand wil kan die me zo toevoegen en dan kunnen we x vechten :)
 
ja ! HEERLIJK SPEL! heb em zelf voor de xbox360, echt vet, en nog behoorlijk realistisch ook.
 
Laatst bewerkt:
hebebn ze het by gamekings hier al over gehad?
 
ongeveer 40-8 online ranked hierzo. (level 39)

33 Submissions
6 (T)KO's
1 Decision
 
career mode is ook wel vet ik heb 1 character helemaal vol met tattoos :Dalleen als ik online heb ik vaak lag: trouwens ik speel op ps3 en mijn nickname is spiderr dus als iemand wil kan die me zo toevoegen en dan kunnen we x vechten :)

k zal je toevoegen na het halen! :D
 
Vrienden, wees eens eerlijk: hoe zit het met het grondvechten? Ik heb waarschijnlijk al 100 wedstrijden gedaan op de demo, maar dat grondvechten verkloot de hele boel voor mij. Ik zou zo graag het spel kopen omdat het staand gevecht top is, maar eens je op de grond ligt, lig je maar als een aap aan die rechterstick te draaien. Went het na een tijdje of kun je erover kijken?
 
Vrienden, wees eens eerlijk: hoe zit het met het grondvechten? Ik heb waarschijnlijk al 100 wedstrijden gedaan op de demo, maar dat grondvechten verkloot de hele boel voor mij. Ik zou zo graag het spel kopen omdat het staand gevecht top is, maar eens je op de grond ligt, lig je maar als een aap aan die rechterstick te draaien. Went het na een tijdje of kun je erover kijken?

moet je ff de tutorial door nemen dan gaat er een hele nieuwe wereld voor je open ;)
 
Heb het spel ook pas gekocht, ik vind het een super spel.
 
Is het een beetje te vergelijken met DOA ofzo? Kan me niet voorstellen dat hij de grepen doet die je wilt omdat het snel gaat, of heb ik het mis?
 
Back
Naar boven