XXL Nutrition

Ufc 75 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

X-smal

Dutch Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
28 jun 2005
Berichten
551
Waardering
0
naar aanleiding van UFC 75 next weekend, met 2 interessante matchen

Cro Cop vs Cheick Kongo
Henderson vs Rampage Jackson (L-heavyweight title)

ik zie Crop Cop eindelijk weer aan de winst na zijn verlies tegen Gonzaga en Henderson de titel nemen bij de L-heavyweight
 
hoop idd op een overwinning van mirko ( left high kick KO :D )

en ik zie hendo ook wel winnen , maar ik geef hem geen makkelijke overwinning, en heel mis nog wl een upset van rampage

wordt weer smullen dusss !!!!!
 
Dan Henderson gaat winnen en daarna zal hij waarschijnlijk tegen Shogun Rua vechten en dat gaat hij ook winnen let maar op.
 
als crocop nu verliest kan hij beter een zangcarriere uitbouwen
 
crocop verliest echt niet hoor.

vorige keer was ook uitzonderlijk, die KO was een van de meest bizarre van de UFC, het iedereen kunnen gebeuren het was gewoon een perfecte kick van Goganza, zo ****ing snel en goed geplaatst.
 
Kijk er nu al naar uit, laatst voor de eerste keer ufc gekeken (74) toch wel leuk ondanks dat pride ook tof was.
 
Dan Henderson gaat winnen en daarna zal hij waarschijnlijk tegen Shogun Rua vechten en dat gaat hij ook winnen let maar op.

hoop ook dat dan gaat winnen wil die jackson niet zien winnen omdat hij zo een vette domme wolf gejank doet.hij heeft ook de titel van chuck gewonnen:fire:

kongo is snel maar ik heb niet echt veel van cro cop gezien dus weet niet echt wie er zal winnen.als kongo continue op cro cop zit kan kongo winnen maar als cro cop gewoon een goede kick maak dan down kongo.

we zullen zien en genieten.fijne KO avond nog alvast :P
 
ik denk dat cro cop wel wint van Congo.
Congo heb ik 1x gezien op een too hot to handle toernooi maar vond hem niet zo byzonder
Dan Handerson kan wel van rampage winnen als Rampage niet al teveel brute kracht gebruikt in het begin van de wedstrijd
dus hoe langer de wedstrijd duurt hoe meer kans Dan Henderson heeft om te winnen denk ik.
(niet dat Rampage een slechte conditie heeft maar de scherpe kantjes zijn er dan van af)

De echte kampioen van ufc en pride is natuurlijk gewoon Shogun
die wint overtuigend van allemaal
vind zijn sT niet het mooist maar hij is denk ik gewoon het sterkst

alle andere vechters winnen van de 1 en verliezen van de andere.
maar shogun wint van allemaal.
 
rampage en henderson zijn volgens mij trouwens vrienden
ben benieuwd hoe fel ze gaan vechten
ze willen allebei toch graag kampioen lijkt mij :-)
 
alle andere vechters winnen van de 1 en verliezen van de andere.
maar shogun wint van allemaal.

Behalve Babalu dan maar die is net ontslagen ;)

Ik vind trouwens de affiche champion vs champion maar een beetje zwak. Als ze dat nou een jaar geleden hadden gedaan met Chuck en Wand dan had zo'n titel echt de lading gehad die het verdient.

War Crocop! :D
 
Damm cropcop was slecht tegen kongo, terecht verloren, zal nooit wat worden met hem in de UFC jammer. Octogan is toch wat anders dan de Ring
 
henderson rampage is aan de gang, gelijkopgaande fight :D
 
Jammer had Henderson verwacht ,gevecht ging idd gelijk op.
 
Crocop :(, hij had beter kunnen stoppen na de dood van Pride. Hij verdient het niet zo ten onder te gaan..

Jackson vs Henderson was wel erg bruut, had ook niet veel voorkeur voor wie zou winnen ook al had ik verwacht dat Henderson wel zou winnen. Kan niet wachten tot Rampage vs Shogun of Rampage vs Silva III.
 
Crocop :(, hij had beter kunnen stoppen na de dood van Pride. Hij verdient het niet zo ten onder te gaan..

Jackson vs Henderson was wel erg bruut, had ook niet veel voorkeur voor wie zou winnen ook al had ik verwacht dat Henderson wel zou winnen. Kan niet wachten tot Rampage vs Shogun of Rampage vs Silva III.


Rampage verliest van beide vechters volgens mij
hij is niet tegen die sT opgewassen
vooral tegen die knietjes in de clinch heeft hij geen goed antwoord
en wordt ie beetje bij beetje gesloopt
wel jammer want hij is een goede vechter, top conditie, spectaclair en goed incasserings vermogen.
 
crocop verliest echt niet hoor.

vorige keer was ook uitzonderlijk, die KO was een van de meest bizarre van de UFC, het iedereen kunnen gebeuren het was gewoon een perfecte kick van Goganza, zo ****ing snel en goed geplaatst.

toch wel dus
Smile

maar ja was voor mij ook een verrassing
ik heb van die Chiek Congo nog geen goede wedstrijd gezien eerlijk gezegd
denk ook niet dat ie ver komt
 
ik ben er stil van.
 
crocop-kongo: ongelooflijk; lijkt wel of cc geen zin meer heeft, dit is NIET te vergelijken met de cc die de OW tournament gewonnen heeft; kongo was niet eens zo impressive vandaag
bisping-hamill: ongelooflijk hoe hamill hier bestolen wordt, moest op z'n minst een 29-28 voor hamill zijn; ook het commentaar van bisping na de match was uitermate klasseloos... hamill is er wel enorm vooruit gegaan sinds TUF en is nog jong dus kan nog wat worden
rampage-henderson: beetje saai eerlijk gezegd maar wel een logische overwinning voor rampage; is toch sterk bezig en ik denk dat wandy of shogun het er ditmaal toch wat moeilijker mee zou hebben, zeker zonder soccerkicks en dergelijke; dan wordt wat te oud vrees ik; zijn overwinning op wand was mooi maar wand was ook niet helemaal zz vrees ik
houston alexander: waauw, wordt héél snel a force to be reckoned with ...
overal, geen slechte ufc maar beetje jammer dat cc op de verkeerde weg is;
en nog steeds geen Fedor :(
 
Een commentator liet onbedoeld wel iets vallen over Fedor en zoals die het zei leek het of de deal praktisch rond is.

Crocop heeft er geen zin meer in :(
 
blijkt nu dat kongo crocop zijn rib gebroken heeft in het begin van de eerste ronde. Hij kon niet goed ademen daardoor naar eigen zeggen...

Daarom zijn lakse prestatie...
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven