MuscleMeat

Ufc 75 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

beide matchen beneden mijn verwachtingen
jammer
 
je bedoelt wschlijk CC maar dat las ik idd ook net ... hopelijk is het dat maar toch vrees ik dat er meer aan de hand is ...
 
a houston zag er goed uit.. ik ga nu ff crocop checken. vond rampage tegen henderson ook maar mwa..
 
'Možda sam ostario' - DNEVNIK.hr

crocop heeft in de eerste ronde een rib gebroken :( maar vind dat geen excuus, "misschien ben ik wel te oud"

ik denk dat het gewoon tussen zn oren zit , in de OW tournement was hij echt top, dus over te oud is bullshit
 
Het is gewoon afgelopen met Mirko, nog 3 partijen bij Ufc en dan met "pensioen".
Hij zal geen kans meer krijgen voor de Titel.
 
Het is gewoon afgelopen met Mirko, nog 3 partijen bij Ufc en dan met "pensioen".
Hij zal geen kans meer krijgen voor de Titel.

3? volgens mij heeft hij er nog 1tje te gaan
 
Contract was voor 6 partijen als ik me niet vergis hoor.
 
ja idd 6, dus hij heeft nog wat partijen om deze periode recht te zetten
 
Ik vond UFC 75 een beetje tegenvallen, niet echt spectaculair ook. Die Houston deed het wel goed :thumbup:
 
las daarstraks dat Fedor aanwezig was op UFC 75 onder het mom van het promoten van een"kledingslijn" samen met Couture. volgens sommige bronnen is dit maar een gezochte reden om aanwezig te zijn en zou hij wel eens getekend kunnen hebben bij UFC

bron : MMANEWS.COM | Fedor Emelianenko Signs Deal With Affliction, More
 
Niet genoeg slams en piledrivers? ;)

Lol nee, zo kijk ik niet naar UFC hoor. Maar het is toch spectaculair om echt eens een harde ko te zien door middel van een fantastische hoek of high kick. Elke keer die scheids die ingrijpt na wat stoten vanaf de mount position wordt ook een beetje saai om te kijken. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het heel mooi om naar te kijken hoe de verschillende situaties in gevechten ontstaan, maar bij UFC mis ik vaak die echt KO-momenten, die je bij K1 meer hebt.

De manier hoe bijvoorbeeld Cro Cop ko ging na die high kick enige tijd geleden, dat was wel spectaculair.
 
Lol nee, zo kijk ik niet naar UFC hoor. Maar het is toch spectaculair om echt eens een harde ko te zien door middel van een fantastische hoek of high kick. Elke keer die scheids die ingrijpt na wat stoten vanaf de mount position wordt ook een beetje saai om te kijken. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het heel mooi om naar te kijken hoe de verschillende situaties in gevechten ontstaan, maar bij UFC mis ik vaak die echt KO-momenten, die je bij K1 meer hebt.

De manier hoe bijvoorbeeld Cro Cop ko ging na die high kick enige tijd geleden, dat was wel spectaculair.

Pride!
 
vid van crocop en rampage's fight?
 
Back
Naar boven