MuscleMeat

!!!UFC 81 vids!!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

cool hard,,
 
damn wat zijn de broertjes Nogueira toch sterk zodra ze het canvas raken. Wat is er eigenlijk van zn broer, antonio geworden..?

En beetje off topic, maar weet iemand waar die grote engelsman uit Pride gebleven is, die vaak met een gekleurde hanekam kwam?
 
damn wat zijn de broertjes Nogueira toch sterk zodra ze het canvas raken. Wat is er eigenlijk van zn broer, antonio geworden..?

En beetje off topic, maar weet iemand waar die grote engelsman uit Pride gebleven is, die vaak met een gekleurde hanekam kwam?

Antonio Rogerio is volgens mij vooral bezig met boksen.

James thompson vecht nu voor de wat kleinere org's.
 
mooie filmpies man
 
Antonio Rogerio is volgens mij vooral bezig met boksen.

James thompson vecht nu voor de wat kleinere org's.



james thompson was dat idd ja. wat een buffel was dat, alleen nog niet getraint genoeg. Had wel potentie.

thnx iig.
 
ik had gelezen dat 24 uur voor het gevecht van big nog zijn broertje zijn debut gevecht in australie had gewonnen....
 
toppertje, zo lekker genieten met een bak rijst voor de pc!
 
hoe snel die Big Nog ook klaar is als hij eenmaal op de grond is :D wereldklasse!!

gister diversen kantelingen geoefend maar deze niet :S die gaan we ook maar gauw weer doen als het aan mij ligt :D
 
Damn ik dacht echt dat Brock hem had, maar Mir laat zien waarom hij zo gevaarlijk is. Zonde, Brock had zeker kans om te winnen. Belachelijk trouwens dat de scheids direct een punt van Lesnar af nam na de eerste klap, maar ja, haalde uiteindelijk niets meer uit.
 
james thompson was dat idd ja. wat een buffel was dat, alleen nog niet getraint genoeg. Had wel potentie.

thnx iig.

Waar zag je die potentie dan? Z'n redelijk zwakke kin? Z'n ver ondermaatse stootkracht? Of misschien z'n geweldig geraffineerde bjj?

;)
 
je hebt gelijk, zijn wedstrijden waren niet altijd even goed, maar vaak was dat omdat ie te gretig begon en niet slim vocht. Maar hij vocht wel een sterke wedstrijd tegen don frye, waar ie zeker geen zwakke kin toonde.
 
Waar zag je die potentie dan? Z'n redelijk zwakke kin? Z'n ver ondermaatse stootkracht? Of misschien z'n geweldig geraffineerde bjj?

;)


idd, jt was gewoon een agressieve upgeroide straatvechter. Weinig skills en uithouding, veel kracht en agressie.

Ik vond zijn partijen wel leuk, maar toch...
 
Waar zag je die potentie dan? Z'n redelijk zwakke kin? Z'n ver ondermaatse stootkracht? Of misschien z'n geweldig geraffineerde bjj?

;)

hahaha idd, die thompson vond ik een van de slechtere pro-fighters ooit.

maakte soms hele domme fouten, hoort imo niet in de ufc of pride thuis.

OT:

damn, UFC 81 laat duidelijk zien hoe ****ing belangrijk goede ju jitsu skills zijn. Ongeloofelijk!
 
Back
Naar boven