Fitness Seller

UFC Henderson vs Diaz

Bezoekers in dit topic

War Diaz!!!
 
Ben nu live aan het kijken, voor iedereen die het morgen gaat downloaden veel plezier!
T'is echt tof tot nu toe! Nu de MCE.
 
heb mijn picks juist maar de rondes niet :D
 
wat een rot jongens zijn het toch die diaz boys :p

LUw5h.png
 
Deze card is nog maar eens het voorbeeld van waarom ik voorstander ben van weigh ins op de dag zelf.

BJ penn vs Macdonald was gewoon belachelijk
 
Deze card is nog maar eens het voorbeeld van waarom ik voorstander ben van weigh ins op de dag zelf.

BJ penn vs Macdonald was gewoon belachelijk

alhoewel ik voor Rory ben moet ik toegeven dat hij wel veel zwaarder stond dan BJ op het gevecht zelf, die dude is een middleweight.
 
wat een rot jongens zijn het toch die diaz boys :p

http://img.imgur.com/LUw5h.png

Gelukkig kon Henderson zijn middelvinger opsteken NA de wedstrijd :p

Sorry, maar ik vind die Diaz broers behoorlijk overrated.
Hij had deze wedstrijd niets te vertellen, dat was wel duidelijk.
Was het ook niet destijds Rory mc Donald die hem zwaar overheerste?
Volgens mij als een tegenstander er geen bokswedstrijd van maakt, hebben ze niet veel kans tegen de betere vechters.
 
Top partijen! Ouderwets van genoten.
 
Sorry, maar ik vind die Diaz broers behoorlijk overrated.
Hij had deze wedstrijd niets te vertellen, dat was wel duidelijk.
Was het ook niet destijds Rory mc Donald die hem zwaar overheerste?
Volgens mij als een tegenstander er geen bokswedstrijd van maakt, hebben ze niet veel kans tegen de betere vechters.

toch een beetje kort door de bocht

dat van Macdonald was op 170 pounds, nu was hij zelfs al dwarfed door henderson

Henderson heeft een "geniale" gameplan meegebracht naar deze fight, dat samen met zijn kracht en goeie wrestling hebben hem de win opgeleverd.

Nate is één van de topatleten op 155 volgens mij, kijk naar de winst tegen Miller (hele goeie worstelaar) en Cerrone, die wilde overigens maar wat dat het een kickbox-fight ging zijn.

Henderson is een echte kampioen want daar waar Miller en Cerrone gefaald hebben, heeft hij het gehaald met net dat worstelen en die kick heavy game. Nu niet direct Diaz afschrijven omdat hij tegen een superieure atleet verloren heeft.

Nate overigens groot in het verlies, maar dat zien de Diaz-haters natuurlijk niet

interessant met die tandenstoker btw
 
toch een beetje kort door de bocht

dat van Macdonald was op 170 pounds, nu was hij zelfs al dwarfed door henderson

Henderson heeft een "geniale" gameplan meegebracht naar deze fight, dat samen met zijn kracht en goeie wrestling hebben hem de win opgeleverd.

Nate is één van de topatleten op 155 volgens mij, kijk naar de winst tegen Miller (hele goeie worstelaar) en Cerrone, die wilde overigens maar wat dat het een kickbox-fight ging zijn.

Henderson is een echte kampioen want daar waar Miller en Cerrone gefaald hebben, heeft hij het gehaald met net dat worstelen en die kick heavy game. Nu niet direct Diaz afschrijven omdat hij tegen een superieure atleet verloren heeft.

Nate overigens groot in het verlies, maar dat zien de Diaz-haters natuurlijk niet

interessant met die tandenstoker btw

Dat Nate won van Cerrone vond ik toen ook echt verbazingwekkend.

Ik ben overigens geen Diaz hater ... maar het "gedrag"van beide broers irriteert mij eerlijk gezegd wel. Dat zogenaamde uitdagen en schreeuwen tegen de tegenstander in de ring en het de gevaarlijke gangster uithangen aan het eind van de rond door boos te kijken?! En nu weer elke keer een middelvingertje tijdens de wedstrijd opsteken. Ik zie het nut niet en zeker als je dan nog verslagen wordt, vind ik het een aardige afgang. 95% zal wel een act zijn, want na de wedstrijd is het ogenblikkelijk over lijkt het.
 
Wat is Bendo een beest zeg. Zo atletisch. Kracht, snelheid. Complete vechter. Hij zal wel een tijdje de titel houden verwacht ik.

En Jones, watch out for Gustaf!
 
die benen van bendo:eek: ,very jelly.
 
Ben eingelijk benieuwd hoe hij aan zo'n benen geraakt . Want er zit allesinds veel power in :D
 
Hij moest elke dag fietsen, ongeveer een 50 km als ik het nog goed herriner? Elke ochtend en middag (school).

Diaz had idd NIKS te vertellen, Rory Mc pakte hem ook al HARD aan.

Gustaffson heeft me werkelijk verbaast.
Fight of the night bonus was ook verdient.
 
de volgende card ben ik allesinds minder enthousiast over , ken niks over de 2 die in de main event vechten zelfs :p
 
Hahaha, idd next card is pretty shitty. Maarja 31 dec Dos santos..

Iemand daar een mooie mening over?

Ik ben van mening dat Dos santos op het moment Valesquez vierkant uit een ronde cage slaat.
Zijn kracht is bijna niet te evenaren door de huidige heavyweights.
Overeem zou wellicht een kans hebben.

Dos Santos is echt een underrated eindbaas.
 
Back
Naar boven