Fitness Seller

UFC Henderson vs Diaz (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Thibault Schamp

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
27 apr 2012
Berichten
269
Waardering
10
Lengte
1m78
Massa
73kg
Ik zou graag weten wat jullie picks zijn voor deze gevechten en waarom je dat vind.

Main card:
-Henderson vs Diaz
-Rua vs Gustaffson
-Penn vs Macdonald
 
FF gek doen!

Diaz by decision :D (hij gaat Bendo outboxen met die eigenaardige stijl van hem)

verder Gustafson met een late TKO omdat hij IMO meer "durable" is dan Rua en Penn met een vieze submission (al is dat meer hoop. Macdonalds is een beest, maar ik heb het momenteel niet zo begrepen op macdolan, hij moet maar eens een beetje humble pie eten)
 
Henderson by decision. Ik vind dat hij completer is dan diaz en dat zal het beslissen.

Gustafson is goed maar hij heeft het nog niet opgenomen tegen echt top namen zoals bijvoorbeeld Rua. Dus durf ik niet echt te kiezen wie er zal winnen.

Rory Macdonald round 3 TKO. Deze kerel is nog erg jong maar hij heeft enorm vele talent en BJ is over zijn prime heen vind ik. Staand wint Penn maar Penn is klein voor een welterweight en zal makkelijk neergehaald worden naar de grond door Rory
This is a 145er vs. a 185er :)
 
Ja, vreemd hoor. Vroeger kon (vooral nick dan) de Diaz brothers niet uitstaan door hun "onsportief" gedrag. Maar als je zo wat meer volgt, dan zijn die mannen de kwaadsten niet, wel sportief wanneer het moet en altijd komen om te vechten en niet gewoon te winnen op punten

Nate vind ik een rare stijl hebben, maar o zo effectief.

Bendo is natuurlijk ook een goeie en complete vechter! Hopelijk zien we een goeie partij

Overeem vs Silva zie ik ook wel zitten, al denk ik dat dat een slaughterfest wordt met slager Alistair in de hoofdrol ;)
 
jap zie het gevecht zitten maar Silva is niet op het niveau van Overeem.
Spijtig dat er niet meer mensen zijn behalve jij en ik op dit forum doe er eens graag over discussieren. Ik hoor ook graag eens iemand anders zijn mening.
 
Heb mijn geld ingezet op Henderson btw!

Diaz heeft een super eigenaardige styl, maar totaal niet mijn soort vechter.
Grote irritatie leverd die gast bij mij op!
 
Heb mijn geld ingezet op Henderson btw!

Diaz heeft een super eigenaardige styl, maar totaal niet mijn soort vechter.
Grote irritatie leverd die gast bij mij op!

Wat je nu zegt is je mening, omdat ik geen fan ben van Barcelona wil niet zeggen dat ze verliezen van PSV
 
Heb mijn geld ingezet op Henderson btw!

Diaz heeft een super eigenaardige styl, maar totaal niet mijn soort vechter.
Grote irritatie leverd die gast bij mij op!

Ben ook niet aan hun stijl maar heb dan toch ngo altijd liever Nate dan Nick hoor :p
 
Wat je nu zegt is je mening, omdat ik geen fan ben van Barcelona wil niet zeggen dat ze verliezen van PSV

Ja klopt, ik had het wellicht niet goed onderbouwd vandaar het volgende:

Diaz zal de eerste ronde aan het boxen slaan, waarna henderson hem op de grond zal werpen. Diaz zal proberen met zijn uitstekende jiu jitsu het een en ander proberen, waarna Henderson hem een ground and pound zal geven waarop diaz geen antwoord weet te geven.

Ronde 2 zal Henderson direct proberen naar de grond te gaan, Diaz krijg hier een opening op Henderson. Henderson zal even een beetje dizzy worden maar weet zich goed te hervatten waarop hij antwoord met een worstelreactie tegen de cage.
Henderson zal hem hierbij op de grond gooien en een armbar toepassen waarbij Diaz liever niet afklopt. Maar wel zal moeten.

Submission round 2 Henderson.

Rua wint uiteraard van gustaffson

Penn gaat cage rust ontdekken zoals nooit tevoren, op deze heb ik ook geen weddenschap uitgezet.
 
Ja klopt, ik had het wellicht niet goed onderbouwd vandaar het volgende:

Diaz zal de eerste ronde aan het boxen slaan, waarna henderson hem op de grond zal werpen. Diaz zal proberen met zijn uitstekende jiu jitsu het een en ander proberen, waarna Henderson hem een ground and pound zal geven waarop diaz geen antwoord weet te geven.

Ronde 2 zal Henderson direct proberen naar de grond te gaan, Diaz krijg hier een opening op Henderson. Henderson zal even een beetje dizzy worden maar weet zich goed te hervatten waarop hij antwoord met een worstelreactie tegen de cage.
Henderson zal hem hierbij op de grond gooien en een armbar toepassen waarbij Diaz liever niet afklopt. Maar wel zal moeten.

Submission round 2 Henderson.

Rua wint uiteraard van gustaffson

Penn gaat cage rust ontdekken zoals nooit tevoren, op deze heb ik ook geen weddenschap uitgezet.

Daar zou ik niet zeker van zijn dat Rua wint. Gustaffson is een openbaring. Gustaffson 3e ronde by tko.
 
Rua - Gustaffson wordt wel fight of the night denk ik, twee super aggressievelingen in een cage.

Maar zal DENK ik in de tweede ronde toch een choke worden (Rua). 2:11 Minuten over in de tweede ronde.
 
Rory is misschien geen goede spreker op de persconferenties maar hij is wel een beast in the cage.

We zouden beter iedere ufc event een topic voor maken, ik zie dit hier alvast zitten.
 
Agreed, zit nu veel op de wed fora voor de UFC outcomes maar liever hier!
 
Agreed, zit nu veel op de wed fora voor de UFC outcomes maar liever hier!
Welke site is dat? zou ik de link eens mogen, heb al veel geluk gehad met mijn picks dus zou ik wel graag eens een gokje wagen :cool:
 
Uhm, via de site mogen we geen andere fora oid linken..

Rules buddy, Rules.

Maar google geeft je zóóóóóveel info
 
Back
Naar boven