MuscleMeat

UFC on FX vannacht vanaf 12 uur (prelims gratis op ufc.tv)

Bezoekers in dit topic

Barteh

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
10 mrt 2010
Berichten
529
Waardering
33
Voor als je van een potje vechten houdt en vanaf niks beters te doen hebt. Niet de beste card, maar dit levert vaak genoeg gewoon leuke gevechten op. Prelims gratis vanaf middernacht.

http://www.ufc.tv/ufc/event/prelims/1100

Preliminary card (Fuel TV)
Bantamweight bout: Joseph Sandoval vs. Nick Denis[1]
Featherwight bout: Daniel Pineda vs. Pat Schilling[1]
Lightweight bout: Fabrício Camões vs. Tommy Hayden[1]
Welterweight bout: Charlie Brenneman vs. Daniel Roberts[1]
Lightweight bout: Kamal Shalorus vs. Khabib Nurmagomedov[1]
Middleweight bout: Jorge Rivera vs. Eric Schafer[1]

http://www.ufc.tv/ufc/event/guillard-vs-miller/1081?order=true

Main card kan je voor 7 dollar kopen. Begint denk ik om 3 uur, maar weet niet zeker hoe laat. Ben zelf dan al pitten maarja. :D

Main card
Heavyweight bout: Pat Barry vs. Christian Morecraft[1]
Bantamweight bout: Mike Easton vs. Jared Papazian[1]
Welterweight bout: Duane Ludwig vs. Josh Neer[1]
Lightweight bout: Melvin Guillard vs. Jim Miller[1]
 
Loop voor de fightcard niet echt warm. Guillard en Barry wil ik wel even zien maar de rest...ach ik down het morgen en dan fiets ik er wel doorheen, zal ongetwijfeld nog wel bij een gevechtje blijven hangen.
 
Ik pak de main card morgen ook wel ff mee en inderdaad ook vooral voor die twee kerels die jij noemt. Maarja straks denk toch ff 1-2 uurtjes prelims kijken, vind ik altijd wel leuk om mee te pakken.
 
Heb je ook weer gelijk in. Avondje mma....altijd goed toch eigenlijk. Enjoy!
 
Loop voor de fightcard niet echt warm. Guillard en Barry wil ik wel even zien maar de rest...ach ik down het morgen en dan fiets ik er wel doorheen, zal ongetwijfeld nog wel bij een gevechtje blijven hangen.

Waar down jij ze meestal vandaan? Ik voorheen piratebay, laatste event had ik weer eens isohunt gebruikt, maar vond de kwaliteit toch minder. De keuze uit torrentz op PB was ook groter.
 
Pat Barry da's toch die gast met die vreselijk dikke poten ? (Heeft nog in Amsterdam bij Golden Glory getraind?) ... die mag ik graag zien schoppen.
 
Waar down jij ze meestal vandaan? Ik voorheen piratebay, laatste event had ik weer eens isohunt gebruikt, maar vond de kwaliteit toch minder. De keuze uit torrentz op PB was ook groter.

Ik gebruik nieuwsgroepen, spotnet. Isohunt vroeger ook wel gebruikt maar moet je ook uploaden dat is niks voor mij.

Pat Barry da's toch die gast met die vreselijk dikke poten ? (Heeft nog in Amsterdam bij Golden Glory getraind?) ... die mag ik graag zien schoppen.

Ja klopt..Heeft snoeiharde lowkicks.
 
Owww.. mooie partij van Pat Barry vs. Christian Morecraft (IMO). Aanradertje !
 
Card trok mij ook niet echt aan uiteindelijk bleek het toch een hele mooie kaart (een van de betere) te zijn. Dat heb je vaak he,,
 
Back
Naar boven