MuscleMeat

ufc Sotiropoulos vs Pearson

Bezoekers in dit topic

Thibault Schamp

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
27 apr 2012
Berichten
269
Waardering
10
Lengte
1m78
Massa
73kg
ufc on FOX 15 December

Main card:
- Sotiropoulos vs Pearson
- Whittaker vs Scott
- Fletcher vs Parke

card:
- Hector Lombard vs Rousimar Palhares
- Chad Mendes vs Hacran Dias
-....

Veel minder goede kaart volgens mij ken geen 1 vechter uit de main card zelfs :p. de vier eerste namen uit de gewoone kaart ken ik.
Ben eens benieuwd wie jullie picks zijn.
 
Geen card met grote namen en 2 partijen zijn natuurlijk de TUF finals. Hector Lombard kijk ik wel naar uit, kon bij zijn debut de verwachtingen niet waar maken eens kijken wat hij deze partij brengt.
 
Hector Lombard was inderdaad teleurstellend in zijn eerste UFC partij. Hierdoor is Tim Boetsch een flinke stap vooruit gegaan.

Rousimar Phalhares is de Leg Lock Artist maar zijn laatste partij tegen Alan Belcher is hij zwaar verloren. Benieuwd!
 
Inderdaad Palhares heeft black belt in BJJ en zijn leg locks zijn wel super.
Weet niet veel af van Hector eingelijk, is hij een goede striker? Want dan zou Phalhares het moeilijker krijgen als je kijkt hoe belcher hem KO sloeg.

Voor de Featherweights ben ik voor Chad Mendes ( team Alpha Male :D)
 
Inderdaad Palhares heeft black belt in BJJ en zijn leg locks zijn wel super.
Weet niet veel af van Hector eingelijk, is hij een goede striker? Want dan zou Phalhares het moeilijker krijgen als je kijkt hoe belcher hem KO sloeg.

Voor de Featherweights ben ik voor Chad Mendes ( team Alpha Male :D)

Sjah, Lombard ook..

War Toquinho!!
 
Enkel de eerste 4 eps van tuf gekeken. Freakshow was wel een gestoord baasje haha. Hopelijk verliest Lombard en kan die weer terug naar de wec om cans in de eerste ronde kapot te beuken.
 
1st round submission voor Phalhares die kerel zijn leglocks zijn gestoord.
 
Vids...

[Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven