AndroidHealthClinic

ufc video's

Bezoekers in dit topic

critmonster

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
18 aug 2008
Berichten
5.394
Waardering
449
Kent iemand een site waar nog werkende OUDE ufc video's op staan? Ik zou graag kijken vanaf episode 1 tot nu, maar alle sites zoals mmavideolinks en tkohub hebben video's van megaupload die het niet meer doen.

Karma voor hulp
 
free fight fever??
 
Waar staan die dan? Ik vind er niets op, ook niet met de search functie op de site? ???

fsp bedoelt dat je de mma koorts te pakken heb dat je alle ufc's wilt kijken..:D
 
misschien op [Link niet meer beschikbaar]

Edit; Hiermee kom je een eind: [Link niet meer beschikbaar]
 
fsp bedoelt dat je de mma koorts te pakken heb dat je alle ufc's wilt kijken..:D

Hahaha, had het niet door, want het is ook echt een site :roflol:

Maar inderdaad, ik vind het echt zalig om te kijken. Vroeger keek ik ze op mmavideolinks.to, maar die video's doen het niet meer :(

En aangezien ik een heel deel gemist heb, en ik toch graag op de hoogte ben van de achtergrond van de vechters, wil ik graag vanaf het begin terug kijken.
 
Hahaha, had het niet door, want het is ook echt een site :roflol:

Maar inderdaad, ik vind het echt zalig om te kijken. Vroeger keek ik ze op mmavideolinks.to, maar die video's doen het niet meer :(

En aangezien ik een heel deel gemist heb, en ik toch graag op de hoogte ben van de achtergrond van de vechters, wil ik graag vanaf het begin terug kijken.

Kan je dan niet beter vanaf UFC 60 gaan kijken? De vechters van UFC 1-50 zijn nu toch al bijna allemaal met pensioen. En pak ook wat Pride GP's mee :D
 
Kan je dan niet beter vanaf UFC 60 gaan kijken? De vechters van UFC 1-50 zijn nu toch al bijna allemaal met pensioen. En pak ook wat Pride GP's mee :D

Episode 60 en 61 staan niet meer op MMA video links, 62 en 63 doen het niet. Verder heb ik niet geprobeerd..

Zelfde probleem dus :D
 
Schaf gewoon newsgroepen aan kun je alles compleet downen, geen gezeik met losse filmpjes enzo.
 
Episode 60 en 61 staan niet meer op MMA video links, 62 en 63 doen het niet. Verder heb ik niet geprobeerd..

Zelfde probleem dus :D

K*t :D

Op torrentz staan ze wel allemaal, als je zoekt naar UFC collection. Maar dan moet je wel eerst alles downloaden, dat is heel wat GB :D
 
Laatst bewerkt:
fights4all.com ... ff registreren en je hebt alle vechtsporten ( zo'n beetje ) tot je beschikking. Zoeken op vechter, tournooi ... etc
 
Nou, begin maar vast met downloaden zou ik zeggen :D
 
Hier heb je een link waar je UFC 1 kan bekijken. Als je verder zoekt kan je ook de andere oude UFC video's vinden. [Link niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven