MuscleMeat

UG AAS over houdbaarheidsdatum nog te gebruiken?

Bezoekers in dit topic

Ultra Instinct

Cool Novice
Lid geworden
8 jan 2019
Berichten
78
Waardering
18
Lengte
1m85
Massa
85kg
Vetpercentage
13%
Zelf denk ik dat UG labs gewoon een standaard datum op hun producten plakken. Ken zelf een vriend dat HG gear een jaar over de datum heeft gebruikt en no problems.

Iemand die UG gear 1-2 jaar over de datum heeft gebruikt wat altijd sealed en in een donkere plek is bewaard?

Het gaat niet btw om 1 flesje, maar om 6-8 flesjes NPP
 
Kan prima.
Zorg ervoor dat de vials rechtop in een droge donkere plek worden bewaard. Rechtop zodat de olie niet het rubber van de stopper aan kan tasten.

Edit: Overigens is mijn aanname dat het productieproces van het UG lab aan bepaalde standaarden voldoet. Ik zou het er niet op wagen met homebrews (ook al niet voordat de houdbaarheidsdatum is verstreken;)).
 
Laatst bewerkt:
Kan gewoon prima over datum gebruikt worden.
 
Nu dat ze wat labs oprollen moet men over datum gear gaan gebruiken? Kan ik snappen ja :-)
 
Geen probleen idd
 
Werking kan wat minder zijn maar geen probleem
 
Nu dat ze wat labs oprollen moet men over datum gear gaan gebruiken? Kan ik snappen ja :-)
Tsja, dit is de enigste UG lab waar ik zelf bekend mee ben en het is heel erg zonde om 7 vials weg te gooien. Daarnaast heb ik het heel goed bewaard en zou er in principe niks moeten gebeuren als het goed is gemaakt. Althans bij HG gear kan je dat zonder probleem na de houdbaarheidsdatum gebruiken.
 
Kan prima.
 
Back
Naar boven