Fitness Seller

UG HGH versus Pharma grade HGH (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Black Knight

Fan of Debra LaFave
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
30 sep 2004
Berichten
5.445
Waardering
73
Lengte
1m87
Massa
105kg
Vetpercentage
15%
Dacht me te herinneren het enkele jaren terug helemaal not done was om verschillen tussen UG en Pharma grade te bespreken maar blijkbaar zijn de regels wat versoepeld.

Heb nog niet eerder HGH gebruikt (tot voor enkele dagen terug) en lees her en der dat er toch behoorlijke verschillen zijn tussen UG en Pharma grade. Keuze is voor mij gemakkelijk omdat waar ik zit geen UG beschikbaar is; bestel mijn HGH rechtstreeks bij de pharmaceutisch distributeur. Heb keuze uit de volgende producten:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Prijsindex wil zeggen dat de goedkoopste van Ferring op 1.0 staat en dat degene daaronder 1,3 keer zo veel kost t.o.v. Ferring, degene daaronder 1,6 etc.

Nu lijkt de meest logische keus om gewoon voor de goedkoopste van Ferring te gaan, er van uit gaande dat de verschillen tussen Pharma grade onderling minimaal zijn. Iemand andere suggesties/ ervaringen?

Ben van plan zo'n 4-5 IU 5/2 te gaan gebruiken. Zit nu op 2.25 van Pfizer (wel lekker makkelijk die kant en klaar spuiten) om te kijken of ik er tegen kan.
Omdat de meesten toch op UG HGH lijken te zitten vraag ik me af of 4-5 IU een redelijke begindosis is voor Pharma grade. Iemand ervaring met het verschil tussen UG en Pharma grade?

HGH suppliers.png
 
Nou ervaring wil ik niet zeggen maar weet wel beetje hoe de ervaringen zijn en hoe er over gedacht word. Als je goede hgh hebt dan zou 3iu voldoende moeten zijn dus met 4-5iu wat jij wilt gaan doen zit je natuurlijk prima.
Ug hgh heb ik mensen horen zeggen dat je die wel op 8iu mag gaan doseren. Probleem is dat je nooit weet wat er precies in zit in tegenstelling tot HG.
Ik zou ook voor de goedkoopste optie gaan als ik jou was, en wat je zegt..de verschillen moeten er niet zijn tussen Pharma grade.
Is dit je eerste hgh ervaring?
 
Nou ervaring wil ik niet zeggen maar weet wel beetje hoe de ervaringen zijn en hoe er over gedacht word. Als je goede hgh hebt dan zou 3iu voldoende moeten zijn dus met 4-5iu wat jij wilt gaan doen zit je natuurlijk prima.
Ug hgh heb ik mensen horen zeggen dat je die wel op 8iu mag gaan doseren. Probleem is dat je nooit weet wat er precies in zit in tegenstelling tot HG.
Ik zou ook voor de goedkoopste optie gaan als ik jou was, en wat je zegt..de verschillen moeten er niet zijn tussen Pharma grade.
Is dit je eerste hgh ervaring?

Precies wat je zegt HG heb je helft nodig en anders wat meer. Dat hoor ik ook heel vaak
 
Als je het kan betalen altijd voor pharma grade gaan. Weet je iig zeker wat je in huis hebt. Zelfde geldt voor AAS.
 
Als je het kan betalen altijd voor pharma grade gaan. Weet je iig zeker wat je in huis hebt. Zelfde geldt voor AAS.

Nou niet helemaal kans op fake is bij HG vele malen groter. UG is al zelf gemaakt dus ja wat is dan nog fake ? Ik probeer HG als er goede zijn echter is dit ernstig dun bezaait nu wil ik zelf wel eens Generic gaan proberen
 
Als je je erin verdiept kan je aan de hand van bepaalde kenmerken zo zien of je originele pharma HGH hebt. Ik weet iig 100% zeker dat ik originele Nordi Simplexx heb. Je kan daarnaast ook gewoon batchnummers e.d. laten controleren via het officiële mailadres van desbetreffende firma. Zelfde geldt voor (bepaalde) HG AAS.
 
Rob, hoeveel zet je daarvan dan?
 
Nou ervaring wil ik niet zeggen maar weet wel beetje hoe de ervaringen zijn en hoe er over gedacht word. Als je goede hgh hebt dan zou 3iu voldoende moeten zijn dus met 4-5iu wat jij wilt gaan doen zit je natuurlijk prima.
Ug hgh heb ik mensen horen zeggen dat je die wel op 8iu mag gaan doseren. Probleem is dat je nooit weet wat er precies in zit in tegenstelling tot HG.
Ik zou ook voor de goedkoopste optie gaan als ik jou was, en wat je zegt..de verschillen moeten er niet zijn tussen Pharma grade.
Is dit je eerste hgh ervaring?

Is inderdaad de eerste keer HGH. Zit nu wel te twijfelen of 4-5 IU PG niet te hoog is als dit gelijk zou staan aan 8-10 IU HG...

Als je je erin verdiept kan je aan de hand van bepaalde kenmerken zo zien of je originele pharma HGH hebt. Ik weet iig 100% zeker dat ik originele Nordi Simplexx heb. Je kan daarnaast ook gewoon batchnummers e.d. laten controleren via het officiële mailadres van desbetreffende firma. Zelfde geldt voor (bepaalde) HG AAS.

Heb je ook ervaring met UG HGH? Merk je verschil?


Over echtheid hoef ik me geen zorgen te maken omdat ik de HG via de officiele kanalen krijg (zit niet in NL). Krijg het op doktersvoorschrift.
 
Rob, hoeveel zet je daarvan dan?

Ik heb 6 weken lang 2iu pd gezet (samen met 500mg HG Test E) en ben in die 6 weken tijd van 96.1kg met 12-13% naar 106.1 met 8% gegaan. Is voor het grootste deel natuurlijk spiergeheugen omdat ik maanden niet getraint had maar ik heb nog nooit zo snel zo'n enorme vooruitgang geboekt. Zal na de vakantie een paar fotos plaatsen, is wel leuk om te zien ;)

Is inderdaad de eerste keer HGH. Zit nu wel te twijfelen of 4-5 IU PG niet te hoog is als dit gelijk zou staan aan 8-10 IU HG...



Heb je ook ervaring met UG HGH? Merk je verschil?


Over echtheid hoef ik me geen zorgen te maken omdat ik de HG via de officiele kanalen krijg (zit niet in NL). Krijg het op doktersvoorschrift.

Ik heb Hyge op 4iu pd gepakt maar kan er nog niet echt over oordelen omdat ik het nog niet lang pak.
Wel kan ik je zeggen dat ik op 2iu pharma HGH meer van de eigenschappen merkte dan op 4iu Hyge. Denk dan aan betere slaap, zeer vaak slapende handen etc etc. Ik hield op de Hyge ook aardig wat vocht vast en op de Nordi totaal niks. Zag er elke dag dat ik opstond harder en harder uit. Geen idee of dat iets met de zuiverheid te maken heeft.
 
Maar qua prijs is 2 iu Nordi toch ook niet te vergelijken met 4 iu Hyges Rob? Voor 2 Nordi pak je heel wat meer Hyge toch?
 
Maar qua prijs is 2 iu Nordi toch ook niet te vergelijken met 4 iu Hyges Rob? Voor 2 Nordi pak je heel wat meer Hyge toch?

Ja maar dat is het nu net je moet geen goedkope HGH pakken en dan maar meer gaan zetten je kan beter gewoon HG nemen weten wat je zet. Mensen vergelijken het met AAS zo van het is wat lager dus pak ik maar meer zo werkt HGH niet als je vind dat je er aan toe bent zoals Rob neem dan goede en als ik Rob zijn fysiek zie die hardheid heb ik nog nooit gezien bij iemand die Hyge neemt
 
Op mijn laatste fotos die ik hier geplaatst had had ik nog nooit HGH gehad ;)
Maar Hyge hield ik persoonlijk erg veel vocht van vast, dat zeker. Wilt niet zeggen dat het slechte HGH is, want ik heb geen idee hoeveel er nu precies inzit. Persoonlijk betaal ik liever wat meer als ik dan zeker weet dat erin zit wat erin hoort te zitten.

---------- Post toegevoegd 6 September 2013 om 09:50 ----------

Maar qua prijs is 2 iu Nordi toch ook niet te vergelijken met 4 iu Hyges Rob? Voor 2 Nordi pak je heel wat meer Hyge toch?

Uiteraard. Voor mij is Nordi ongeveer 2.5 keer zo duur per iu als Hyge. Snap best dat het niet voor iedereen te betalen is....voor diegene is Hyge of een andere UG HGH dan wellicht een mooi alternatief.
 
Laatst bewerkt:
Ja maar dat is het nu net je moet geen goedkope HGH pakken en dan maar meer gaan zetten je kan beter gewoon HG nemen weten wat je zet. Mensen vergelijken het met AAS zo van het is wat lager dus pak ik maar meer zo werkt HGH niet als je vind dat je er aan toe bent zoals Rob neem dan goede en als ik Rob zijn fysiek zie die hardheid heb ik nog nooit gezien bij iemand die Hyge neemt

Ik meende me te herinneren dat jij zelfs fake Hyges gebruikte dus ja.

@Rob, dan zou 2 iu nordi dus zeg maar 5 iu Hyges zijn prijstechnisch gezien, zou je dan nog steeds voor de 2 iu Nordi gaan?
 
Ik meende me te herinneren dat jij zelfs fake Hyges gebruikte dus ja.

@Rob, dan zou 2 iu nordi dus zeg maar 5 iu Hyges zijn prijstechnisch gezien, zou je dan nog steeds voor de 2 iu Nordi gaan?

Ik heb al verschillende Hyge gehad. Ik vind het geld verspilling zeker als je het vergelijkt met bijvoorbeeld nordisimplex
 
Ik meende me te herinneren dat jij zelfs fake Hyges gebruikte dus ja.

@Rob, dan zou 2 iu nordi dus zeg maar 5 iu Hyges zijn prijstechnisch gezien, zou je dan nog steeds voor de 2 iu Nordi gaan?

Ja, als je het kan veroorloven zeker. Als ik in de winter weer massa ga bouwen ga ik naar 4-6iu Nordi per dag. Ben benieuwd wat dat voor resultaten gaat geven.
 
Ja, als je het kan veroorloven zeker. Als ik in de winter weer massa ga bouwen ga ik naar 4-6iu Nordi per dag. Ben benieuwd wat dat voor resultaten gaat geven.

Thanks, ga ik onthouden als 't me financieel wat meer voor de wind gaat :p Hou je daar een log van bij? Lijkt me flink interessant man.
 
Goeie underground hgh kan humangrade hgh evenaren op een paar verschillen na.
Met undergorund heb je vaak meer last van vocht/cts vanwege onzuiverheden en sneller een verhoging van anti stoffen waardoor de werking minder wordt. Dit kan je dan wel oplossen door ff een maandje a anderhalf niet te nemen.
Met humangrade stijgen anti stoffen vrijwel niet of soms een beetje wanneer er flinke doseringen gebruikt worden.
 
Back
Naar boven