AndroidHealthClinic

UGL HCG

Bezoekers in dit topic

popopo

Cool Novice
Lid geworden
20 aug 2016
Berichten
34
Waardering
6
Lengte
1m92
Massa
90kg
Ik lees de laatste tijd vaker "UGL hcg bestaat niet". Het zou (in tegenstelling tot test) erg moeilijk te maken zijn en dus is UGL altijd fake of bevat het eigenlijk pharma grade. Ik moet er wel bij zeggen dat ik dit hoor van mensen uit de VS. Hoe zit dat hier in NL? Zonder verder in te gaan op merknamen.. wat is de algemene ervaring hier met hcg uit ugl's? Heb zelf het idee dat er wel een aantal labs zijn die gewoon legit hcg leveren, maar zeker weet ik het niet.
 
Ugl hcg is gewoon hcg dat je kopen zonder label in china, daar waar ook de grondstoffen voor ugl labs vandaan komen.

Wat het ugl maakt is dat er geen kwaliteitscontrole opzit je koopt gewoon blanco vials en moet je source vertrouwen of zelf labtesten doen

Kan bij ugl hcg zomaar zijn dat er 5000 iu opstaat maar dat dit maar 2000 / 4000 of 6000 iu zal zijn
 
Ik heb twee verschillende ugl HCG merken geprobeerd tijdens mijn kuur. Beide keren hield ik rozijntjes over na mijn test-e kuur. Mijn ervaring is dus niet heel positief. Kan zijn dat ik misschien ook te weinig hcg heb gebruikt. In eerste instantie gestart met 1000 iu per week. Later 1500 iu per week. Maakte totaal geen verschil.
 
Ik lees de laatste tijd vaker "UGL hcg bestaat niet". Het zou (in tegenstelling tot test) erg moeilijk te maken zijn en dus is UGL altijd fake of bevat het eigenlijk pharma grade. Ik moet er wel bij zeggen dat ik dit hoor van mensen uit de VS. Hoe zit dat hier in NL? Zonder verder in te gaan op merknamen.. wat is de algemene ervaring hier met hcg uit ugl's? Heb zelf het idee dat er wel een aantal labs zijn die gewoon legit hcg leveren, maar zeker weet ik het niet.
Het is inderdaad een stuk moeilijker te produceren dan AAS; maar dat geldt voor alle peptides. Als je wilt weten of er hCG in je hCG zit, dan injecteer je 5000 IU en meet je de volgende dag hCG in je bloed. Dat zou dan - uiteraard - flink verhoogd moeten zijn.
 
Heb laatst generieke hcg uit china gestest die ik nog had liggen. Was fake, altijd testen met een zwangerschaps test!
 
Heb laatst generieke hcg uit china gestest die ik nog had liggen. Was fake, altijd testen met een zwangerschaps test!
Is het niet zo dat sommige real HCG ook niet positief test op een zwangerschapstest?
 
Het is inderdaad een stuk moeilijker te produceren dan AAS; maar dat geldt voor alle peptides. Als je wilt weten of er hCG in je hCG zit, dan injecteer je 5000 IU en meet je de volgende dag hCG in je bloed. Dat zou dan - uiteraard - flink verhoogd moeten zijn.
Tnx, is denk het beste.
 
Heb laatst generieke hcg uit china gestest die ik nog had liggen. Was fake, altijd testen met een zwangerschaps test!
Je hebt ook recombinant hcg. Die testen niet positief op een zwangerschapstest.

Dan is de enige optie een bloedtest doen als je het zeker wil weten.
 
1605355617820.png


ALLEMAAL MIJN BOEK KOPEN
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Meen je, de gene die het me heeft verkocht heeft daar niks over gezegd. Het was behoorlijk prijzig ook. Mooi kut, heb alles al gedumpt hahaha.
Dat is zeker zonde. Jij denken dat je bent opgelicht, blijkt het dat je een hele voorraad real hcg bij het vuil hebt gesmeten..😅
 
hcg wordt getest door een zwangerschapstest
hcg creëert kunstmatig productie
hmg (merional) verhoogt de natuurlijke regeneratie
een gemiddelde dosis van 1000iu is voldoende om de 4 dagen
hmg 75iu elke 4 dagen
veel fabrikanten produceren nu kwaliteits-hcg.
 
hcg wordt getest door een zwangerschapstest
hcg creëert kunstmatig productie
hmg (merional) verhoogt de natuurlijke regeneratie
een gemiddelde dosis van 1000iu is voldoende om de 4 dagen
hmg 75iu elke 4 dagen
veel fabrikanten produceren nu kwaliteits-hcg.
???
 
Back
Naar boven