Fitness Seller

Ugly Old Naked Man (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik plaats van ieder weekeind uit te gaan en 10 glazen bier met een gemiddelde waarde van € 1,80 te drinken, kan je ook lekker thuis met wat matties gaan zitten en 10 glazen drinken waar je hoogstens € 0,20 ct per stuk voor kwijt bent. Dat is een verschil van € 1,60 x 10 = € 16 per weekeind x 53 weekeinden = 848,- euro per jaar.

Of al die keren dat je ff een snack pakt, die zou je ook thuis kunnen frituren/bakken/klaarmaken............

:



Kijk dat vind ik nou zelf ook, in plaats van naar een hoer te gaan zou je bv ook gewoon kunnen sjorren, dat spaart nog meer uit!
 
De douche is te betalen in onze gym :roflol:
 
Om even op een detail van dit topic in te gaan:

Ik hoor wel mensen zeggen lekker thuis douchen maar vergeten jullie de kosten niet?

5x trainen/week = 5x douchen /week = 240 douches per jaar.

Volgens [Link niet meer beschikbaar] verbruiken we per dag aan douches 42 L water per persoon, dat is 33% van het totale dagelijkse waterverbruik. Als je dan ook nog naar de wc kan gaan in de gym dan kom je aan een extra 27% en dus totaal van 60% aan water!

Laten we dan nog 10-20% eraf doen omdat je soms thuis naar wc gaat of een douche neemt. Dan kom je nog op 50-40% van je totale water factuur uit.

Kan je zeggen je bent krenterig maar we betalen al meer dan genoeg aan abonnement en de rekeningen thuis zijn ook al niet mals. Beetje dom dus om thuis te gaan douchen, tenzij je een homegym hebt of graag het geld door de ramen en deuren weggooit.


On topic: ik negeer sowieso iedereen in de gym, behalve die paar mensen waar ik dan wel mee wil trainen/praten.

Iedereen doucht sowieso 1x per dag, dus als je in geldnood zit kun je 's ochtends douchen beter laten en na het trainen douchen;)
Ik vind het gewoon smerig om in een openbare douche te douchen. Thuis douchen zou ik m'n geld wel waard vinden...
 
Gewoon vragen of hij geen aandacht meer krijgt van z'n man/vrouw en of dat de rede is dat hij hier de hele tijd op jou wacht.
 
Daar ga ik vanuit.

Degene die het niet doet ligt of doodziek in bed, of is debiel.
 
elke dag wassen is gay vind ik...
vroeger waste men zich maar 1X per week. Ik was me nou ook wel meer dan 1X per week, maar als je eerlijk bent moeten de meesten toch toegeven dat ze zich 4X of zo per week wassen denk ik. Zelf was ik me gemiddeld 3X per week.
 
Je loopt gewoon naar binnen, doet je ogen dicht tot hij zich helemaal in gezeept heeft. Dan loop je weer de gym in. Als je dan klaar bent met trainen is hij misschien al weg.
 
Dat klopt ;) M'n haar wordt snel vet haha ik moet 't wel elke dag wassen :D
 
Ik zou die kerel inderdaad erop aanspreken (of de directie), hij is duidelijk uit op een nummertje met een gespierde bodybuilder, zou ik niet echt van gediend zijn.

En over dat douchen: Voor mij heeft het echt geen zin om gelijk na het trainen te douchen, ik blijf ruim een half uur na het trainen zweten.
 
Eens goed in de lach schieten met het duidelijke point and laugh system... first you point and then you laugh...

ontopic: zelf douch ik niet in de fitness omdat ik daar niet man genoeg voor ben :o en ik douch mij zeker niet elke dag... waar haal je er de tijd voor?!? Zo kweek je ook van die allergie mensjes die gewoon té proper zijn en geen immuniteit meer hebben... 3x p/w is genoeg m.i.
 
hahaha ik kan ook niet tegen die shit man.. als iemand mij gaat zitten aanstaren.. loop ik weg.. 1x.. 2x.. misschien 5x.. shit misschien 10x.. maar op gegeven moment zou ik hem door de gym trappen de trap af en naar buiten in zn blote ass.. kijken of hij dan ooit nog naar iemand staart.. conversatie heeft toch geen zin met dat soort mensen want daar erger je je dan alleen nog maar meer aan.. vermijden is dus de meest zinnige oplossing..
 
idd jou verhaal is zo herkenbaar .. is bij mij ook altijd als ik naar kleedkamers ga.. lopen er altijd wel van die blubberige dikkertjes rond in hun nakie :S ik word er moe van daarom douche ik er nooit al die oude naturiste die er op geile naakt te lope en dan kijken of iemand ze ziet :|
 
Ik vraag altijd of ze een foto willen (ik weet het, tis een oude grap) en als ze iets antwoorden waaruit zou blijken dat de kloot ruzie wil dan kan hij dat altijd krijgen.
 
Bij ons in de gym loopt er ook zo'n ouwe van rond de 70 doucht zich voor hij "traint"( meestal is trainen voor hem met een stok zwieren) en doucht zich dan nog eens???
 
Back
Naar boven