Fitness Seller

uhhhhh ...help?

Bezoekers in dit topic

anpunefru

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
23 apr 2009
Berichten
285
Waardering
6
:D

Vorig jaar is het me prima gelukt 20 kilo af te vallen. Sinds begin dit jaar sta ik stil en ben zelfs weer wat aangekomen de laatste tijd??? Nou zou het fijn zijn als dat allemaal spieren waren maar was dat maar want mijne broek zit ook wat strakker weer:o
Een echt eetschema heb ik niet. Ik probeer zo veel mogelijk vers te eten en beperk mijn vet inname. Maar als ik weer aankom doe ik het dus niet goed:eek:
Ik heb gemiddeld 5 a 6 eetmomenten op een dag. Als ik na ga wat ik gisteren heb gegeten is het enige verschil dat ik pistoletjes heb gegeten ipv het speltbrood wat ik normaal eet. Wel veel fruit gegeten gisteren:p
Wat ik gisteren op heb : 1 oryx goat whey shake, 1 meergranen pistolet met Philadelphia light bieslook met wat alfalfa erop. 2 meergranen pistolets samen met 2 bifi worstjes :p 1 doosje padestoelenmix van de appiehappie en een klein stukje zalm erbij. 1 appel, 1 mango, half doosje aardbeien en 's avonds nog een blikje tonijn op water welke ik niet eens helemaal leeg gegeten had (de hond zat het gewoon uit mijn vingers te kijken) Meer heb ik niet op alleen zoeen 3 liter water:D
Normaal pak ik voor ik naar bed ga een eiwit shake met casseine nu niet.
Ik ben 41 jaar jong:mad::D, 1,65 en weeg veelste veel:o (86 nu) Train 2 keer in de week fullbody KT . op zich doe ik nu even geen cardio ivm een opspelende oude blesure.
Verder voer ik niet veel uit dan wat rondfietsen en met de hond wandelen, veel achter de pc....lang leve de economische crisis.
Wat ik wil is afvallen maar geen spiermassa verliezen als het ff kan.
 
Vet is niet het ergste!! Ik kom bijv. veel meer aan van koolhydraten. Probeer deze KH's alleen bij het ontbijt te nemen en na je training. Voor de rest kom je alleen aan als je meet Kcal eet dan dat je nodig hebt. Kom je aan dan eet je dus teveel of beweeg je te weinig, et is een van de twee haha..

hopelijk had je hier wat aan ;)
 
Ben beslist minder gaan bewegen, maar eet ook minder...hmmm toch nog te veel dan blijkbaar. Koolhydraten vallen volgens mij wel mee. Meeste komt uit het fruit denk ik. Op zich als ik in de spiegel kijk zijn mijn armen en benen wel dunner geworden....maar mijn buik zeker niet...die lijkt eerder dikker zo:eek:
 
kan vocht zijn...

gooi je KH's eens op 0 voor een paar weekies en kijk wat er dan gebeurt!

lees ff info over keto dieet
 
Back
Naar boven