Fitness Seller

Uit de biecht spreken... (1 bezoeker)

Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

Sparks79

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
19 mei 2019
Waardering
774
Lengte
1m94
Massa
98kg
Vetpercentage
10%
Nemen we het moderatorschap nu niet iets te serieus? Zal je verbazen ben zelf ook wel is mod geweest op forums. Agh ja
Het is vrijwilligerswerk en geeft vooral een hoop gezeik. Top dat er voldoende mensen zijn die tijd willen steken in het leefbaar houden van een forum.

Inderdaad lijkt het soms of het heel leuk is, vooral voor niet mods die het kleurtje en ‘status’ wel interessant vinden. Met de nadruk op lijken. Respect voor degenen die het wat langer volhouden en met enige rechtvaardigheid de regels handhaven zonder de soms bijbehorende regelnazi-trekjes.

Roethof

Massive Warrior
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
16 mei 2006
Waardering
14.843
Het is vrijwilligerswerk
Ik heb ook vrijwilligerswerk gedaan. Gaf best een bepaalde voldoening. Met mensen die alzheimer hadden en ik langskwam met de hond, die gingen ze dan aaien. Daarmee leken ze nog te kunnen communiceren, best bijzonder. Een andere periode heb ik als maatje bepaalde ex-gedetineerden hier en daar kunnen helpen, op verschillende punten in het rehabilitatietraject.

marina1975

Never give up!
Moderator
Elite Member
Lid geworden
3 feb 2013
Waardering
10.784
Lengte
1m68
Ik heb ook vrijwilligerswerk gedaan. Gaf best een bepaalde voldoening. Met mensen die alzheimer hadden en ik langskwam met de hond, die gingen ze dan aaien. Daarmee leken ze nog te kunnen communiceren, best bijzonder. Een andere periode heb ik als maatje bepaalde ex-gedetineerden hier en daar kunnen helpen, op verschillende punten in het rehabilitatietraject.
Herkenbaar. Het geeft inderdaad een bepaalde voldoening. Op verschillende vlakken heb ik ook vrijwilligerswerk gedaan. Van koffie ochtenden / middagactiviteiten en zomer BBQ's voor ouderen organiseren en inloop-ochtenden en lessen gegeven aan 55-97 jarigen op de laptop en pc . Maar ook mantelzorg. En dat kan best heel zwaar zijn. In dat jaar heb ik 9 mensen "weggebracht". Maar als je ziet hoe blij mensen zijn met de kleinste dingen (oude dame met reuma die de wasmachine niet aankreeg en je dat da even komt doen. :) ). Die glimlach als je ziet dat ze wel snappen en zien dat je er bent maar niet kunnen reageren. Soms heel zwaar maar ook mooi.

Sparks79

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
19 mei 2019
Waardering
774
Lengte
1m94
Massa
98kg
Vetpercentage
10%
Maar eh, ik durf zelfs hier nauwelijks te biechten, want ik ben best wel eens beetje stout geweest. Nu al jaren brave huisvader... maar dat is wel anders geweest.

Sparks79

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
19 mei 2019
Waardering
774
Lengte
1m94
Massa
98kg
Vetpercentage
10%
Is ook zo. En hier helpen ze ook enorm. Een heel forum met onzekere patiënten in bedwang houden is niet niets.

Roethof

Massive Warrior
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
16 mei 2006
Waardering
14.843
Herkenbaar. Het geeft inderdaad een bepaalde voldoening. Op verschillende vlakken heb ik ook vrijwilligerswerk gedaan. Van koffie ochtenden / middagactiviteiten en zomer BBQ's voor ouderen organiseren en inloop-ochtenden en lessen gegeven aan 55-97 jarigen op de laptop en pc . Maar ook mantelzorg. En dat kan best heel zwaar zijn. In dat jaar heb ik 9 mensen "weggebracht". Maar als je ziet hoe blij mensen zijn met de kleinste dingen (oude dame met reuma die de wasmachine niet aankreeg en je dat da even komt doen. :) ). Die glimlach als je ziet dat ze wel snappen en zien dat je er bent maar niet kunnen reageren. Soms heel zwaar maar ook mooi.
Het gaat idd vaak over de menselijke maat. Een stukje contact. Iets geven zonder daar direct geld tegenover te zetten. Dat geeft doorgaans een heel andere waardering. En die mensen kijken er op hun manier ook naar uit. Even een ander gezicht. Even niet iemand die in hetzelfde schuitje zit of als werknemer daar rondloopt. Iemand met andere interesses en tijd.

Roethof

Massive Warrior
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
16 mei 2006
Waardering
14.843
Ben eens met een gehandicapte naar een begrafenis van zijn familie gegaan. Men vond zijn aanwezigheid heel ongemakkelijk. Omdat hij niet voldeed aan het ideaalbeeld. Zo triest. Men vroeg ook aan mij waarom ik hem daar had gebracht. Gelukkig kon ik mijzelf wegcijferen, en ging ik geen discussie aan. Kookte wel enigszins. Opmerkelijk genoeg heeft zijn familie daarna contacten aangehaald en kwamen hem ook bezoeken en dergelijke.

Lm7790

Moderator
Moderator
Relnicht
Lid geworden
8 mei 2013
Waardering
6.035
Okay okay. oude doosch:
Vroeger op hoog niveau hockey gespeeld. Werden dan met de teams uitgenodigd om ook in het buitenland toernooien te spelen. Met de dames toernooi gehad in een stad nabij Londen.

niet geheel toevallig was daar ook een rugbyveld met, uiteraard, mannelijke rugbyspelers. Team uit Ierland, brede bezwete mannen, donkere haren blauwe ogen, mooi accent... en een in het bijzonder was echt helemaal mijn type. Soms heb je dat dat je iemand aan de andere kant van de ruimte en *pats* chemie.

nou dat was dus precies het geval. We stonden in een vieze hockeykantine. We zagen elkaar van een afstand en het was meteen raak. Na een paar wijntjes steeds dichter naar hem toe gekomen en de rest van de avond tegen elkaar aangeplakt gezeten. Gesprek begon goed en werd uiteraard steeds vunziger.

uiteindelijk zat er dus maar een ding op; subiet een kamer opzoeken om elkaar beter te leren kennen. Probleem was dat hij niet in de buurt sliep en ik met een teamgenoot op de kamer lag die mega degelijk was en bovendien al lag te slapen in het tweepersoonsbed. Mja zo aangeschoten en hitsig dat we toch maar naar mijn kamer gegaan.

aangezien er maar 1 bed was op de kamer hadden we niet heel veel andere keuze dan bij haar in bed te gaan liggen. Beeld je even in: die jongen woog minstens 110kg en dan nog twee meisjes in dat bed. Maar okay wij in dat bed. Half naakt half friemelend, proberend niet teveel te bewegen om mijn teamgenoot niet wakker te maken. Dat laatste gebeurde dus wel. Ik op mijn zij draaien om hem een beetje af te blocken, maar ja ik weeg de helft dus dat lukte niet helemaal :roflol:

daarna nog even gewacht tot mijn teamgenoot weer beetje sliep. uit bed gerold en hitsig genoeg om het op de grond verder te proberen. Ik dus op dat grote lijf van hem, zodat ik niet op de grond lag. Maar zag dus niet wat er achter me gebeurde. Was allemaal prima en fijn... deed m’n ding.. Totdat dus na een tijdje die teamgenoot in haar degelijke nachtjapon boven ons stond.
Toen werden we echt als twee kleine kinderen de kamer uitgestuurd. Op de gang nog wat gekletst en gezoend. Daarna helaas nooit meer gezien helaas. Pfoe.

@Camelus goed zo?

Laatst bewerkt:

Sparks79

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
19 mei 2019
Waardering
774
Lengte
1m94
Massa
98kg
Vetpercentage
10%
Nou, daar ga ik even niet overheen.

Ok, de tijd was nog voor de digitale foto’s. En er was een sporttoernooi dat een weekend duurde. Drankovergoten en met een hoop leuke dingen.

dronken loser viel een gat in mijn tent. Ik heb hem 50 euro laten betalen. Ik mocht slapen bij een vriendin, leverde me nog een mooie one night stand op.

Maargoed, de avond daar voor was een stelletje een tent in gedoken. Vriend had een fototoestelletje mee. Samen in het donker rits open en flits. Pas bij het ontvangen van het ontwikkelde rolletje kwamen we er achter dat we echt zeer expliciet materiaal hadden. Hij had in elk gaatje een vinger en beide gezichten stonden er ook nog duidelijk op..... we hebben de foto maar aan het meisje gegeven, het was te erg.

Sparks79

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
19 mei 2019
Waardering
774
Lengte
1m94
Massa
98kg
Vetpercentage
10%
Dit was dus in de goede oude echte gabbertijd. Kale koppen niet te stoppen... en ik daar als halve alto ging er dan met de meisjes vandoor. Ik had meer interesse in sport (toen nog wel).

Steks

Huge Freak
Lid geworden
21 feb 2017
Waardering
8.285
Lengte
1m82
Massa
86kg
Okay okay. oude doosch:
Vroeger op hoog niveau hockey gespeeld. Werden dan met de teams uitgenodigd om ook in het buitenland toernooien te spelen. Met de dames toernooi gehad in een stad nabij Londen.

niet geheel toevallig was daar ook een rugbyveld met, uiteraard, mannelijke rugbyspelers. Team uit Ierland, brede bezwete mannen, donkere haren blauwe ogen, mooi accent... en een in het bijzonder was echt helemaal mijn type. Soms heb je dat dat je iemand aan de andere kant van de ruimte en *pats* chemie.

nou dat was dus precies het geval. We stonden in een vieze hockeykantine. We zagen elkaar van een afstand en het was meteen raak. Na een paar wijntjes steeds dichter naar hem toe gekomen en de rest van de avond tegen elkaar aangeplakt gezeten. Gesprek begon goed en werd uiteraard steeds vunziger.

uiteindelijk zat er dus maar een ding op; subiet een kamer opzoeken om elkaar beter te leren kennen. Probleem was dat hij niet in de buurt sliep en ik met een teamgenoot op de kamer lag die mega degelijk was en bovendien al lag te slapen in het tweepersoonsbed. Mja zo aangeschoten en hitsig dat we toch maar naar mijn kamer gegaan.

aangezien er maar 1 bed was op de kamer hadden we niet heel veel andere keuze dan bij haar in bed te gaan liggen. Beeld je even in: die jongen woog minstens 110kg en dan nog twee meisjes in dat bed. Maar okay wij in dat bed. Half naakt half friemelend, proberend niet teveel te bewegen om mijn teamgenoot niet wakker te maken. Dat laatste gebeurde dus wel. Ik op mijn zij draaien om hem een beetje af te blocken, maar ja ik weeg de helft dus dat lukte niet helemaal :roflol:

daarna nog even gewacht tot mijn teamgenoot weer beetje sliep. uit bed gerold en hitsig genoeg om het op de grond verder te proberen. Ik dus op dat grote lijf van hem, zodat ik niet op de grond lag. Maar zag dus niet wat er achter me gebeurde. Was allemaal prima en fijn... deed m’n ding.. Totdat dus na een tijdje die teamgenoot in haar degelijke nachtjapon boven ons stond.
Toen werden we echt als twee kleine kinderen de kamer uitgestuurd. Op de gang nog wat gekletst en gezoend. Daarna helaas nooit meer gezien helaas. Pfoe.

@Camelus goed zo?
Had dan wat fantasie gebruikt en voor ons het verhaal een wending gegeven dat je kamergenoot mee ging doen.

Camelus

Huge Freak
Elite Member
Challenge Winner
Lid geworden
6 jun 2015
Waardering
10.705
Okay okay. oude doosch:

@Camelus goed zo?
Kan je ‘deed mijn ding’ ff gedetailleerder beschrijven?

Bovenaan