XXL Nutrition

Uit de biecht spreken... (1 bezoeker)

Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

IRONic Pumper

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
1 mei 2012
Waardering
6.659
Lengte
1m89
Vetpercentage
15%
  • Topic Starter Topic Starter
Aah ik snap het al. Kon me nog herinneren dat ik je vriendin een keer deed en ze alleen maar van vanille seks hield. Na deze vreemde tavarelen kan ik wel begrijpen dat jij m niet meer omhoog krijgt.
Taferelen.

Roethof

Patriottisch
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
16 mei 2006
Waardering
13.585
dat het een shemale is
Ook weleens via een trans haar man verhalen gehoord, grotere freaks vind je niet gauw. Sommige klanten kwam ze weleens tegen buiten werk. Vaak liepen klanten dan met schaamrood op de kaken bijvoorbeeld bij de Bijenkorf. De trans met man en de klant met vrouw en kids. Natuurlijk zal de trans niks zeggen, maar toch zijn klanten half in paniek. Geweldige verhalen. Ook een figuur van een bekende motorclub die leip deed. En niet normaal kon doen. Dat is bijna uitgelopen op heel vervelend delictgedrag.

Begint nu net te lijken alsof ik alleen maar hoeren ken. Het was een fase zal ik maar zeggen. Na toentertijd te zijn verhuisd enzovoorts is het een herinnering geworden, van vroeger.

Laatst bewerkt:

Bert

Ieiunium-crebrescens
Elite Member
2x Challenge Winner
Lid geworden
25 sep 2016
Waardering
15.707
Lengte
1m89
Massa
102kg
Als ik naar de supermarkt ga omdat ik nog 3 dingen nog heb, kom ik 2 tassen vol thuis. Als ik een paar dingen bij XXL, Bulk Powers of Musclemeat wil bestellen, bestel ik zo voor € 200+ euro en moet ik proppen in mijn vriezer of heb ik zomaar 15 kg Whey in m'n voorraadkast staan.

Camelus

Huge Freak
Elite Member
Challenge Winner
Lid geworden
6 jun 2015
Waardering
9.454
Als ik naar de supermarkt ga omdat ik nog 3 dingen nog heb, kom ik 2 tassen vol thuis. Als ik een paar dingen bij XXL, Bulk Powers of Musclemeat wil bestellen, bestel ik zo voor € 200+ euro en moet ik proppen in mijn vriezer of heb ik zomaar 15 kg Whey in m'n voorraadkast staan.
Bad boys bad boys, what you gonna do

Bert

Ieiunium-crebrescens
Elite Member
2x Challenge Winner
Lid geworden
25 sep 2016
Waardering
15.707
Lengte
1m89
Massa
102kg
Wow Bert gaat helemaal los jongens.
Niet nu, dat heb ik altijd. Ik heb hier nog dozen vol XXL en Bulk Powders staan en een vrieskist vol waar 2 lijken in passen. Ik moet m'n inboedelverzekering maar eens ophogen. :p

Steks

Huge Freak
Karmaslet
Lid geworden
21 feb 2017
Waardering
7.532
Lengte
1m82
Massa
86kg
Als we dan toch bezig zijn, ik sloeg vandaag af zonder mijn richtingaanwijzer te gebruiken :rocker:
En ik zit aan mijn tweede glas whisky met mijn vrouw naast me op de bank.

Bovenaan