Fitness Seller

uit de burgermaatschappij stappen

Bezoekers in dit topic

Nogmaals ga dan RECHTSTREEKS defensie in, maar ga NIET via veva.

Als jij daar loopt over de kazerne als een VEVA sukkel, zal je begrijpen wat ik bedoel.

Gewoon je AMO gaan doen en niet je VEVA + VAMO, dat is gewoon knullig.

dan liever eerst nog een mbo niveau 4 ict diploma. zodat ik daarna na de tijd in defensie nog kan terugvallen op iets waardevols. en de kans heb om door te leren op HBO niveau (was eerst mijn doel, maar nu toch iets anders op het oog)

denk ook dat het een impulsieve keuze was geweest, die veva. heb er leuke verhalen over gehoord van bekenden. die deden dan wel grond troepen, nivo 2.
 
als jij in der burger eerst je MBO4 ict haalt, kun je alsnog daarmee defensie instromen, kun je meteen aan de slag als onderofficier.
 
als jij in der burger eerst je MBO4 ict haalt, kun je alsnog daarmee defensie instromen, kun je meteen aan de slag als onderofficier.

als ik mijn diploma haal dan ben ik 22.
en dan inschrijven als onderofficier. is dit een mooie leeftijd (volgens jou) om je in te schrijven?
 
als ik mijn diploma haal dan ben ik 22. en dan inschrijven als onderofficier. is dit een mooie leeftijd (volgens jou) om je in te schrijven?
Ja zeker. Kan tot je 27e geloof ik.
Nu ben je eigenlijk nog net iets te jong, 22 is perfect.
 
Ja zeker. Kan tot je 27e geloof ik.
Nu ben je eigenlijk nog net iets te jong, 22 is perfect.

en je zei net dat je dan wordt uitgelachen als je als VeVa'ist bij zon kazerne komt, maar dat is toch altijd zo?
Ik bedoel, overal begin je onderaan de ladder. dus toch niet een legitieme reden om het NIET te doen?
 
en je zei net dat je dan wordt uitgelachen als je als VeVa'ist bij zon kazerne komt, maar dat is toch altijd zo? Ik bedoel, overal begin je onderaan de ladder. dus toch niet een legitieme reden om het NIET te doen?

Je moet het ook helemaal zelf weten, maar VEVA lui worden echt gehaat, tuurlijk als jij je normale AMO start dan sta je ook onderaan, maar je bent altijd meer dan veva!
 
Je moet het ook helemaal zelf weten, maar VEVA lui worden echt gehaat, tuurlijk als jij je normale AMO start dan sta je ook onderaan, maar je bent altijd meer dan veva!

nou, haten is denk ik wel weer te overdreven? Meer dat er op je wordt neergekeken, omdat je nog maar een beginner bent.

maar ik ga doen wat ik hiervoor zei het slimste lijkt mij!
 
nou, haten is denk ik wel weer te overdreven? Meer dat er op je wordt neergekeken, omdat je nog maar een beginner bent. maar ik ga doen wat ik hiervoor zei het slimste lijkt mij!
nee niet overdreven :D
 
nou, haten is denk ik wel weer te overdreven? Meer dat er op je wordt neergekeken, omdat je nog maar een beginner bent.

maar ik ga doen wat ik hiervoor zei het slimste lijkt mij!

overdreven :roflol:

jij onderschat defensie cultuur
 
Back
Naar boven