AndroidHealthClinic

Uit de sportschool gekickt

Bezoekers in dit topic

je kan die draaihek ook stukje naar achter trekken kan je ook zo langs..doe ik vaak als ik mn pasje vergeten ben:D
Ben ook wel eens bij diezelfde sportschool geweest, maar 9 van de 10 keer staat er iemand aan de bar die er naast staat.
 
pak de dbb knokploeg en ga ff langs, ik ben ecto dus ik ga helaas niet met je mee sorry
 
Als ik jou zo hoor zou dus bijna ieder lid van die Gym hetzelfde probleem hebben...

Of die eigenaar heeft vanaf de eerste dag een shit load van gezeik over zich heen gehad en gelijk een slechte naam van de Gym gemaakt???

Of het was van te voren aangekondigd en jij heb gewoon te lang niet getraind;)


Welke is het, want ik neem aan dat jij niet de enigste bent met dit probleem?

Die gast heeft 4 gyms bij ons in de omgeving dus mag aannemen dat hij wel weet wat die doet..

Geen idee hoe het bij de rest is gegaan, bij mij ging het zoals ik het net zei, van anderen heb ik niks gehoord. Misschien kon die m'n kop niet uitstaan of kon die er niet tegen dat ik bijdehand deed tegen die faggot (als 'jochie' van 18).

Ik had die mensen gewoon over de toonbank getrokken :trollface:

Hoelang ben je niet geweest zonder dat je wist dat er een nieuwe eigenaar in zat? Is de sportschool gewoon helemaal van naam etc. veranderd of is het gewoon overgekocht door een ander, want het lijkt mij van niet dat dit zomaar kan.

Kom er vrijwel iedere dag, ze zijn idd ook van naam veranderd, maar dat is al een tijd terug, weet eigenlijk niet hoe lang die eigenaar er al zit..

Ben ook wel eens bij diezelfde sportschool geweest, maar 9 van de 10 keer staat er iemand aan de bar die er naast staat.

Precies.. ;)

pak de dbb knokploeg en ga ff langs, ik ben ecto dus ik ga helaas niet met je mee sorry

Lol :D
 
if you got a problem, if nobody can help you and you can find them. Then maybe you can hire the dbb knokploeg.
 
if you got a problem, if nobody can help you and you can find them. Then maybe you can hire the dbb knokploeg.

Als je Kuki met je meeneemt laten ze je er sowieso wel in + waarschijnlijk gratis lidmaatschap tot 2012
 
Als je Kuki met je meeneemt laten ze je er sowieso wel in + waarschijnlijk gratis lidmaatschap tot 2012

kosten bedragen:
reisvergoeding + 2 big mac menu's om me maag te vullen.
 
De eigenaar was zeker een licht ontvlambare Marokkaan, met een accent, attitude en opgeschoren k*tkop?
 
kosten bedragen:
reisvergoeding + 2 big mac menu's om me maag te vullen.

Klinkt verleidelijk hoor, maar alleen als ik met je op de foto mag..
 
neem een mes mee en bedreig hem, kan niet fout lopen:)
 
hoop dat ik binnenkort ook daar kan komen trainen, epic gym.

For real? Dacht dat je in het oosten van het land woonde. Laat weten als je komt. Lijkt me cool om een keer samen te trainen, als je daar zin in hebt natuurlijk!

'T gaat er overigens binnenkort wel bruut worden. Deze maand nog komen er 6 nieuwe kabels bij (waardoor we er 8 totaal hebben), 2 lat pullys, 2 low pullys en wss dumbbells tot 70kg ipv 50 wat we momenteel hebben.
 
Knijp zijn keel dicht en roep heel hard, NEUKEN !?!?! NEUKEN !?!!??!
Skinnie stijl werkt altijd :trollface:

Maargoed, je hebt nog een contract die 4 maanden geldig is, dan kan een gym je toch niet zomaar weigeren?
Beetje geld klopperij op deze manier.
 
Vind die waarschijnlijk alleen maar fijn die kontenbonker
 
Wat is dat nou weer voor retard opmerking. Dus als persoon A een zaak start en borg inhoud ter waarde van 100.000 euro en ik zie zaak vervolgens OVERNEEM dan is die borg niet met rechtsgeldig? Ga jij nou maar van je uitkering genieten en laat andere jongens die wel werken voor hun geld nadenken.

Dat denk ik ja, moet je bij de vorige eigenaren gaan aankloppen voor je borg. & ik heb veel meer tijd om te denken dan jij, dus ga jij maar lekker hard werken, shitass.
 
Back
Naar boven