AndroidHealthClinic

Uit de sportschool gekickt (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik zou de rijdende rechter bellen :) Dit kan natuurlijk niet!
 
Aight, die 10 euro borg zal je bij de oude eigenaar moeten terugvorderen/je hebt geen verhaal op die nieuwe eigenaar..

In verband met het feit dat hij je toegang weigert: nee, kan hij niet zomaar maken (tenzij daar de nodige, gronden toe zijn.. maar dat is een "feitenkwestie" en ik weet niet hoe het allemaal is gegaan.)
Ik zou, als ik jou was, gewoon vriendelijk (ook al moet je die phag niet) een gesprek met hem aangaan, je desnoods excuseren, en hopen dat hij je terug binnen laat :) Tenzij jij er mee verder wil gaan, wat me beetje lame lijkt voor een sportschool, maar gut, meningen verschillen.

---------- Post toegevoegd Sat 13 Aug 2011 om 18:33 ----------

Ik zou de rijdende rechter bellen :) Dit kan natuurlijk niet!

I lol'd :roflol:
 
Dat zou een laatste oplossing kunnen zijn, ga het eerst via de sportschool zelf proberen natuurlijk

---------- Post toegevoegd Sat 13 Aug 2011 om 18:27 ----------



Draaihek zit direct naast de balie en daar zit al tijd een wijfie achter, dan flippen ze sowieso :rolleyes:


t is ook de bedoeling dat ze flippen zij trollen jou jij trollt hun ik neem aan dat dat wijfie jou niet eruit krijgt:rolleyes:
 
Dat je bij de vorige eigenaar 10€ borg hebt moeten betalen hebben zij (de nieuwe eigenaren) geen zaken mee. Hun pasje kost 10€ dus moet jij gewoon die 10€ betalen als je daar nog wil trainen. Is mss k*t maar zo is het. Dat je voor zoiets er uit wordt gegooid is natuurlijk een andere zaak.
+1
afhandeling is wel wat karig!
Maar was t niet lang van te voren aangekondigd dat er van eigenaar gewisseld zou worden met de evt gevolgen daarvan?! Beetje apart iig!

---------- Post toegevoegd Sat 13 Aug 2011 om 18:41 ----------

Uiteindelijk had ik het best wel betaald, maar die eigenaar ging zo faggot doen dat ik hem niet eens een zak stront gunde

---------- Post toegevoegd Sat 13 Aug 2011 om 18:31 ----------



Doet me trouwens hieraan denken, haha :p

http://www.dumpert.nl/mediabase/1648351/782fb17b/chihuahua_s_escape.html
whahahahahaha dat filmpje :roflol:
 
t is ook de bedoeling dat ze flippen zij trollen jou jij trollt hun ik neem aan dat dat wijfie jou niet eruit krijgt:rolleyes:

Zit wat in :D

+1
afhandeling is wel wat karig!
Maar was t niet lang van te voren aangekondigd dat er van eigenaar gewisseld zou worden met de evt gevolgen daarvan?! Beetje apart iig!

Heb niks gehoord van een wisseling van eigenaar of verandering van regels of wat dan ook :rolleyes:
 
Tuurlijk heeft die nieuwe eigenaar wat te maken met jouw borg. Als dat in het contract staat wat je hebt afgesloten met de sportschool neemt de nieuwe eigenaar dat uiteraard over. Het is een contract met een bedrijf, en verandering van eigenaar daar in heeft er niets mee te maken.
 
Ik vreet even m'n havermoutpannenkoek op en dan ga ik nog even hoi zeggen, kijken of we eruit komen
 
Ontbinding van de overeenkomst per aangetekende brief eisen :D
 
Meeste sportscholen hebben weinig met klantvriendelijkheid, en draaien elke cent om... Ik ben ook flink genaaid door mn sportschool.

Ik had een jaarabonnement en dat is stilzwijgend verlengd. Maar toen moest ik opeens 13 euro per maand meer betalen (normaal 25 pm, nu 38). Terwijl ze ALTIJD (al jarenlang) een actie hebben van een jaarabonnement voor 25 euro per maand. Maar omdat ik dus niet naar de balie ben gegaan en gezegd heb dat ik opnieuw van die actie gebruik wilde maken is het verlengd voor het standaardtarief. Terwijl een maandabonnement ook 38euro per maand kost.
 
Dat je bij de vorige eigenaar 10€ borg hebt moeten betalen hebben zij (de nieuwe eigenaren) geen zaken mee. Hun pasje kost 10€ dus moet jij gewoon die 10€ betalen als je daar nog wil trainen. Is mss k*t maar zo is het. Dat je voor zoiets er uit wordt gegooid is natuurlijk een andere zaak.

Wat is dat nou weer voor retard opmerking. Dus als persoon A een zaak start en borg inhoud ter waarde van 100.000 euro en ik zie zaak vervolgens OVERNEEM dan is die borg niet met rechtsgeldig? Ga jij nou maar van je uitkering genieten en laat andere jongens die wel werken voor hun geld nadenken.
 
Tuurlijk heeft die nieuwe eigenaar wat te maken met jouw borg. Als dat in het contract staat wat je hebt afgesloten met de sportschool neemt de nieuwe eigenaar dat uiteraard over. Het is een contract met een bedrijf, en verandering van eigenaar daar in heeft er niets mee te maken.

Hmm true, las het fout, als er alleen een andere eigenaar is, dan zou je contract idd gw doorgezet moeten worden (tov nieuwe eigenaar wel te verstaan).
 
En borg hoor je uiteraard terug te krijgen.. Nieuwe eigenaar of niet.
 
Dat je bij de vorige eigenaar 10€ borg hebt moeten betalen hebben zij (de nieuwe eigenaren) geen zaken mee. Hun pasje kost 10€ dus moet jij gewoon die 10€ betalen als je daar nog wil trainen. Is mss k*t maar zo is het. Dat je voor zoiets er uit wordt gegooid is natuurlijk een andere zaak.

Dat kun je niet zeggen, dat ligt puur aan de voorwaarden van het abonnement.
 
Meeste sportscholen hebben weinig met klantvriendelijkheid, en draaien elke cent om... Ik ben ook flink genaaid door mn sportschool.

Ik had een jaarabonnement en dat is stilzwijgend verlengd. Maar toen moest ik opeens 13 euro per maand meer betalen (normaal 25 pm, nu 38). Terwijl ze ALTIJD (al jarenlang) een actie hebben van een jaarabonnement voor 25 euro per maand. Maar omdat ik dus niet naar de balie ben gegaan en gezegd heb dat ik opnieuw van die actie gebruik wilde maken is het verlengd voor het standaardtarief. Terwijl een maandabonnement ook 38euro per maand kost.
zou gek worde denk ik
 
Welke hardcore gym heeft van die hekjes?
Juist
 
In je contract is opgenomen dat je een bepaald bedrag hebt betaald als borg voor dat oude pasje. Als we er van uit gaan dat je dat contract (huisregels / regelement of w/e je kreeg bij het begin) nog hebt kan je op basis daarvan je borg terug vorderen.

Over die ontzegging zou ik me niet teveel zorgen maken, hij heeft geen poot om op te staan. Vorder je borg terug, zeg dat je bereid bent de €10,- voor een nieuw pasje te betalen en dat je wilt sporten. Als hij je dan nog weigert eis je een ter plaatse een ontbinding van je contract, zo niet - rechterlijke stappen. Maar daarvoor zou ik het voorval gewoon ff op een rechtenforum posten, genoeg mensen met kennis die je willen helpen.
 
Als ik jou zo hoor zou dus bijna ieder lid van die Gym hetzelfde probleem hebben...

Of die eigenaar heeft vanaf de eerste dag een shit load van gezeik over zich heen gehad en gelijk een slechte naam van de Gym gemaakt???

Of het was van te voren aangekondigd en jij heb gewoon te lang niet getraind;)


Welke is het, want ik neem aan dat jij niet de enigste bent met dit probleem?

Die gast heeft 4 gyms bij ons in de omgeving dus mag aannemen dat hij wel weet wat die doet..
 
Ik had die mensen gewoon over de toonbank getrokken :trollface:

Hoelang ben je niet geweest zonder dat je wist dat er een nieuwe eigenaar in zat? Is de sportschool gewoon helemaal van naam etc. veranderd of is het gewoon overgekocht door een ander, want het lijkt mij van niet dat dit zomaar kan.
 
Back
Naar boven