AndroidHealthClinic

Uit de sportschool gekickt (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Achtervolg je hem eens als die naar huis gaat, volgende dag zeggen van "hey jij hebt een leuk gezin, zou zonde zijn als daar wat mee gebeurt".
Of gewoon terug komen en een paardenhoofd in zijn bed leggen. :trollface:
 
Zit niks anders op dan 10 euro lappen denk ik je had het gewoon vantevoren moeten weten/regelen.

Of andere gym uit principe maar die 4 maanden abbo...he..

Gewoon 4 maanden lang db's stelen en dan andere gym......:D
 
Laatst bewerkt:
Achtervolg je hem eens als die naar huis gaat, volgende dag zeggen van "hey jij hebt een leuk gezin, zou zonde zijn als daar wat mee gebeurt".
Of gewoon terug komen en een paardenhoofd in zijn bed leggen. :trollface:

epic:roflol:
 
Dat denk ik ja, moet je bij de vorige eigenaren gaan aankloppen voor je borg. & ik heb veel meer tijd om te denken dan jij, dus ga jij maar lekker hard werken, shitass.

Dan zou ik daar toch maar eens wat meer tijd aan besteden, want dat gaat nog niet helemaal goed. Als jij een bedrijf hebt, betaal ik de borg dan aan jou als persoon of aan het bedrijf?

Als je nagedacht hebt onder het genot van een Lady Gaga nummer open je de spoiler.
Heel goed, het bedrijf. Als iemand ANDERS het BEDRIJF dan ook overkoopt/neemt. Bij wie is die borg dan nog steeds? Heel goed knul, bij het bedrijf.
 
For real? Dacht dat je in het oosten van het land woonde. Laat weten als je komt. Lijkt me cool om een keer samen te trainen, als je daar zin in hebt natuurlijk!

'T gaat er overigens binnenkort wel bruut worden. Deze maand nog komen er 6 nieuwe kabels bij (waardoor we er 8 totaal hebben), 2 lat pullys, 2 low pullys en wss dumbbells tot 70kg ipv 50 wat we momenteel hebben.

woon ook in oosten. Maar moet mijn opleiding verder afmaken in utrecht. Ben nu ook tijdje op zoek naar woonruimte in nieuwegein/utrecht. Dus als het zover is kom ik natuurlijk daar trainen.
 
Als hij je de toegang ontzegt is dat eenzijdig opzeggen van het contract dus hoef je ook niet meer te betalen.

En nu een goede sportschool zoeken en daar lekker afgezet worden.
 
Ben even langs geweest, is nu allemaal geregeld, nieuwe pasje is aangevraagd en ik hoefde niks te dokken. Zat gelukkig een veeeeul chiller wijfie achter de balie dan vanmiddag. Ze zei dat ze me vanmiddag waarschijnlijk 10 euro gerekend hadden, omdat de nieuwe eigenaar in het pand was, maar anders doen ze dat nooit. Zelf vond ze het ook nergens op slaan, morgen dus gewoon weer lekker sporten.. met een nieuw pasje. :rolleyes:
 
Dan zou ik daar toch maar eens wat meer tijd aan besteden, want dat gaat nog niet helemaal goed. Als jij een bedrijf hebt, betaal ik de borg dan aan jou als persoon of aan het bedrijf?

Als je nagedacht hebt onder het genot van een Lady Gaga nummer open je de spoiler.
Heel goed, het bedrijf. Als iemand ANDERS het BEDRIJF dan ook overkoopt/neemt. Bij wie is die borg dan nog steeds? Heel goed knul, bij het bedrijf.

:roflol::roflol: Je zou idd wel eens goed gelijk kunnen hebben. Ben nooit goed in boekhouden/economie geweest. & het was Prince btw.
 
Ben even langs geweest, is nu allemaal geregeld, nieuwe pasje is aangevraagd en ik hoefde niks te dokken. Zat gelukkig een veeeeul chiller wijfie achter de balie dan vanmiddag. Ze zei dat ze me vanmiddag waarschijnlijk 10 euro gerekend hadden, omdat de nieuwe eigenaar in het pand was, maar anders doen ze dat nooit. Zelf vond ze het ook nergens op slaan, morgen dus gewoon weer lekker sporten.. met een nieuw pasje. :rolleyes:

pics van die baliechick?
 
jongens, jongens, wat een onzin allemaal.

Kijk, die nieuwe eigenaar is blijkbaar een arrogante cocksucker. Jij wilt daar nu niet meer trainen want aangetast in je eer en je niet meer thuisvoelen e.d. Wat je dus gaat doen is hem per (aangetekende of persoonlijk afgegeven) brief mededelen dat het contract opgezegd is nu jouw de toegang ontzegd is. Je eist daarnaast je reeds betaalde contributie voor die periode terug, de borg van je pasje en je blokkeert je bankrekening voor verdere incasso's door je sportschool. Geef hem in je brief een week de tijd het verschuldigde bedrag over te maken op jouw bankrekening. Herinner hem hier nog 2 keer aan, stuur hem vervolgens een ingebrekestelling en als hij dan nog niet betaald dan schakel je een deurwaarder in. Mocht hij na bemoeienis van de deurwaarder nog niet betalen, wat me sterk lijkt, dan laat je de deurwaarder een gerechtelijke procedure opstarten. Daarna zal er een vonnis komen waarin hij veroordeeld wordt om je reeds betaalde contributie en de borg voor je pasje plus alle deurwaarderskosten te betalen. Als hij daarne geen gevolg geeft aan dat vonnis zal de deurwaarder beslag leggen op de roerende zaken in zijn k*tsportschool en die ook verkopen.

Succes ermee, en neuk die arrogante kwal in zijn figuurlijke gezicht met zijn k*tgedrag.
 
jongens, jongens, wat een onzin allemaal.

Kijk, die nieuwe eigenaar is blijkbaar een arrogante cocksucker. Jij wilt daar nu niet meer trainen want aangetast in je eer en je niet meer thuisvoelen e.d. Wat je dus gaat doen is hem per (aangetekende of persoonlijk afgegeven) brief mededelen dat het contract opgezegd is nu jouw de toegang ontzegd is. Je eist daarnaast je reeds betaalde contributie voor die periode terug, de borg van je pasje en je blokkeert je bankrekening voor verdere incasso's door je sportschool. Geef hem in je brief een week de tijd het verschuldigde bedrag over te maken op jouw bankrekening. Herinner hem hier nog 2 keer aan, stuur hem vervolgens een ingebrekestelling en als hij dan nog niet betaald dan schakel je een deurwaarder in. Mocht hij na bemoeienis van de deurwaarder nog niet betalen, wat me sterk lijkt, dan laat je de deurwaarder een gerechtelijke procedure opstarten. Daarna zal er een vonnis komen waarin hij veroordeeld wordt om je reeds betaalde contributie en de borg voor je pasje plus alle deurwaarderskosten te betalen. Als hij daarne geen gevolg geeft aan dat vonnis zal de deurwaarder beslag leggen op de roerende zaken in zijn k*tsportschool en die ook verkopen.

Succes ermee, en neuk die arrogante kwal in zijn figuurlijke gezicht met zijn k*tgedrag.


Lol, bedankt voor je inbreng, maar ik blijf daar gewoon lekker sporten. Interesseert me niet wie de baas daar is, de mensen die daar trainen (en ook de meeste die daar werken) zijn heerlijk relaxed, en daar gaat het mij om. :rolleyes:

---------- Post toegevoegd Sat 13 Aug 2011 om 20:54 ----------

pics van die baliechick?

91596.5641.big.jpg
 
jongens, jongens, wat een onzin allemaal.

Kijk, die nieuwe eigenaar is blijkbaar een arrogante cocksucker. Jij wilt daar nu niet meer trainen want aangetast in je eer en je niet meer thuisvoelen e.d. Wat je dus gaat doen is hem per (aangetekende of persoonlijk afgegeven) brief mededelen dat het contract opgezegd is nu jouw de toegang ontzegd is. Je eist daarnaast je reeds betaalde contributie voor die periode terug, de borg van je pasje en je blokkeert je bankrekening voor verdere incasso's door je sportschool. Geef hem in je brief een week de tijd het verschuldigde bedrag over te maken op jouw bankrekening. Herinner hem hier nog 2 keer aan, stuur hem vervolgens een ingebrekestelling en als hij dan nog niet betaald dan schakel je een deurwaarder in. Mocht hij na bemoeienis van de deurwaarder nog niet betalen, wat me sterk lijkt, dan laat je de deurwaarder een gerechtelijke procedure opstarten. Daarna zal er een vonnis komen waarin hij veroordeeld wordt om je reeds betaalde contributie en de borg voor je pasje plus alle deurwaarderskosten te betalen. Als hij daarne geen gevolg geeft aan dat vonnis zal de deurwaarder beslag leggen op de roerende zaken in zijn k*tsportschool en die ook verkopen.

Succes ermee, en neuk die arrogante kwal in zijn figuurlijke gezicht met zijn k*tgedrag.


lol

images?q=tbn:ANd9GcTJkB-if4mBsCfmbNGKaUMQpectFm4Ai3a6TA-ScXbt4W3pHjTo.jpg
 
:roflol::roflol: Je zou idd wel eens goed gelijk kunnen hebben. Ben nooit goed in boekhouden/economie geweest. & het was Prince btw.

Tuurlijk heeft hij gelijk. De nieuwe eigenaar mag dan ook niet zomaar pasjes veranderen. Mocht hij dit nu doen, in dit geval, dan zou dit kostenloos moeten zijn. Er wordt op verschillende manieren geld uit de handen van klanten genomen en dit is er 1 van.

Maar ja, geld uitgeven dat niet van jouw is gaat natuurlijk ietsje makkelijker.
 
Ben even langs geweest, is nu allemaal geregeld, nieuwe pasje is aangevraagd en ik hoefde niks te dokken. Zat gelukkig een veeeeul chiller wijfie achter de balie dan vanmiddag. Ze zei dat ze me vanmiddag waarschijnlijk 10 euro gerekend hadden, omdat de nieuwe eigenaar in het pand was, maar anders doen ze dat nooit. Zelf vond ze het ook nergens op slaan, morgen dus gewoon weer lekker sporten.. met een nieuw pasje. :rolleyes:

en nu is chill wijffie ontslagen omdat cocksucker baas mee heeft gelezen

vind overigens ook dat de eigenaren dat onder elkaar hadden moeten regelen.
jij moet gewoon kosteloos een nieuw pasje en borg blijft staan.
 
had je maar buffer moeten zijn, had ie niet zo gedaan tege je
 
mijn gym eigenaar kan er niet tegen als er iemand komt trainen die buffer dan hem is, dan hoor je hem altijd over die buffe gast lullen tegen zijn fitnessinstructeur maatjes, of gaat hij expres luidruchtig 200KG kwart squats doen
 
had je maar buffer moeten zijn, had ie niet zo gedaan tege je

Ik ben ook buffer :D Hij heeft al moeite om zijn eigen fatsige lichaam omhoog te houden, dikke olifant die het is
 
echt dom ik heb nog steeds het pasje van 3 eigenaren terug xD en @ my gym no problemo's xD rare wereld toch af en toe
 
woon ook in oosten. Maar moet mijn opleiding verder afmaken in utrecht. Ben nu ook tijdje op zoek naar woonruimte in nieuwegein/utrecht. Dus als het zover is kom ik natuurlijk daar trainen.

welke gym sport je nu dan?
 
Back
Naar boven