Fitness Seller

Uit de sportschool gekickt (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Achtervolg je hem eens als die naar huis gaat, volgende dag zeggen van "hey jij hebt een leuk gezin, zou zonde zijn als daar wat mee gebeurt".
Of gewoon terug komen en een paardenhoofd in zijn bed leggen. :trollface:
Je kijkt teveel The Godfather. :o
 
Ik ben ook buffer :D Hij heeft al moeite om zijn eigen fatsige lichaam omhoog te houden, dikke olifant die het is
De dikke olifant die jou de toegang ontzegt :trollface:
 
Lol, bedankt voor je inbreng, maar ik blijf daar gewoon lekker sporten. Interesseert me niet wie de baas daar is, de mensen die daar trainen (en ook de meeste die daar werken) zijn heerlijk relaxed, en daar gaat het mij om. :rolleyes:

En daar gaat het om. Excuus voor mijn mede forumleden die er geen verstand van hebben. Jij wil daar blijven sporten maar je hebt moeite met de nieuwe voorwaarden, en terecht want die gelden niet voor jou.

Jij hebt een contract met een sportschool. Als een ander persoon dat bedrijf overneemt, neemt hij alle rechten maar ook plichten over. voor jou als klant verandert er dus niks, totdat eventueel het contract verloopt. Er mogen geen extra kosten in rekening gebracht worden.

Jouw contract geldt tot einde contractsdatum. Als daarna een ander contract aangeboden wordt, dan kun je daarmee akkoord gaan of niet. De borg van je vorige contract kun je dan uiteraard terug eisen.

Als de nieuwe eigenaar de huidige voorwaarden aanpast, pleegt hij contactbreuk. Je kan hem hierop aanspreken en eisen dat hij het contract voortzet onder de geldende voorwaarden. Je hebt het al opgelost. Let er wel op dat je niks nieuws tekent waarmee je afstand doet van je oude voorwaarden.
 
En daar gaat het om. Excuus voor mijn mede forumleden die er geen verstand van hebben. Jij wil daar blijven sporten maar je hebt moeite met de nieuwe voorwaarden, en terecht want die gelden niet voor jou.

Jij hebt een contract met een sportschool. Als een ander persoon dat bedrijf overneemt, neemt hij alle rechten maar ook plichten over. voor jou als klant verandert er dus niks, totdat eventueel het contract verloopt. Er mogen geen extra kosten in rekening gebracht worden.

Jouw contract geldt tot einde contractsdatum. Als daarna een ander contract aangeboden wordt, dan kun je daarmee akkoord gaan of niet. De borg van je vorige contract kun je dan uiteraard terug eisen.

Als de nieuwe eigenaar de huidige voorwaarden aanpast, pleegt hij contactbreuk. Je kan hem hierop aanspreken en eisen dat hij het contract voortzet onder de geldende voorwaarden. Je hebt het al opgelost. Let er wel op dat je niks nieuws tekent waarmee je afstand doet van je oude voorwaarden.

Duidelijk een man met verstand van zaken :rolleyes:

+1
 
jongens, jongens, wat een onzin allemaal.

Kijk, die nieuwe eigenaar is blijkbaar een arrogante cocksucker. Jij wilt daar nu niet meer trainen want aangetast in je eer en je niet meer thuisvoelen e.d. Wat je dus gaat doen is hem per (aangetekende of persoonlijk afgegeven) brief mededelen dat het contract opgezegd is nu jouw de toegang ontzegd is. Je eist daarnaast je reeds betaalde contributie voor die periode terug, de borg van je pasje en je blokkeert je bankrekening voor verdere incasso's door je sportschool. Geef hem in je brief een week de tijd het verschuldigde bedrag over te maken op jouw bankrekening. Herinner hem hier nog 2 keer aan, stuur hem vervolgens een ingebrekestelling en als hij dan nog niet betaald dan schakel je een deurwaarder in. Mocht hij na bemoeienis van de deurwaarder nog niet betalen, wat me sterk lijkt, dan laat je de deurwaarder een gerechtelijke procedure opstarten. Daarna zal er een vonnis komen waarin hij veroordeeld wordt om je reeds betaalde contributie en de borg voor je pasje plus alle deurwaarderskosten te betalen. Als hij daarne geen gevolg geeft aan dat vonnis zal de deurwaarder beslag leggen op de roerende zaken in zijn k*tsportschool en die ook verkopen.

Succes ermee, en neuk die arrogante kwal in zijn figuurlijke gezicht met zijn k*tgedrag.


Amen, OP laat je niet kennen.
 
Dat denk ik ja, moet je bij de vorige eigenaren gaan aankloppen voor je borg. & ik heb veel meer tijd om te denken dan jij, dus ga jij maar lekker hard werken, shitass.

valt me nog mee dat je niet beredeneerd dat hij eigenlijk ook zn abbo dubbel moet gaan betalen, zn huidige liep immers bij de vorige baas:rolleyes:
 
Zat net toevallig dit topic te lezen haha

Gister was ik nog wat een het drinken in de sportschool die net van eigenaar is gewisseld, aardige vent die nieuwe eigenaar!

Maar goed, er komt zo'n jong ventje binnen helemaal stoer/strak kijkend of hij de hele wereld wel ff aankan.
Dus die doet zijn pasje als een malle malloot door die gleuf en wil keihard doorlopen met het gevolg dat hij keihard tegen dat hekje aanloopt.

Hij schelden gvd shit dit dat etc... zegt dat meisje (achter de balie) heel aardig van: dat pasje werkt niet meer, je moet een nieuwe kopen, kost 10 euro omdat we een nieuwe eigenaar hebben...dus die gast kijkt heel link naar dat meisje (meisje vertelde achteraf dat ze er bang van werd) en zegt ohhhhh nou Geef mij dan maar een nieuw pasje en neem die 10 euro borg maar als betaalmiddel!!! Meisje vertelt rustig dat dit niet kan aangezien de oude eigenaar zijn administratie niet goed bijhield dat dus was verdwenen.

Toevallig komt de nieuwe eigenaar (toffe gespierde gast) langs en die ziet dat knaapie al zwetend en link kijkend en in alle staten daar staan en kijkt ernaar, waarna de dat gastje naar hem toekomt en meteen over die borg en dat pasje begind te zeiken op een toon die zijn vader ook niet zou pikken.

Dus die eigenaar zegt tegen dat menneke datie maar lekker op moet zouten en een andere sportschool moet zoeken en alle maanden nog moet betalen zolang zijn abbo loopt .
Liep hij heel agressief weg mompelend, want ja die eigenaar is ****ing groot, en dat menneke had alleen een grote bek...

Iedereen die het zag en hoorde vonden dat menneke maar een zielig brutaal meeneke die eens wat manieren moet leren van HOE je iets voor elkaar krijgt zonder grote bek, want hij had gewoon mogen sporten als hij het NORMAL had gevraagd!...


Voortaan wat minder no-xplode nemen die gast, is hij minder opgefokt en kan hij normaal redeneren .
\
 
ga terug en koop 100nieuwe pasjes, is maar 1000 euro, geld speelt geen rolex voor jou toch ? bam!
 
effe in men GebruikerCP kijken of je al karma heb gegeven ****ing homo
 
Huh, watt?
 
Ochtendhumeur ftw
 
Tuurlijk heeft die nieuwe eigenaar wat te maken met jouw borg. Als dat in het contract staat wat je hebt afgesloten met de sportschool neemt de nieuwe eigenaar dat uiteraard over. Het is een contract met een bedrijf, en verandering van eigenaar daar in heeft er niets mee te maken.

Dit klopt indien je een ovk hebt met de rechtspersoon en niet de voormalige eigenaar, kun je makkelijk opzoeken in je contract. Je kunt de automatische incasso stopzetten, je bent niet verplicht te betalen als de nieuwe eigenaar zijn verplichtingen niet nakomt.
 
Cool story, bro
 
Back
Naar boven