Fitness Seller

Uit eten tips & tricks (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dat is zo , alleen, in mijn geval dan moet ik echt zien mij in te houden...zeker bij aardappel of friet... voor ik begon (maand geleden) nam ik groot pak friet en 3 stukken vlees en had ik nog honger. Dat zit misschien allemaal in het kopje maar is echt gevaarlijk voor me als ik hieraan begin :D ik eet ook 4x op een dag waarvan 2x warm..dus ik zit al snel aan mn kcal
Drink voor het eten ~1 liter water, hielp mij in de trieste deficit dagen.
 
voor ik begon (maand geleden) nam ik groot pak friet en 3 stukken vlees en had ik nog honger.
Bij een restaurant krijg je een bepaalde portie.. kun je toch niet 3 stukken vlees pakken en onbeperkt friet?
Je hebt het nu over uit eten, niet thuis eten
 
Bij een restaurant krijg je een bepaalde portie.. kun je toch niet 3 stukken vlees pakken en onbeperkt friet?
Je hebt het nu over uit eten, niet thuis eten
Klopt maar bij ons brengen ze nog extra schotel friet bv aan tafel (mee inbegrepen) 😁 en ik ben nog in de fase van ogen toe te knijpen als ik genoeg heb
 
Klopt maar bij ons brengen ze nog extra schotel friet bv aan tafel (mee inbegrepen) 😁 en ik ben nog in de fase van ogen toe te knijpen als ik genoeg heb
Ah op die manier.

Ja er is ook nog zoiets als zelfdiscipline natuurlijk.
Ja als je weet dat je je niet in kunt houden dan beter er niet aan beginnen.
Ik zelf zou niet zo moeilijk doen, als je uit eten gaat en je eet de helft niet vind ik ook zonde voor het eten en geld.
Maar daar moet je zelf een weg in zien te vinden. Imo kun je prima een x uit eten zolang het geen ayce is in een cut.
 
Maakt het weer maximaal ingewikkeld op deze manier.
Als je gewoon mager vlees/ wit vis pakt met groente en eventueel brood/friet/ aardappels etc kan je het toch inschatten. Ergste geval zit je er 700 kcal langs is op je weekgemiddelde 100 kcal pd, dat ga jij nog niet eens merken al heb je het graag.

Hoe moeilijker men het maakt hoe sneller de motivatie/ doorzettingsvermogen verminderd.
Volg ik je volledig in en dat is dan weer het verschil van mens tot mens.. de ene put er motivatie uit de andere beklaagd het zen eige..bij mij zit het tussenin, ookal weet ik wat jij zegt klopt..en dat is de knop dat moet gedraaid worden. Ik ben super gemotiveerd maar bij een kleine tegenslag of een gedachte van teveel te eten keert dat snel. Daarom dat ik hier op het forum zoveel mogelijk info verzamel om mezelf te motiveren en beter te maken.
 
Volg ik je volledig in en dat is dan weer het verschil van mens tot mens.. de ene put er motivatie uit de andere beklaagd het zen eige..bij mij zit het tussenin, ookal weet ik wat jij zegt klopt..en dat is de knop dat moet gedraaid worden. Ik ben super gemotiveerd maar bij een kleine tegenslag of een gedachte van teveel te eten keert dat snel. Daarom dat ik hier op het forum zoveel mogelijk info verzamel om mezelf te motiveren en beter te maken.
Succes diep in je cut dan 👏
 
Klopt maar bij ons brengen ze nog extra schotel friet bv aan tafel (mee inbegrepen) 😁 en ik ben nog in de fase van ogen toe te knijpen als ik genoeg heb
Gewoon sterk in je schoenen staan en je niet te druk om maken. Je begrijpt wel dat je All You Can Eat beter kunt mijden ?
Ga gewoon uit eten waar je je niet vol propt, en verder lekker genieten (maar dat zei ik al). Je gezin kan ook beetje rekening houden met jou en stel je niet aan bij de Mac of BurgerKing etc.
Kinderen vinden het leuk als je mee gaat en je wat eet, je hoeft niet gelijk 5 King Deals op te vreten
 
Gewoon sterk in je schoenen staan en je niet te druk om maken. Je begrijpt wel dat je All You Can Eat beter kunt mijden ?
Ga gewoon uit eten waar je je niet vol propt, en verder lekker genieten (maar dat zei ik al). Je gezin kan ook beetje rekening houden met jou en stel je niet aan bij de Mac of BurgerKing etc.
Kinderen vinden het leuk als je mee gaat en je wat eet, je hoeft niet gelijk 5 King Deals op te vreten
Volledig mee eens! AYCE vermijd ik wel en als het voorkomt is het bij de wok.. maar is eens om de x maanden.. bij de MC was ik aan het kijken voor slaatje en eventueel nuggets 😂
 
Volledig mee eens! AYCE vermijd ik wel en als het voorkomt is het bij de wok.. maar is eens om de x maanden.. bij de MC was ik aan het kijken voor slaatje en eventueel nuggets 😂
Volledig mee eens! AYCE vermijd ik wel en als het voorkomt is het bij de wok.. maar is eens om de x maanden.. bij de MC was ik aan het kijken voor slaatje en eventueel nuggets 😂
Even snel gekeken en de grilled chicken salad heeft goeie macros

138kcal / 2,7gr vet / 12gr koolhydraten / 15gr eiwitten. Hierbij kan je een portie friet/burger ofso halen om toch nog wel beetje te genieten als je wilt. Of als je streng wilt blijven, eet je nog een salade wellicht nog met cola zero :)
 
Even snel gekeken en de grilled chicken salad heeft goeie macros

138kcal / 2,7gr vet / 12gr koolhydraten / 15gr eiwitten. Hierbij kan je een portie friet/burger ofso halen om toch nog wel beetje te genieten als je wilt. Of als je streng wilt blijven, eet je nog een salade wellicht nog met cola zero :)
7,4gr van de koolhydraten is suiker. Dit zal vast in de saus zitten, je kan ook de saus vermijden en dan bespaar je nog meer op calorieen zelfs
 
7,4gr van de koolhydraten is suiker. Dit zal vast in de saus zitten, je kan ook de saus vermijden en dan bespaar je nog meer op calorieen zelfs
Nee, de saus komt BOVENOP die 134 kcal en bevat 80kcal per zakje.

Ps: suikers zijn niet slecht.
 
Nee, de saus komt BOVENOP die 134 kcal en bevat 80kcal per zakje.

Ps: suikers zijn niet slecht.
Eigen sausje meenemen dan :) in ieder geval keuze zat
 
Eigen sausje meenemen dan :) in ieder geval keuze zat
Pro tip:
Sla 200gr meenemen
135gr mexicaanse kant en klare kip jumbo
Voeg je 30 ei / 170 kcal toe bij die mac salade waardoor je totaal 300 kcal zit met 50 ei en wel een grotere portie hebt.

Extra tip: subway salades zijn nog beter 👏
 
Niet zo moeilijk doen en gewoon eten/genieten en beseffen dat je streefgewicht enkele dagen later zult behalen.

PS: Skatermarvin zn log even checken, prachtige methode om met etentjes en AYCE om te gaan
 
Sterrenrestaurant gaat altijd wel meevallen qua Kcals.
Zolang je geen 3 flessen wijn bij je lunch neemt prima.

Elk restaurant heeft wel iets wat te doen is toch?
Het gaat meer om beheersing op de moment.
Alsook soms is het best ok om die te verliezen en eens overboord te gaan.
Zolang dit niet je vast voedingspatroon is.

Tips genoeg gezien.
Wandeling maken of fietsen dag erna als het niet gepland is.
Als het in de voormiddag al duidelijk wordt dat de avond zo zal zijn.
Dan kan je in de middag iets bewuster eten...
 
Sterrenrestaurant gaat altijd wel meevallen qua Kcals.
Zolang je geen 3 flessen wijn bij je lunch neemt prima.

Elk restaurant heeft wel iets wat te doen is toch?
Het gaat meer om beheersing op de moment.
Alsook soms is het best ok om die te verliezen en eens overboord te gaan.
Zolang dit niet je vast voedingspatroon is.

Tips genoeg gezien.
Wandeling maken of fietsen dag erna als het niet gepland is.
Als het in de voormiddag al duidelijk wordt dat de avond zo zal zijn.
Dan kan je in de middag iets bewuster eten...
Soms krijg ik een beetje het gevoel dat jij alcohol lekker vindt.
 
Back
Naar boven