Fitness Seller

Uit in Tilburg

Bezoekers in dit topic

indekay

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
18 jan 2007
Berichten
2.541
Waardering
23
Lengte
2m26
Massa
157kg
Vetpercentage
6%
Iemand enige tips wat betreft cafés in de Heuvel? Rock & alternatief, geen techno/house/dj crap! Zitten er cafés bij die tot de vroege uurtjes open blijven? Ik ben een weekendje in Tilburg en heb geen zin om alle cafés daar binnen en buiten te lopen, vandaar...
 
Niet echt een stad om uit te gaan, zou lekker naar breda gaan. (10 min verder)
 
er was wel iet svoor rock, maar weet dat zo niet de naam.
ga nauwelijks uit in de stad

---------- Toegevoegd om 15:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:05 ----------

Niet echt een stad om uit te gaan, zou lekker naar breda gaan. (10 min verder)

de zino is anders wel lachen om een keer naar toe te gaan
 
Daarna zou je een kijkje kunnen nemen in de little devil:
http://www.littledevil.nl (zit vrijwel recht tegenover het station, 200 meter lopen ofzo).

Of erm... ****, vergeten hoe die heet, die alternatieve rock tent aan het plein daar... grmbl...Owjah, de Extase.

Die zit vlak bij 013 aan zo'n beetje het uitgaansplein van Tilburg. Als je het dan nog later maakt ben je al snel aangewezen op de gay-bar of de strip-tent :)
 
Ik ga meestal naar 3 gezusters, daar is het meestal wel gezellig. Anders de bolle, is ook wel een grappige tent.

Zino is hardstyle/hardcore wel lachen als je er van houd.
 
Ik ging daar een aantal jaar terug altijd naar de Extase, draaiden ze rock/alternatief, maar weet niet of die er nog is want er gingen toen al geruchten dat die ging sluiten.
 
zino gaat gewoon verder paar deuren verder in voormalige blitz/la salle!

dus als je na t stappen nog nie genoeg hebt....van zondag 6:00 tot 12u smiddags:P
 
ok gasten, bedankt voor de info.
 
Back
Naar boven