AndroidHealthClinic

(Uit)slapen en dieet

Bezoekers in dit topic

Justifire

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
16 mei 2003
Berichten
1.768
Waardering
0
Laatst was het weer eens zover, behoorlijk door liggen ronken waardoor ik 2 maaltijden gemist had.
Wat is nu het beste om te doen in zo'n situatie?
Gewoon doorgaan met je dieet zoals je gewend bent , en dus die 2 maaltijden gewoon laten vervallen ?
Of kijken naar het totaal aantal kcal die je moet eten per dag en die dan verdelen over de maaltijden die je nog krijgt ?
Momenteel in de cut, mocht het nog uitmaken.
 
niet compenseren, maar gewoon doordoen
 
Hoe langer je slaapt, hoe korter je dag ervan uitgaande dat je savonds weer gewoon op tijd slaapt. In je slaap verbrand je een stuk minder dan dat je overdag doet. Ik zou het deels 'inhalen' maar toch ook een deel laten vervallen.
 
Grijpwijk zei:
Hoe langer je slaapt, hoe korter je dag ervan uitgaande dat je savonds weer gewoon op tijd slaapt. In je slaap verbrand je een stuk minder dan dat je overdag doet. Ik zou het deels 'inhalen' maar toch ook een deel laten vervallen.
Agreed.
 
Ik zou gewoon alles eten wat je anders ook had gegeten, gewoon de tijdsindeling iets veranderen, en misschien 100-200 kcals minder als je het echt nodig vindt.
 
composeren met de maaltijden die je nog gaat eten.. iets meer calorieën toevoegen..
 
De meningen zijn aardig verdeeld.
 
als je in de cut zit de maaltijden lekker laten hangen.. en gewoon je middag maaltijd nemen je het ze immers toch niet of nauwelijks verbrand, en als je in de bulk zit jah figure that out for yourself ;) vertuh dus...
 
Back
Naar boven