Fitness Seller

Uitbreiding homegym!!!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

AnaboliC

Huge Freak
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
9.602
Waardering
3
Over anderhalve week krijg ik weer salaris :D (wie kijkt er niet naar uit... :P) en dan ga ik mijn homegym uitbreiden met een lat-attachment en een dip attachment...woohooo!!! :D
 
voor diegene die het nog niet weten :D :rolleyes: -----> dit is 'm:

homegym1.jpg
 
...

...

homegym2.jpg
 
ziet er goed uit. Lukt het met de motivatie. Lijkt me pittig om thuis te trainen.

Nieuwe foto als de uitbreiding er is?
 
wel vet hoor...
qua motivatie zal 't denk ik niet moeilijk zijn als je gewoon wat lekkere muziek bij zet toch? :D
 
Jezus, en zo te zien slaap je daar ook nog, respect voor je doorzetting.
 
Tering! past dat nog wel in je kamertje erbij?! hahaha benj ik ff blij dat ik een paar kelders onder het huis ehb!:D
 
Het zal daar strax idd wel vol komen te staan. Maar wel cool om alles thuis te hebben. Wat staat er hierna op het verlang lijstje? :lifter:
 
uitbreiding homegym ....

... Don't tell me ... Je gaat nu Vogue deo kopen!

:D :p
 
Nee hoor, ik blijf gewoon 8x4 gebruiken hoor... ;)

Nee, ik gebruik nu gewoon Sanex, echt goed spul :thumb:
 
En die lat pulley en dip-attachment, moeten maar een maand wachten :( ... Zit nogal krap in het geld en ik heb gisteren de rekening van mijn opleiding binnen gekregen en het bedrag dat er op stond was hoger dan ik eigenlijk had verwacht :eek:...Maar dat moet ik maar ff goed na checken...



























FF checken....
 
Ik hoop dat je geen verdieping meer onder je hebt, anders komt straks(als je blijft uitbreiden) de hele zooi naar beneden.
:D
 
ziet er zekers vet uit man
 
Back
Naar boven