MuscleMeat

Uitbreiding Moderators Team

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zijn mensen nog steeds ongesteld?
 
Zonder Mods geen forum... je moet het maar willen :gek: :thumb:.

LOL @ mysterious lienlien die de gemoederen aardig bezig houdt :roflol:

lienlien heb ik leren kennen als Mother Peanutbutter (en wijn, en stokbrood) :D
 
BB_ zei wel dat hij twee vrieskisten heeft waar prima een lichaam in past......
 
Krijgen we nu ook een aparte sectie voor (west) Vlaamse onafhankelijkheid onder Arminius?
 
Gent is DE stad, West Vlaanderen parking :roflol:
Waarom steel je dan de leuze van Antwerpenaren? :scratch:

1570700147088.png
 
Gehandicaptenparking? :windup:
Unleashed Animal... Unleashed Animal... Wat heb ik gedaan waardoor je zo respectloos omgaat met mij? Je komt naar hier, op de dag van m'n dochters huwelijk, en trolled voor likes. Je doet zelfs niet de moeite om me aan te spreken met meneer de moderator.
 
Unleashed Animal... Unleashed Animal... Wat heb ik gedaan waardoor je zo respectloos omgaat met mij? Je komt naar hier, op de dag van m'n dochters huwelijk, en trolled voor likes. Je doet zelfs niet de moeite om me aan te spreken met meneer de moderator.
Moet je horen wie het zegt! Meneer de moderator voelt zich nu te goed om even een pm terug te sturen met bedankt.

Minder dan het vuil onder mijn schoenen ben jij.
 
Unleashed Animal... Unleashed Animal... Wat heb ik gedaan waardoor je zo respectloos omgaat met mij? Je komt naar hier, op de dag van m'n dochters huwelijk, en trolled voor likes. Je doet zelfs niet de moeite om me aan te spreken met meneer de moderator.

Sorry meneer de moderator, ik zal het niet meer doen :roflol: alleen nog love and respect vanaf nu :heart:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven