AndroidHealthClinic

Uitbreiding Moderators Team

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee, extra mods was niet nodig maar voegt wel wat toe. Als we wanhopig waren geweest was jij super uber moderator.

Als ik gevraagd word laat ik jullie mijn ster zien :booty: Maar toch enigzins gevleid dat jullie bij mij aan komen kloppen wanneer jullie het niet meer weten :thumb:

Maar ik vind het wel een leuke toevoeging. In het verleden heb ik Marina al eens benoemd tot member van het jaar, diegene die altijd bereid is om ergens serieus op te reageren al is het de zoveelste keer dezelfde vraag. Wovano is gewoon een relaxte dude en LM is ook een bro. Samen met die hobo en meneer wiki is het een sterk team wat tegen een stootje kan en elkaar goed aanvullen. En jij wou mij bannen dus jij krijgt geen vermelding.
 
Als ik gevraagd word laat ik jullie mijn ster zien :booty: Maar toch enigzins gevleid dat jullie bij mij aan komen kloppen wanneer jullie het niet meer weten :thumb:

Maar ik vind het wel een leuke toevoeging. In het verleden heb ik Marina al eens benoemd tot member van het jaar, diegene die altijd bereid is om ergens serieus op te reageren al is het de zoveelste keer dezelfde vraag. Wovano is gewoon een relaxte dude en LM is ook een bro. Samen met die hobo en meneer wiki is het een sterk team wat tegen een stootje kan en elkaar goed aanvullen. En jij wou mij bannen dus jij krijgt geen vermelding.
Een extra Belgje in het moderator team zou ook nog een waardevolle toevoeging zijn... :fluit:
 
Verhoogt een mod-status de kans op een vriendin? Galen : je bent rijk, slim en mod, hoe denk jij hierover en waarom ben jij nog single (toch)?
 
Volgens mij zijn er nu ook wel een paar die nu beetje kwaad zijn thuis dat zij het niet geworden zijn. Ik voel het.

(Vroeger had ik het wel willen zijn maar het ontzag voor mods is met de jaren wat minder geworden lijkt wel?)
 
Feli nieuwe mods! Alvast bedankt voor jullie inzet!
 
Gefeliciteerd allen. Ik voel me wel een beetje gepasseerd :(
 
Prima, ik heb toch geen leven.
Vroeger had ik het wel willen zijn maar het ontzag voor mods is met de jaren wat minder geworden lijkt wel?
Denk dat het nu allemaal iets gemoedelijker is. Vroeger waren er meer actieve leden waardoor men (wellicht) strenger moest zijn. :thinking:

EricR heeft toch z'n werk gehad vroeger :roflol:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven