Fitness Seller

Uitdaging tot zelfontwikkeling

Bezoekers in dit topic

Heb je het e-book al? Anders kan ik 'm wel even uploaden :)
Heb de epub, heb jij toevallig een volwaardige PDF? Heb wel een PDF, maar die is gegenereerd vanuit de epub gezien de 30 woorden per pagina :o
 
Getting things done besteld. Heb wel echte boek besteld. Ik ken mezelf en met E-readers en lezen op mijn PC gaat echt van geen meter. Dan ben ik in no-time weer met andere zaken bezig. Heb hem morgen binnen, eens kijken of ik hem dit weekend meteen uit kan lezen. Met een echt boek kan ik gewoon PC uit zetten en telefoon aan de kant gooien.

Iemand nog meer tips of aanraders?
 
Laatst bewerkt:
Eerste hoofdstukken gelezen. Hoop zweverig gelul tot nu toe, kan me nog niet helemaal bekoren maar wie weet komt dat nog.
 
Eerste hoofdstukken gelezen. Hoop zweverig gelul tot nu toe, kan me nog niet helemaal bekoren maar wie weet komt dat nog.

Wat dat betreft is het een typisch Amerikaans boek, echter het systeem dat erin staat vond ik wel praktisch. Natuurlijk had het allemaal samengevat kunnen worden in 10 bladzijden maar goed.
 
binnenkort maar een boek van eckart bestellen.
 
wil ook graag wel boeken lezen. Dan mbt het lichaam, gezondheid, geneeskunde..

Iemand niet al te moeilijke suggesties? In het engels is oke.
 
Ben vorige week begonnen met ''wij zijn ons brein'' op aanraden van dbb.
Leuk boek, leest makkelijk weg.
 
Inmiddels aardig onderweg met thinking fast & slow, briljant boek, echt 'n aanrader.

Toevallig gisteren besteld samen met "A Student's Guide To Cognitive Neuroscience 2nd edition" by Jamie Ward en "Principles of Anatomy and Physiologie student edition, 13th edition" by Gerard J. Tortora & Bryan Derrickson.
 
Lijkt me wel wat om te downloaden :)
 
Ondertussen alle boeken van Richard Branson gelezen, zeer interessant voor ondernemers! Zijn autobiografie las ik voornamelijk voor het vermaak maar in zijn andere boeken staat veel meer over hoe hij denkt en wat zijn persoonlijke filosofie m.b.t. ondernemen is maar ook over hoe je mensen dient te behandelen en wat er echt belangrijk is in het leven en hoe je daar vooral van moet genieten.

Ben vorige week begonnen met ''wij zijn ons brein'' op aanraden van dbb.
Leuk boek, leest makkelijk weg.

Ja er staan veel interessante dingen in, zeer leerzaam en sommige onderwerpen zijn ook leuke gesprekken in de kroeg :p

Inmiddels aardig onderweg met thinking fast & slow, briljant boek, echt 'n aanrader.

Deze ga ik nu ook als volgende lezen.
 
Laatst bewerkt:
Bezig aan de de biographie van arnold nu (engelse versie)
Leest wel leuk weg, ook af en toe een prent ertussen maakt het wel fijn.

Zoek nu boeken over economie (basis) om later meer naar stockmarkt te gaan (aandelen, goud,..)
 
Ondertussen alle boeken van Richard Branson gelezen, zeer interessant voor ondernemers! Zijn autobiografie las ik voornamelijk voor het vermaak maar in zijn andere boeken staat veel meer over hoe hij denkt en wat zijn persoonlijke filosofie m.b.t. ondernemen is maar ook over hoe je mensen dient te behandelen en wat er echt belangrijk is in het leven en hoe je daar vooral van moet genieten.

Specifieke titels?!
 
iemand nog leuke epubs in de aanbieding? vorige week een kobo touch gekocht en ben het lezen weer een beetje aan het oppikken :)
 
Back
Naar boven